Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 11 mei 2024 21:54



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 
TKA 996 (1999 nwe motor + versn.bak) 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht TKA 996 (1999 nwe motor + versn.bak)
Beste forumleden,

Als Porsche liefhebber bezoek ik met enige regelmaat deze site. Sinds 09-09 heb ik zelfs een heuse login maar van een daadwerkelijke posting (al was het maar om mezelf te introduceren) is het nooit gekomen. Dit gezegd hebbende, hoop ik dat onderstaand beroep op jullie kennis en netwerk mij niet al te zeer kwalijk wordt genomen.

Wat is het geval?
In Juli 2009 is mijn toenmalige werkgever verhuisd van hartje Amsterdam naar Schiphol Centrum. Zelf woonachtig in Zandvoort, gaf mij dit de mogelijkheid het treinreizen eindelijk vaarwel te zeggen en met de auto naar het werk te gaan. Met de auto naar centrum Amsterdam is nu eenmaal een drama, duurt lang en kost een vermogen aan parkeergeld. Schiphol echter was goed te doen en een parkeerplek was mij toegewezen. Kon ik meteen mijn oude hobby oppakken (oud eigenaar van 993 4S, ingeruild in 1998 voor een boxster :bang:, ingeruild voor een X5 3.0, ingeruild voor een Cayenne S die nog steeds in gebruik is) en met een vers aangeschafte, gebruikte 996 dagelijks met een glimlach van oor tot oor naar mijn werk rijden.
Inmiddels is de werkgever failliet en heb ik een baan gevonden in.. hartje Amsterdam. de 996 staat voor de deur en echt fantastisch gaan de zaken nu ook weer niet. Verkopen dus.

Ik heb de auto voordat ik hem op Marktplaats heb gezet nog weggebracht voor een 40.000 km beurt bij Waalgarage. Tevens heb ik gevraagd of ze de auto in consignatie willen verkopen. Waalgarage durft dit wel aan. Ik dacht, eerst maar proberen op Marktplaats maar geen reaktie, nul, noppes, nada :| .

Vandaar dat ik onderstaande advertentie toch nog even bij jullie onder de aandacht wil brengen. Zoals elke rechtgeaarde verkoper zal zeggen is het een prima auto. Echter, ook als liefhebber kan ik zeggen dat het een auto is die zeer prettig op stuur en gas reageert en een heerlijke sound produceert. Het is misschien niet moeders mooiste qua kleur, maar hij ziet er toch zeker zeer redelijk uit van binnen en buiten. Wellicht kan ik er toch nog iemand mee plezieren. Als hier ondanks alle goede bedoelingen niets uitkomt, denk ik dat het toch het beste is de auto naar Waalgarage te brengen.

Dank voor de aandacht,

TKA,

911 carrera coupe
kleur blauw (parelmoer) interieurkleur donkerblauw
datum eerste toelating 16-06-1999
km-stand 121.500

Volledige onderhoudshistorie bekend.
Heeft t/m 2006 onderhoudsbeurten gehad bij Hoogenboom Rotterdam.
In 2008 bij Renntech en 06-08-2010 een grote onderhoudsbeurt bij PS Waalgarage. Facturen aanwezig en boekje gestempeld.

Op 08-09-2006 bij km-stand 85.493 is er in de auto een nieuwe motor en versnellingsbak geplaatst door Porsche Centrum Rotterdam. Facturen aanwezig (grapje van zo'n 15.000 euro).

Nieuwe motor heeft nog geen 40.000 km gereden!!

APK tot 06-08-2011

Laatste beurt 40.000 km onderhoudsbeurt tevens draagarmen voor vervangen (rubbers vergaan, kraaak) + nieuwe accu

Auto in prima conditie, wel enkele sporen van gebruik
opties o.a. electrisch bedienbare stoelen, stoelverwarming en climate control.

Zie foto's in Marktplaats advertentie

Foto's

Vraagprijs €23.500,-


20 aug 2010 12:08
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
M140i
Bericht Re: TKA 996 (1999 nwe motor + versn.bak
Jouw auto is al uitvoerig besproken in het Koopjestopic :wink:
Succes met de verkoop!

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=26985&start=975
_________________________________________
In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas


20 aug 2010 12:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche diversen
Overijssel
Bericht Re: TKA 996 (1999 nwe motor + versn.bak
Mooie auto, aparte kleur ook, succes met de verkoop.....
_________________________________________
Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects


20 aug 2010 12:28
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht Re: TKA 996 (1999 nwe motor + versn.bak
Ik had inderdaad gezien dat er in het koopjestopic aandacht aan besteed was. Heb toen meteen de advertentie op Marktplaats gewijzigd en de (ietwat jippie) melding "Karin navigatie" verwijderd :).


20 aug 2010 12:33
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 4 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alvin01


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.