Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 04 mei 2024 15:10



Antwoord op onderwerp  [ 96 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
asfalt dramatisch slecht geworden. 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 4S cabrio ex 964 cabrio 92 midnight blue
Bericht asfalt dramatisch slecht geworden.
Het valt mij op dat de wegen echt superslecht zijn geworden na al die vorst. Overal steentjes los vanuit het zoab.Met als vervelend gevolg dat steenslag overmijdelijk is.
Ik heb met name dit in zuidholland en richting utrecht gezien neem aan dat dit overal in Nederland is.
:roll:
_________________________________________
don't drive faster than your guardian angel can fly


15 feb 2009 12:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964.c4
assendelft
Bericht 
en dan nog die gaten die ontstaan :cry:

ook zo waardeloos als je daar over/in rijdt.


robert
_________________________________________
remmen is angst


15 feb 2009 12:35
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht 
Ik reed gisteren richting Velsertunnel in noordelijke richting en daar was een snelheidsbeperking. Vanwege de slechte kwaliteit van het asfalt mocht je niet harder dan 70. Het komt op veel plekken voor.


15 feb 2009 12:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 4S cabrio ex 964 cabrio 92 midnight blue
Bericht 
Dat moet toch tientallen miljoenen kosten om dit in het hele land te repareren ,en nog afgezien van de files wat dat weer gaat geven.
_________________________________________
don't drive faster than your guardian angel can fly


15 feb 2009 12:45
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92
Grootenbosch
Bericht 
Gouden tijden voor CarGlass, Autotaalglas etc...

Ik mocht me daar ook al weer melden, dit jaar.


15 feb 2009 12:47
Profiel
PorscheForum Rakker
Utrechtse Heuvelrug
Bericht 
Vanmorgen wezen hardlopen en dan zie je inderdaad op vele plekken hier in de regio gaten in het wegdek. Gaatjes worden opgevuld met koud asfalt, maar om nou te zeggen, wat een oplossing :roll:


15 feb 2009 12:48
Profiel
Bericht 
Binnenkort hebben we rubberen wegen, is dit probleem ook weer opgelost zeggen deskundigen.
Zou niet meer los komen met vorst (flexibel) en minder rol geluid geven.


15 feb 2009 12:48
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veghel
Bericht 
Afgelopenweek heb ik de kpld gebeld omdat ik net vanaf het prins Clausplein A12 opging en net na de afrit een gat aantrof op de rijbaan van ± 50 cm rond en 20 cm diep...en meerdere zich snel aan het ontwikkelen waren.... je zal daar maar met je motortje rijden :twisted:

45 minuten later stond het prins Clausplein vast wegens wegwerkzaamheden... goh :roll:
_________________________________________
944 Type I USA '83 Targa
Antraciet zwart metalic (RR)
Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................


15 feb 2009 12:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Sommige gaten die je nu aantreft zijn echt te bizar voor woorden. Ik moet ook telkens aan motorrijders denken. Zeker als ze moeten remmen en dan in zo'n gat terecht komen... :? Veel haast lijken ze met het herstel niet te maken: bv waar de A27 met de A1 samenkomt is al tijden 1 rijstrook dicht. En er gebeurt niks.


15 feb 2009 13:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
a.k.a. Jurgen, ex-996 carrera coupe 3.6 ex-986 boxster 2.7 S ex-944 Type I en II
Amsterdam
Bericht 
Ik denk wel dat ze er pas wat aan gaan doen, als de vorst definitief voorbij is. Vlak hier in de buurt hebben ze wel borden neergezet "Slecht wegdek" en daar was niets te veel mee gezegd!

@wim; lijkt me ook goed voor het rolgeluid en de rijeigenschappen!
_________________________________________
En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !


Laatst bijgewerkt door ver boven de 200 op 15 feb 2009 13:11, in totaal 1 keer bewerkt.



15 feb 2009 13:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht 
Het is nu te koud om nieuwe deklagen te draaien.


15 feb 2009 13:11
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
jullie maar klagen over een slecht wegdek,deze heeft recht tot klagen als hij nog kan.
www.myvideo.be/watch/5665152.


15 feb 2009 13:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veghel
Bericht 
:oops: :wink:
_________________________________________
944 Type I USA '83 Targa
Antraciet zwart metalic (RR)
Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................


15 feb 2009 13:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht 
Ik vind het woord klagen niet helemaal op zijn plek. Het is meer constateren dan klagen.


15 feb 2009 13:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Kan altijd slechter :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=uZonCgTJKX4

Al die wegen die kapot gaan is goed voor de werkgelegenheid! :wink:
_________________________________________
Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!


15 feb 2009 13:42
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
Patrick schreef:
Ik vind het woord klagen niet helemaal op zijn plek. Het is meer constateren dan klagen.

o.k constateren,dat heeft ie op het filmpje iets te laat gedaan.


15 feb 2009 13:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
981 Boxster GTS
Bericht 
Rodger that! schreef:
Afgelopenweek heb ik de kpld gebeld omdat ik net vanaf het prins Clausplein A12 opging en net na de afrit een gat aantrof op de rijbaan .........

45 minuten later stond het prins Clausplein vast wegens wegwerkzaamheden...


Thanxzzz, stond dus vanuit Delft (A13 - A4 - A12 op) riant in de file en te laat voor mijn afspraak :wink:
_________________________________________
Trained by GP E L I T E


15 feb 2009 13:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
997 4S cabrio ex 964 cabrio 92 midnight blue
Bericht 
Maar je Porsche is wel heel gebleven nine eleven. :lol:
_________________________________________
don't drive faster than your guardian angel can fly


15 feb 2009 13:55
Profiel
Bericht 
Gisterenochtend op de A6 was het gedeeltelijk slalommen om de enorme gaten heen. Reed met 130 door een spoor waar ik met zweet in mijn handen uit kwam ...


15 feb 2009 13:55
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
981 Boxster GTS
Bericht 
renetrzes schreef:
Maar je Porsche is wel heel gebleven nine eleven. :lol:


Dat wel, maar deze stond dan ook heerlijk warm en droog in de garage :wink:

Maar evengoed de lease-voiture (uit Zweden) is ook heel gebleven.

Feit blijft dat het opletten geblazen is met de verslechterende toestand van ons wegennet.
Ze kunnen ook nix in dit land, vriest het een beetje gaan alle wegen kapot en als de bladeren vallen kunnen alle treinen ineens niet meer rijden :wink: :lol: :roll:
_________________________________________
Trained by GP E L I T E


15 feb 2009 14:03
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Nine-eleven schreef:
Ze kunnen ook nix in dit land, vriest het een beetje gaan alle wegen kapot


Ik kom net uit Italië en ook daar zijn de wegen die ik goed ken (ik ga altijd naar dezelfde plek) er heel slecht aan toe. Combinatie van vorst, zout, sneeuwschuivers... Doe je niets aan.


15 feb 2009 14:12
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Het is inderdaad dramatisch op het moment. De ophanging van de 924 maakt het ook nog allemaal wat duidelijker, die geeft goed aan over wat voor wegdek je rijdt.
_________________________________________
Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...


15 feb 2009 14:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Boxster 2.5
Utrecht
Bericht 
Vorige winter twee keer binnen een week kapotte voorruit gehad. Niet leuk. Deze winter regent het ook weer steentjes, ik word er gek van. Zelfs bovenop het dak een steenslag plek gevonden...

Vooral door idioten die plots in gaan halen en twee meter voor je gaan rijden. Al vaker heb ik deze winter zo steentjes mogen ontvangen. Deze onbeschofte rijstijl lijkt zo ongeveer standaard te zijn geworden. In de regel rijd ik mee op de linker baan zonder meteen de snelste te willen zijn. Soms vraag ik me af of die inhalers het er om doen. Of ze kunnen gewoon niet autorijden.

En dan vragen anderen zich af waar die ongelukken in de spits vandaan komen. Ik weet het wel. :roll:
_________________________________________
De motor van een sportwagen hoort in het midden te zitten


15 feb 2009 15:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
We hebben door de slechte wegen nu idd een steentjes regen. De leasebak heeft er afgelopen maand weer veel mogen ontvangen op zijn ruit...... gelukkig alleen wat kleine putjes en geen sterretjes. Hou nu zeker met de P. extra afstand op mijn voorliggers, lak aan de voorkant is nog zo mooi en de voorruit nog helemaal bluts vrij dat extreme steenslag hoe dan ook mijn dag vreselijk zou verzieken.
_________________________________________
Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte


15 feb 2009 16:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Panamera 970 GTS, 996 GT3 CS, ex 968 cabrio, ex Porsche Standard 218 (1959), ex 944, ex 944 Turbo S, ex Boxster 986
Friesland
Bericht 
laatste jaren een trend aan het worden maar nu helemaal bar. Voorheen af en toe eens een pitje in de lak nu heb je het gevoel dat ze de hele weg steentjes aan het gooien zijn. Beetje steenslag hoort erbij maar nu heb je het gevoel dat hij in 1 ritje gezandstraald wordt.

Lang leve het ZOAB (lekker voorgeprepareerd met gaatjes, water erin, vorst erbij, water zet uit, do your math)

en ja helaas als je een klein beetje afstand houdt propt een ander hem er weer op 2 meter voor, tik tik tik


15 feb 2009 16:25
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 96 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.