Auteur |
Bericht |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
 Porsche mee naar Spanje?
Na n jaar of 14-15 Italie, meestal meerdere keren per jaar, wilden de kinderen wat anders. Werd Spanje, want dat lijkt immers het meest op Italie. Leuk land, maar vind Italie toch mooier/chiquer/sneller. Spanje heeft echter 1 groot voordeel; de wegen zijn f-a-n-t-a-s-t-i-s-c-h!!! (ja ik weet het; EU-subsidie etc) Conclusie; als we volgend jaar weer naar Spanje gaan, gaat de P mee. Maar hoe? Heb weinig zin om 4-5k km met een aanhanger te rijden. Autoslaaptrein ook niet, want vriendin heeft geen zin dat hele stuk alleen in de camper te rijden. Zijn er bedrijven die je auto wegbrengen en ophalen? Volgens mij kost naar bijv Barcelona vv rijden al gauw 1000 euro, dus zou het rendabel kunnen zijn om een autptransporteur met 8 auto's erop 2x op en neer te laten rijden?
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
29 jul 2013 18:01 |
|
 |
Olaf
The Last of the Mohicans ~ 993
|
 Re: Porsche mee naar Spanje?
B achter E ... en een aanhangertje met de Porsche erop aanhaken 
|
29 jul 2013 18:06 |
|
 |
Michiel911
997 Carrera S Cabriolet tiptronic 2005, Ex 996 Carrera 4S Cabriolet tiptronic 2003, Ex 356 Speedster Carrera GS de Luxe 1958 ReplicaLelystad
|
Ik kan al wel raden wat voor reacties je hierop zult gaan krijgen Ik denk dat er zat vrijwilligers zijn die voor een ticket terug de auto er wel heen willen rijden...
_________________________________________ Bij nieuwe uitdagingen is een beetje buikpijn prima; betekent dat ik uit mijn comfortzone moet!
|
29 jul 2013 18:06 |
|
 |
Olaf
|
.. en voor een ticket heen ... 
|
29 jul 2013 18:30 |
|
 |
Cornelius
Regio Drechtsteden
|
Voor dit type vrijwilligerswerk offer ik heel graag mijn zo goed als onbeperkte vrije tijd op  . Met wat goede wil en planning zou zelfs dat ticket lang niet altijd nodig zijn als je de 'missies' zou kunnen combineren....... 
|
29 jul 2013 18:35 |
|
 |
steef
Porsche 911 2003
Porsche 986 2003Waterland
|
.....of andere vriendin zoeken..... 
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
29 jul 2013 18:48 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
@Cornelius; Da snap ik, maar nee bedankt De vraag is int kort; kan een autotransporteur 2x naar Barcelona rijden voor 8K? Vast wel forummers in de transportsector hier 
|
29 jul 2013 18:49 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
neuh, heb deze al 25 jaar en ze doet t nog prima 
|
29 jul 2013 18:50 |
|
 |
Subdriver
Curaçao
|
Je gaat op vakantie naar Spanje en wilt 8 auto's meenemen? Doe je goed! 
|
29 jul 2013 19:13 |
|
 |
Rod
|
Sprak tijd terug iemand die voor vervoer van een grote boot altijd gebruik maakte van (ANWB) transporteur die in de zomer richting Zuiden gaat om autos etc van gestrande NL'ers op te halen. Gaan er meestal leeg heen. Terugweg; zodra er vrije plek is, wellicht in jouw geval een nadeel aangezien dit niet goed te timen is...
|
29 jul 2013 19:24 |
|
 |
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
|
Laat maar eens weten waarheen je hem wilt met de tijd. Bij het bedrijf waar ik werk komen dagelijks +/- 8 trucktransporters leeg. hebben vast wel een plaatsje over op naar Spanje/Portugal.  Op de mijne 
_________________________________________ Nie janken.
|
29 jul 2013 19:26 |
|
 |
Olaf
|
Is dat de CUP van BTRIII 
|
29 jul 2013 19:31 |
|
 |
chelsea
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
|
yep........
|
29 jul 2013 19:34 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Kijk daar kunnen we wat mee, maar is enkele reis, denk ik?
|
29 jul 2013 19:42 |
|
 |
chelsea
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
|
Ligt vaak aan terug vracht of er de mogelijkheid is om er een personenauto mee terug te nemen. (ingewikkeld verhaal om allemaal te typen) een Porsche kan ook gewoon mee in in een huif/koelwagen je dient dan alleen een dock te vinden op los of laad bedrijf. Denk aan een Vd Maat in Son Van Lankveld Beek en Donk Segers in Hazeldonk etc etc. Met de tijd of op een meeting  maar eens babbelen.
|
29 jul 2013 19:52 |
|
 |
chelsea
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
|
 |  |  |  | chelsea schreef: Ligt vaak aan terug vracht of er de mogelijkheid is om er een personenauto mee terug te nemen. (ingewikkeld verhaal om allemaal te typen) een Porsche kan ook gewoon mee in in een huif/koelwagen je dient dan alleen een dock te vinden op los of laad bedrijf. Denk aan een Vd Maat in Son Van Lankveld Beek en Donk Segers in Hazeldonk etc etc. Met de tijd of op een meeting  maar eens babbelen. |  |  |  |  |
Ik ken deze mannen ook. komen leeg terug (en snel), 
|
29 jul 2013 19:55 |
|
 |
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Als ik die kosten zo op een rijtje zet zou ik waarschijnlijk voor een porsche in Spanje huren gaan.
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
Laatst bijgewerkt door renetrzes op 29 jul 2013 21:59, in totaal 1 keer bewerkt.
|
29 jul 2013 20:01 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Als jij voor mij een adres hebt waar je een 911 kunt huren voor 1000 euro voor 4 weken, graag  (moet wel een lufti zijn, anders kan ik net zo goed een Panda huren  )
|
29 jul 2013 21:08 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
 |  |  |  | chelsea schreef: Ligt vaak aan terug vracht of er de mogelijkheid is om er een personenauto mee terug te nemen. (ingewikkeld verhaal om allemaal te typen) een Porsche kan ook gewoon mee in in een huif/koelwagen je dient dan alleen een dock te vinden op los of laad bedrijf. Denk aan een Vd Maat in Son Van Lankveld Beek en Donk Segers in Hazeldonk etc etc. Met de tijd of op een meeting  maar eens babbelen. |  |  |  |  |
Doen we. We hebben nog even de tijd...
|
29 jul 2013 21:08 |
|
 |
petquesha
996 C4S
|
Retour komt op ongeveer 1300 euro. Dat is vanaf Belgie.
Rijdt 2x p week.
|
30 jul 2013 0:53 |
|
 |
Pieter_964
964 C4 (90)
ex 997 S (08), 996 C2C (01)München
|
Of ik mijn P nou tussen de varkensstront zou willen vervoeren  .
_________________________________________ "Shoot for the moon, even if you miss you'll land among the stars
|
30 jul 2013 8:33 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Maar wel snel, zo te zien (TT-circuit Assen)
|
30 jul 2013 9:36 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Beetje onderhandelen en richting 1000 euro zal ook wel lukken bij 8 auto's 
|
30 jul 2013 9:37 |
|
 |
chelsea
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
|
Worden vaker gewassen als jou P. Pieter, of ze dan ook de bladeren voor de radiateur schoonmaken weet ik dan weer niet 
|
30 jul 2013 10:29 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Ik zou de Porsche lekker thuislaten, met mijn gezin op vakantie gaan en op een ander moment samen een dag of vier met de Porsche naar het buitenland gaan (kids bij oma?!).
Zo doen wij het ook.
|
30 jul 2013 12:44 |
|
|