Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 25 apr 2024 8:13



Antwoord op onderwerp  [ 199 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ducktail Group Buy? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Heikant (zws-vl)
Bericht Re: Ducktail Group Buy?
das hier toch altijd dat ze moeten lopen zeuren of mekkeren over een ander zijn werk of vraag op het forum. :mrgreen:

twijfel over den duktail mag je hebben is een slechte kwaliteit maar dan van ieder die ze levert.
heb al zoveel firma's gehad, en tis allemaal hetzelfde passen van gene meter.
ge krijgt ze goed, maar dan komt er veel werk aan te pas en dat drijft de prijs weer op voor de klant.
poly krijg je echt wel strak, maar kost ook weer extra tijd werk met het goede materiaal. :idea:

Afbeelding

maar tis net als anders, hoeveel geld wil iemand er aan geven om zijne Porsche in topstaat te krijgen. :roll:
_________________________________________
http://www.ccr-vanleuven.nl


04 maart 2015 12:57
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
3.0 SC Coupé 1983, 3.0 SC Cabrio 1983, Standard Star 219
Bericht Re: Ducktail Group Buy?
ccr-timo schreef:
poly krijg je echt wel strak, maar kost ook weer extra tijd werk met het goede materiaal. :idea:


Precies en dan krijg je zoals je bij die Alpine op de foto ook ziet: mooie strakke TL lampen..... :cheers:
_________________________________________
Wie achter de kudde aanloopt sjouwt altijd door de stront


04 maart 2015 13:08
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche diversen
Overijssel
Bericht Re: Ducktail Group Buy?
Ronaldo schreef:
Beetje jammer dit..
Uiteraard gun ik TS en iedereen een mooi resultaat. Maar gezien de geschiedenis van deze ducktail group buy, met twijfels over kwaliteit, is het toch niet gek om te evalueren? :?
Spuitwerk viel me ook op, en TS poste de foto's als 'dit is het, dit is het eindresultaat'. Dan mag je daar toch best vragen over stellen?


Als de TS blij is met het resultaat dan kun je daar gerust "vragen" over stellen...
_________________________________________
Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects


04 maart 2015 13:16
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Ducktail Group Buy?
Er wordt door sommigen teveel azijn gedronken bij het ontbijt.

I.p.v. iets te melden van: Goh leuk voor je (of een ander) maar niet mijn smaak of een iets positievere insteek is het meteen hakken, lekker Nederlands.

@ Elferhenkie

De grille is nog niet gemonteerd, alleen met de middelste T schroef. Dan is het logisch als de hoeken nog niet vastzitten dat die dan nog omhoog staan.

Ik ben nog niet bij de auto geweest en kan het spuitwerk van de klep nog niet beoordelen. Is het niet goed dan gaat het overnieuw. Klep is grondig meerdere malen geschuurd en gespoten.

Verder berust ik in de gedachte dat ik een 964 heb war ik tevreden mee ben en niet een één of ander werkhok.


04 maart 2015 16:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Ducktail Group Buy?
giulia schreef:
Er wordt door sommigen teveel azijn gedronken bij het ontbijt.
I.p.v. iets te melden van: Goh leuk voor je (of een ander) maar niet mijn smaak of een iets positievere insteek is het meteen hakken, lekker Nederlands.


U kan zoals eerder gezegd slecht tegen kritiek en kritische vragen. Excusez. :salut:

Als iemand opvalt dat een rooster slecht aansluit, dan kan je daar toch op reageren (zoals je nu doet); is nog tijdelijk, wordt nog aan gewerkt..?
Gezien jouw eerdere updates (en de kwaliteit ervan) twijfel ik ook niet dat je gaat voor iets moois, en dat ook realiseert. :thumleft:
[slijm]Vind overigens de kleur icm de velgen één van de mooiste 964's die ik hier tegenkom.[/slijm]

Dat ik daarnaast bijvoorbeeld de paardjes en de gele lampen vindt misstaan heeft idd met smaak te maken, maar moet ik toch ook kunnen roepen?
Jij vindt ongetwijfeld mijn schuifdak en achterwisser stom.. :wink:
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


04 maart 2015 17:06
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Intermeccanica 356 Speedster, Formule Vee, VW 1302 S Karmann Cabrio #PF 613#
Bericht Re: Ducktail Group Buy?
Meestal zitten de topics na een pagina of 5 op dit niveau, veel woord wegers vinden dat nu eenmaal.... leuk.

Laat je niet weerhouden om te blijven posten. Die kleur, wielen, gele koplampen ... helemaal top zo!

Wat ik me afvraag is waarom er nog geen fabrikant een ducktail lip heeft gemaakt a la Singer. Of mis ik iets?


04 maart 2015 17:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 911 3.2 carrera "84, ex Boxster 986, ex996 cabrio c4 ex 996 4S
Leiderdorp
Bericht Re: Ducktail Group Buy?
Begrijp nu wel beter waarom je geen 996 wilt en deze alsmaar afkraakt. :D

Je kan zelf geen kritiek hebben :cheers: :ba:


04 maart 2015 17:25
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Ducktail Group Buy?
Ik kan prima tegen kritiek...anders zou mijn winkel snel opgedoekt zijn met een product (wijn) waar zo veel meningen over zijn.

Het gaat er om dat er zo af en toe ongefundeerd wat wordt geroepen door een aantal personen.

Je kan ook vragen waarom het lijkt/is dat een rooster er wellicht niet goed in zit in plaats te poneren dat hij niet goed gemonteerd is. Nuance....

Het is toch ook niet leuk als ik tegen Elferhenkie zeg dat de bodem van een van zijn 911-jes verrot is terwijl ik ook kan vragen of het wellicht alleen maar wat vliegroest is?

Laten we het er maar op houden dat ik blij ben met mijn 964 en iedere Sjaak zijn of haar smaak heeft!


04 maart 2015 18:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
991.2 GT3 997 GTS 964 C2 930 ex 997 S ex 996 4S
Rotterdam
Bericht Re: Ducktail Group Buy?
@Giulia. Je maakt je 964 toch zo omdat jij het mooi vindt niet omdat een ander het mooi moet vinden. Dus: who cares.

Ik ben een late bekeerling maar wellicht is het voor mijn 964 ook wel een optie dat ik 2 setjes motorklep+vleugels in de garage heb hangen en af en toe eens wissel tussen de ducktail en de vleugel die ik nu heb. Ik blijf het dus met interesse volgen.

Succes verder met het project :cheers:


04 maart 2015 18:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Ducktail Group Buy?
@Giulia

Neem een goed glas wijn uit je eigen zaak en laat het van je schouders afglijden.... :!:


04 maart 2015 18:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Ducktail Group Buy?
+1. En laat je niet weerhouden van foto's plaatsen, ben nog steeds benieuwd naar het eindresultaat. En die van de overige group buyers.
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


04 maart 2015 18:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Porsche diversen
Overijssel
Bericht Re: Ducktail Group Buy?
Let's all kiss and make up... :mrgreen:
_________________________________________
Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects


04 maart 2015 19:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Neppert
Neppert
Bericht Re: Ducktail Group Buy?
Vandaag even die van mij opgehaald, mooi bedrijf en aardige mensen!
Kreeg een leuke rondleiding en ze lieten me allerlei mooie projecten en dingen zien.
Thuis direct even gekeken hoe het gaat staan....volgens mij wel heeeeeel gaaf!!!!

AfbeeldingAfbeelding

@Cloaca: Ik kus geen mannen!!!!
_________________________________________
In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!


04 maart 2015 19:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Heikant (zws-vl)
Bericht Re: Ducktail Group Buy?
Olaf schreef:
Dat rooster zit er niet al te knap in ... wat wss los staat van de (pas)vorm van de eendenstaart ...


Staat nie los van de duktail, alles is zoveel opgewerkt me polymatten dat alles van maten (buiten kanten0 te groot word.
dus klep is meestal te lang, raakt meestal al aan den bovenkant as je hem opendoet, dus daar moet al weg gehaald worden om een fijne naad boven te kunnen krijgen.
daardoor is de originele ruimte kleiner geworden voor de rooster, dus daar moet ook weer aan gewerkt worden.
vergeet niet dat er daarna weer wat lagen aan spuitplamuur, grondlakken, lak en vernis bijkomen, dus nog krapper.

dus degenen die nog moeten spuiten, klep eerst origineel afhangen om te zien waar de fouten zien, rooster pas maken en dan pas spuiten.
tis maar nen tip, maar ge gaat er wel plezier van hebben later, en of de spuiter dat dan heeft weet ik niet. :mrgreen:
_________________________________________
http://www.ccr-vanleuven.nl


04 maart 2015 19:51
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
3.0 SC Coupé 1983, 3.0 SC Cabrio 1983, Standard Star 219
Bericht Re: Ducktail Group Buy?
giulia schreef:
Ik kan prima tegen kritiek...
Je kan ook vragen waarom het lijkt/is dat een rooster er wellicht niet goed in zit in plaats te poneren dat hij niet goed gemonteerd is. Nuance....


Elferhenkie2 schreef:
Het rooster ligt er NOG niet helemaal lekker in zo te zien.
:salut:

Maar je schreef zelf in je projecttopic dit:
giulia schreef:
Wat foto's van de spuitert doorgekregen.

Ducktail en rooster liggen er in, 993 raamrubbers gemonteerd en jawel....Cupspiegels!


Dus was ik er ook vanuit gegaan dat het klaar was :oops:

Trouwens je kunt strakheid van een paneel aflezen aan de reflectie van de (kaarsrechte) tl buizen.

Je kunt niet altijd zien of een paneel strak is, maar soms (zoals in dit geval) kun je wel duidelijk vanaf de foto zien dat hij op de plaats waar de tl buis spiegelt, niet strak is.

Niks bedoeld om af te zeiken, ik schrijf wat ik zie....

En idd schrijf ik vaker iets negatief dan positief, anders zou ik niet kunnen stoppen met schrijven :cheers:



giulia schreef:
Het is toch ook niet leuk als ik tegen Elferhenkie zeg dat de bodem van een van zijn 911-jes verrot is terwijl ik ook kan vragen of het wellicht alleen maar wat vliegroest is?


Heb ik geen problemen mee, het feit ligt er nu eenmaal, ik schrijf het zelf ook in de tekst en maak detailfoto's van problemen/mankementen.
Als jij aan mij gaat vragen of er wat vliegroest op zit terwijl je er dwars doorheen kijkt, neem ik je niet serieus. :wink:

Ik heb liever dat mensen het eerlijk tegen me zeggen dan dat ze steeds om de hete brij heen draaien...
_________________________________________
Wie achter de kudde aanloopt sjouwt altijd door de stront


04 maart 2015 20:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Ducktail Group Buy?
Vanmorgen opgehaald. Ik ben er blij mee. Is het perfect? Nee, kan ietsjes beter maar ik vind het goed zo en het budget heeft ook een plafond. Op een gegeven moment gaan de uren echt tellen als je maar bezig blijft (wat een nobel streven is)

Kritische kijkerts zullen de naden misschien net niet goed genoeg vinden of dat de klep mooier afgehangen had kunnen worden. Het rooster vergt nog even wat fine tuning maar dat komt ook omdat er 2 T-boutjes verdwenen zijn. Het zit 'm in mm werk en dat ga ik lekker zelf doen op mijn gemak in de garage. Voor wat er gedaan is voor het door mij gedane bedrag ben ik meer dan tevreden.

Zijkant geheel geschuurd en gespoten, alle demontage werk van handgreep, rubbers, skirt, enz, Cupspiegels gespoten, Ducktail bewerkt en gespoten en gemonteerd, 993 raamrubbers gemonteerd en alles gemonteerd uiteraard.

AfbeeldingAfbeelding


07 maart 2015 14:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht Re: Ducktail Group Buy?
Staat hem goed :thumleft:


Azijnmodus aan, volgende keer de naafdoppen goed plaatsen........ Modus uit.

:res:
_________________________________________
De wijzen komen uit het oosten.....:wink:
Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae
Si vis pacem, para bellum


07 maart 2015 14:40
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Ducktail Group Buy?
Help me even...naafdoppen goed plaatsen?


07 maart 2015 14:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Z-Holland
Bericht Re: Ducktail Group Buy?
giulia schreef:
Help me even...naafdoppen goed plaatsen?


Porsche wapen met het puntje naar het ventiel :wink:


07 maart 2015 15:19
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Ducktail Group Buy?
En vergeet je spiegels niet.. Kan oom agent een bonnetje voor schrijven. En nu t technisch weer is zag ik ze weer met bosjes rondrijden.
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


07 maart 2015 16:24
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: Ducktail Group Buy?
giulia schreef:
Help me even...

Ach, dat kan ik zelfs alleen... :twisted:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


07 maart 2015 16:52
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Ducktail Group Buy?
Ziet er nu wel beter uit.
Merk je ook wat van die Ducktail ten opzichte van je oude spoiler tijdens het rijden?


07 maart 2015 17:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
964 c2
Den Haag
Bericht Re: Ducktail Group Buy?
Zou je die vertraging door dat extra gewicht echt merken? ;)
_________________________________________
'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best]
'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]


07 maart 2015 20:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Ducktail Group Buy?
Min 7 kilo......500 meter gereden dus nog geen spectaculaire bevindingen. Wel meer vliegen geplet. :mrgreen:


07 maart 2015 21:07
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
1980 911 SC Targa
Ulvenhout
Bericht Re: Ducktail Group Buy?
Ze zien er prachtig uit! Ik ben erg benieud naar de resutaten van de anderen.
Vraag: wat zijn de kosten om zo'n ducktail te laten spuiten?
_________________________________________
1980 911SC Targa, Indisch Rot


07 maart 2015 21:27
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 199 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.