Switch to full style
Als je op zoek bent naar een Porsche kun je hier je wensen achterlaten.
Plaats een reactie

Info over deze Boxster 3.2 S - 2000

09 apr 2014 8:46

http://www.autowereld.nl/porsche/boxster-s/3-2-lederen-bekleding-elektrische-kap-7192543/details.html

In het voorstel topic heb ik al aangegeven dat ik op zoek ben met een (helaas) beperkt budget naar een Boxster 3.2S. Bovenstaande heb ik op het oog, vrijdag aanstaande akk bij PCE.

Maar... man-lief vraagt zich af: kent iemand überhaupt deze Boxster?

Alle info en tips zijn welkom. :D

Re: Info over deze Boxster 3.2 S - 2000

09 apr 2014 23:47

Ik ken de auto niet, maar hij ziet er op de foto's netjes uit. Ik denk dat een AKK bij PCE voldoende duidelijkheid schept.

Veel succes, vrijdag.

Re: Info over deze Boxster 3.2 S - 2000

10 apr 2014 0:01

Ben geen expert van de Boxter, maar blauwe stoelen bij een zwart interieur vind ik wel minder.

Radio van de Mediamarkt. Mbt ventilatie, zit er wel een airco in? Ik zie 2 lege vakken waar je de bedieningseenheid voor de climate control zou verwachten (ben iets meer thuis in het dashboard van de 996).

Prijs is wel scherp voor een 3.2, kijk of de auto een 120.000 beurt heeft gehad (is normaal gesproken een dure...). Tevens of de auto scherp stuurt (draagarmen niet versleten?)

AKK is altijd een goed idee, succes! :salut:

Re: Info over deze Boxster 3.2 S - 2000

10 apr 2014 0:46

Ook ik ben geen Boxster-kenner, maar op mij komen de velgen wat raar over. Imitatie-rommel :?:

Re: Info over deze Boxster 3.2 S - 2000

10 apr 2014 7:21

Met die " 3 " op het kenteken, is het een unica. :wink:
Gruss, Rene

Re: Info over deze Boxster 3.2 S - 2000

10 apr 2014 11:13

Dank jullie wel voor de tips en opmerkingen. Ik heb ze doorgegeven aan mijn man, hij gaat daar morgen zeker extra op letten.

Er zit geen climate control in, ik neem aan dat deze vakjes dan origineel zijn. Mediamarkt-radio is niet erg; luister ik toch niet naar... Ik wil die motor horen!
Velgen is ook niet mijn smaak. Ik ga 's even snuffelen of er nog wat moois te krijgen is. Is er misschien iemand die mooie(re) velgen onder z'n koets heeft?
En die "3": tsja... daar zal vast een verhaal achterweg komen. Is toch wel iets om een vraagteken bij te zetten... Maar, dat zegt natuurlijk niets over de staat van de auto.


Zou wel een mooie stunt zijn (als de akk meevalt): ik heb nog nooit zoveel geld bij mogen leggen voor een auto die ik nog nooit heb gezien of in heb gereden. :shock:

Heb wel in 911/Cayenne/Panamera/Cayman gereden, maar nog nooit in een Boxster. :^:
Oja, de Macan ontbreekt ook nog in dit rijtje. Hoppa... weer een box op mijn bucketlist erbij.

Re: Info over deze Boxster 3.2 S - 2000

10 apr 2014 11:47

laat zeker het aantal draaiuren uit de motronic uitlezen en vergelijken met de kilometerstand. als daar logica in te vinden is dan heb je al een zorg minder.
het lijkt me een auto die niet meer standaard is zoals bij uitlevering: de aftermarket radio is al genoemd en het is bijv vreemd dat iemand wel sportstoelen en boordcomputer in z'n optielijst aanvinkt maar dan weer geen full auto airco of opbergvak boven het motorcompartiment. het zou kunnen dat de sportstoelen nadien geplaatst werden (door een volgende eigenaar) en dan zou dit kunnen verklaren waarom die zoveel slijtage hebben tov de km-stand.
de manuele bediening van de verwarming is origineel en de twee opbergvakken ook. in de meeste 986/996's zit er maar eentje icm een opbergvak voor CDtjes of zelfs nog K7tjes.
de velgen zijn ook origineel bosxter alleen zitten er goedkope unicolor naafkapjes in en zijn de velgen duidelijk herspoten en aan de koelroosters in de voorbumper lijkt er ook iets gebricoleerd?

Re: Info over deze Boxster 3.2 S - 2000

13 apr 2014 20:27

Ben toch wel benieuwd hoe de AKK afgelopen is... :shock:
Advertentie bestaat niet meer...

Re: Info over deze Boxster 3.2 S - 2000 (MET FOTO'S)

14 apr 2014 18:16

AKK is goed gegaan (bekende puntjes), het onderhandelen ook (laat dat maar aan man-lief over). Met andere woorden: I've got 'm!!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Blij meisje, ikke!

Re: Info over deze Boxster 3.2 S - 2000

14 apr 2014 18:33

Mooie wagen :thumleft:
Van harte gefeliciteerd.

Re: Info over deze Boxster 3.2 S - 2000

14 apr 2014 20:03

Veel rijplezier!

Re: Info over deze Boxster 3.2 S - 2000

14 apr 2014 20:11

:thumleft: van harte gefeliciteerd!

Re: Info over deze Boxster 3.2 S - 2000

14 apr 2014 20:26

Mooi bakkie, geniet ervan :drive:

Re: Info over deze Boxster 3.2 S - 2000

21 apr 2014 21:17

Geweldige auto, wij kunnen het weten :mrgreen: Maar bij ons zijn er onverwachtse (maar zeer welkome) omstandigheden waardoor de onze er ws uit moet… en dan hebben we 'm 5 weken... :bang:

Re: Info over deze Boxster 3.2 S - 2000

22 apr 2014 10:11

Mooi dat het gelukt is! Veel rijplezier.
Plaats een reactie