20 feb 2022 14:06
20 feb 2022 15:16
20 feb 2022 15:17
20 feb 2022 15:21
20 feb 2022 15:24
20 feb 2022 15:25
Breng uw voertuig binnen 14 dagen van Nederland naar het buitenland. Rijdt u op de openbare weg in Nederland dan geldt het volgende:
Uw voertuig heeft een geldige APK.
20 feb 2022 17:32
giulia schreef:CVO is er niet voor de 964. Is pas in 1996 geïntroduceerd. Bij het exporteren en op naam stellen van de Spaanse koper zal hij aanwezig moeten zijn.
20 feb 2022 17:56
20 feb 2022 18:10
WillemB schreef:@Mark996 daar vergis je je in, zie kopje En nu verder.......Breng uw voertuig binnen 14 dagen van Nederland naar het buitenland. Rijdt u op de openbare weg in Nederland dan geldt het volgende:
Uw voertuig heeft een geldige APK.
De nieuwe eigenaar gaat de auto over de weg naar Spanje rijden dus heeft ie echt wel een (geldige) nieuwe APK nodig
20 feb 2022 18:14
Maarten schreef:giulia schreef:CVO is er niet voor de 964. Is pas in 1996 geïntroduceerd. Bij het exporteren en op naam stellen van de Spaanse koper zal hij aanwezig moeten zijn.
Voor mijn 1976 C3.o had ik er toch echt een nodig
20 feb 2022 18:24
Thefrits schreef:Ga dag voordat de koper komt naar RDW en neem kentekenplaten mee en kaartje met codes.
Het bestaande kenteken staat met zwarte onuitwisbare cijfers/letters op witte platen (dit is het exportkenteken). Deze platen mag u zelf maken. Ze moeten wel zo gemaakt zijn dat het kenteken ook bij slecht weer leesbaar blijft.
U kunt de kentekenplaten ook laten maken bij een erkende kentekenplaatfabrikant.
21 feb 2022 5:25
21 feb 2022 8:47
21 feb 2022 8:51
21 feb 2022 11:32
Olaf schreef:Voor export hoef je geen afspraak te maken bij de RDW - kan je gewoon heen gaan met de Spanjaard - mits hij een Europeesch rijbewijs heeft
21 feb 2022 13:44
21 feb 2022 13:45