Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

"VW T1 bus"

20 okt 2023 9:44

Indirect toch Porsche gerelateerd :roll:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door redriver op 20 okt 2023 10:38, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: VW T1 bus

20 okt 2023 10:22

:popcorn: ... met een 5.2 liter V8 Ford motor :flush:

Re: VW T1 bus

20 okt 2023 10:37

Ik doelde op de carrosserie . Ontworpen door Ben Pon. Pon zag in de Volkswagenfabriek in Wolfsburg een transportwagentje voor onderdelen, aangedreven door de motor van een Kever. De zogenoemde ‘plattenwagen’ . De kever is weer ontworpen In de jaren dertig door Ferdinand Porsche.

Re: "VW T1 bus"

20 okt 2023 11:31

gooi dit soort filmpjes dan in het 'filmpjes topic' zonder er steeds een nieuw topic voor aan te maken :idea: :salut:

Re: VW T1 bus

20 okt 2023 12:31

redriver schreef:Ik doelde op de carrosserie . Ontworpen door Ben Pon. Pon zag in de Volkswagenfabriek in Wolfsburg een transportwagentje voor onderdelen, aangedreven door de motor van een Kever. De zogenoemde ‘plattenwagen’ . De kever is weer ontworpen In de jaren dertig door Ferdinand Porsche.


Ben Pon tekende zelf een klein schetsje van een busje zoals hij dat voor ogen zag. Dat schetsje kun je zien als je de Bernardus winery bezoekt in Carmel (USA).

Re: "VW T1 bus"

20 okt 2023 12:50

Kijk Tilt!. DIT is een gave bus (met Porsche motor en Fuchsen dan)

Re: "VW T1 bus"

20 okt 2023 13:36

Zou mooi staan in mijn woonkamer :mrgreen:

Nee, idd, dat was ook mijn eerste gedacht toen ik las dat hij "Porsche gerelateerd" was, maar toen zag ik die Ford motor en was mijn zin over.
Trouwens, waarom maken ze die niet wat mooier? Zijn zo'n mooie busjes en hij precies geplastidipped (heb wel niet het hele filmpje bekeken).
't Zal 'm alleen om de PK's te doen zijn zeker?
Plaats een reactie