Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 04 jun 2024 6:33



Antwoord op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
gele en rode kaarten 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Ik snap het probleem niet zo... het is toch leuker om 230x gefeliciteerd te worden met je nieuwe Porsche dan 23x. :lol: Wat maakt het nou uit dat er dan 10 pagina's met felicitaties komen? Weet je in ieder geval dat iedereen hem die Porsche van harte gunt! :wink:
_________________________________________
The difference between men and boys...
The size of their toys!


03 maart 2006 19:26
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
971 Panamera gts 991 Turbo S /ex 930 Turbo (ex) / 970 Panamera (ex)
Zwolle
Bericht 
Dan kunnen er al meerdere gesloten worden. :roll:
_________________________________________
TURBO EARGASM !


03 maart 2006 20:15
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
De beste stuurlui staan weer eens aan wal. :roll:
Jongens, als het jullie hier niet bevalt dan houdt niemand jullie tegen hoor :!: :idea:
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


03 maart 2006 21:22
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
971 Panamera gts 991 Turbo S /ex 930 Turbo (ex) / 970 Panamera (ex)
Zwolle
Bericht 
Wil je ons weg hebben dan :?:

Gaat niet lukken hoor. :wink:


En niet gelijk op je pik getrapt hé. :twisted:
_________________________________________
TURBO EARGASM !


03 maart 2006 21:25
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
ik begrijp al het gezeik niet hoor.

Ik breng dit topic nog maar een keer onder de aandacht.

Weet je, je kan het hier ook gewoon lekker laten wildgroeien. Dan zijn een paar schreeuwerds gelukkig en haakt het gros af omdat er alleen maar onzin te lezen is (iets gecharcheerd, daar ben ik me van bewust).

Ik kom nog wel eens op andere fora en daar wordt nog veel sneller gesloten. Als je iets te koop aanbiedt is de tweede post van een moderator die schrijft: topic gesloten - info en/of afhandeling via pb... :shock:

Ikzelf lees inmiddels alle 'even voorstellen' topic niet meer verder na de eerste post. Ik begrijp dat het leuk is om 100x welkom geheten te worden, maar het gebeurt mij (persoonlijk!) te vaak om het allemaal te lezen.
Niet dat ik het daarom af zal sluiten overigens.
Internet is groot, maar veel Porsche grappen, plaatjes, sites etc zijn hier al een keer geplaatst en daar zijn al topics over begonnen. Ja, inderdaad - voor sommigen is het nieuw. Vandaar dat dergelijke topics (tenzij er tegelijkertijd twee draadjes over zijn) worden gesloten nadat er een link naar het andere topic is geplaatst.

Enfin, als moderator handel je naar goeddunken. Niemand van ons, hoewel ik er persoonlijk al een keer van beschuldigd ben :roll: , heeft hier de intentie om God te spelen. Wij vegen, sluiten, verplaatsen omdat we denken dat het beter is. Het is liefdewerk-oud-papier en we doen het om dit forum zo leesbaar en gezellig mogelijk te houden. De reden dat de meeste hier komen.
Natuurlijk mag je het ergens niet mee eens zijn, echter de toon waarop sommigen hier moderator-beslissingen 'ter discussie' stellen vind ik persoonlijk nogal eens te ver gaan.
Ik hoor graag als mensen vinden dat ik (wij) iets verkeerd doen. Dan zal ik uitleggen waarom ik het gedaan heb en wellicht mijn mening herzien. Maar met de verongelijkte en verontwaardigde 'weet je wat die klote moderators nu weer gedaan hebben'-achtige topics ben ik wel een beetje klaar.


Zo, ik ben het weer even kwijt.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


03 maart 2006 21:30
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
971 Panamera gts 991 Turbo S /ex 930 Turbo (ex) / 970 Panamera (ex)
Zwolle
Bericht 
horn schreef:
ik begrijp al het gezeik niet hoor.

Maar met de verongelijkte en verontwaardigde 'weet je wat die klote moderators nu weer gedaan hebben'-achtige topics ben ik wel een beetje klaar.

Ik geloof niet dat dat hier het geval was. :wink:
_________________________________________
TURBO EARGASM !


03 maart 2006 21:38
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
horn schreef:
Niemand van ons, hoewel ik er persoonlijk al een keer van beschuldigd ben :roll: , heeft hier de intentie om God te spelen.

Blijkbaar polytheïsme hier. ;)

Uiteraard bijval: de, vooral de laatste dagen, aanhoudende klaagzang :roll: .....
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


03 maart 2006 21:50
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
971 Panamera gts 991 Turbo S /ex 930 Turbo (ex) / 970 Panamera (ex)
Zwolle
Bericht 
Nou afsluiten dan maar. :lol: :lol: :lol:
_________________________________________
TURBO EARGASM !


03 maart 2006 21:53
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
red devil schreef:
horn schreef:
ik begrijp al het gezeik niet hoor.

Maar met de verongelijkte en verontwaardigde 'weet je wat die klote moderators nu weer gedaan hebben'-achtige topics ben ik wel een beetje klaar.

Ik geloof niet dat dat hier het geval was. :wink:


ach, dan verschillen we van mening.
en nee hoor, niet op mijn pik getrapt.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


03 maart 2006 22:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Jeroen C3.0 schreef:
Ik snap het probleem niet zo... het is toch leuker om 230x gefeliciteerd te worden met je nieuwe Porsche dan 23x. :lol: Wat maakt het nou uit dat er dan 10 pagina's met felicitaties komen? Weet je in ieder geval dat iedereen hem die Porsche van harte gunt! :wink:


Eens. Ik denk dat het meeleven met iemand, waaronder bijvoorbeeld het feliciteren igv nieuwe Porsche, of het begroeten van een rookie, bij een forum hoort. Is een van de aspecten waarom het zo leuk is om hier rond te hangen.

Mensen die al die felicitaties niet willen lezen, hoeven dat dus niet te volgen. Mensen die het leuk vinden om dat wel te doen, doen dat lekker. Vrijheid blijheid zou ik zeggen (ik volg dergelijke topics ook niet meer trouwens)

Maar als mod kun je het niet iedereen naar de zin maken, dat realiseer ik met terdege. Wat mij betreft doen jullie het in het algemeen prima hoor!


04 maart 2006 0:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Westervoort
Bericht 
Helemaal mijn gedachte!


04 maart 2006 0:20
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Ja over het algemeen vind ik ook dat de moderators het heel netjes doen hoor :res:


horn schreef:
af en toe een grote opschoonactie van alle aangeboden porsches topics ouder dan een jaar, overige discussies ouder dan een jaar etc etc etc.


Bedoel je alleen "Discussie Overige Zaken" of nog meer kopjes waarin discussies verwijderd worden ? Ik neem aan dat er toch niet "zomaar" oude topics verwijderd worden, want kwa database grootte op de server tikt die text niet echt aan natuurlijk, en ook zoals alle topics netjes op datum gesorteerd is zit het ook nooit in de weg neem ik toch aan ?

Van mij mogen alle oude topics netjes blijven staan hoor. Wie weet wat iemand er over 10, 20 jaar nog aan heeft natuurlijk :)


04 maart 2006 3:11
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
gerco, van mij mag alles blijven staan. ook de dingen zonder enige historische waarde :wink:
in het kader van 'in de krant van vandaag wordt morgen de vis verpakt' mag het wat mij betreft ook weg. Niet de dingen met informatieve waarde overigens.

maar inzake het technische gedeelte van het hoe en waarom van opschonen moet je je even bij de side-admins vervoegen. Ben ik helaas te dom voor.
Ik mag niet aan de knoppen zitten... :cry: :twisted:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


04 maart 2006 7:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Ben ik blij dat ik geen moderator ben :? :?

Zo'n hoop gezeik over je dak krijgen, om wat vrijwilligers werk. En dan zeggen dat die mannen en vrouwen van Jehova het zo zwaar hebben :roll: :wink:

Ik heb al veel van mijn eigen posts zelf verwijderd, net voor ik op OK wou drukken. :idea: :idea: :idea:
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


04 maart 2006 10:10
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
997S
Belgische kust
Bericht 
ppp 356 schreef:
Ik heb al veel van mijn eigen posts zelf verwijderd, net voor ik op OK wou drukken. :idea: :idea: :idea:


Dat overkomt me ook vaak ! Dat je nog net denkt bij jezelf, "ach wat, toch maar niet op reageren..."

:wink:


04 maart 2006 10:34
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Citaat:
ppp 356 schreef:

Ik heb al veel van mijn eigen posts zelf verwijderd, net voor ik op OK wou drukken.


Dat overkomt me ook vaak ! Dat je nog net denkt bij jezelf, "ach wat, toch maar niet op reageren..."



Ook dat herken ik, gebeurd mij ook wel eens! :lol:


Nogmaals, geen directe kritiek op de moderators, zonder hen bestond deze geweldige " hangplek voor Porsche ouderen" niet! En als de sfeer mij hier niet zou bevallen dan kwam ik hier ook niet zo vaak, helemaal mee eens.

Deze week werden een paar topics erg snel gesloten zonder dat er nu direct een dringende noodzaak te noemen was. Daar werd over geschreven en ik heb daar mijn mening over gegeven, that's all!

Voor de rest is men toch alleen maar vol lof over het forum? De reden dat men een eigen mening over hoe de site beheerd wordt hier met iedereen durft te delen geeft ook aan dat men zich hier op het PF thuis voelt en dat de sfeer erg ongedwongen en relaxt is.

Voor de mods..

:thumright:

en dank voor dit vrijwilligers werk! Zonder jullie zou ik mijn ADSL abo er niet uithalen! :wink:
_________________________________________
The difference between men and boys...
The size of their toys!


04 maart 2006 11:21
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
:wink:

ik hoef geen complimenten (en ik denk de andere mods ook niet), maar ik hoef ook geen verwijten dat ik voor God wil spelen, de digitale equivalent ben van een zaterdag-amateur-voetbal-scheidsrechter ('als je thuis niks te zeggen hebt, hou dan hier ook je muil...') etc etc... :lol:

@ Jeroen C3.0; ik zie het inderdaad als stofzuigen van de huiskamer. Maar soms wil ik naar bed en zitten al die eikels nog in de huiskamer... :twisted: :wink:

HALLO, HET BIER IS OP! GA EENS NAAR HUIS!!!
:twisted: :lol:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


04 maart 2006 11:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
:lol: Of: Hij raakt gefrusteerd op z'n werk, en reageert dat als mod af.... :D

Vind overigens wel dat er af en toe discussie mogelijk moet zijn over acties van mods, en over 'huisregels' op het forum. Tuurlijk wel op een nette manier, en ook met in het achterhoofd dat het liefdewerk oud papier is, maar toch....Ook dat hoort bij een forum en de functie van mod denk ik. Overigens is het altijd handig om te weten wat de PF-ers ervan vinden, aangezien mbt bepaalde zaken de mods het ook oneens met elkaar zullen zijn. :idea:


04 maart 2006 15:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
MS964 schreef:
Vind overigens wel dat er af en toe discussie mogelijk moet zijn over acties van mods, en over 'huisregels' op het forum. Tuurlijk wel op een nette manier, en ook met in het achterhoofd dat het liefdewerk oud papier is, maar toch....Ook dat hoort bij een forum en de functie van mod denk ik. Overigens is het altijd handig om te weten wat de PF-ers ervan vinden, aangezien mbt bepaalde zaken de mods het ook oneens met elkaar zullen zijn. :idea:

Inderdaad, af en toe. Het lijkt me ondoenlijk om elke actie van een moderator ter discussie te stellen. Dan wordt het onwerkbaar.


04 maart 2006 15:59
Profiel WWW
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
MS964 schreef:
Vind overigens wel dat er af en toe discussie mogelijk moet zijn over acties van mods, en over 'huisregels' op het forum. Tuurlijk wel op een nette manier, en ook met in het achterhoofd dat het liefdewerk oud papier is, maar toch....Ook dat hoort bij een forum en de functie van mod denk ik.


Absoluut. Maar dat zei ik eerder in dit topic al.

MS964 schreef:
Overigens is het altijd handig om te weten wat de PF-ers ervan vinden, aangezien mbt bepaalde zaken de mods het ook oneens met elkaar zullen zijn. :idea:


Het eerst mwah, het tweede absoluut. Maar daar komen we meestal wel uit, ook zonder dat we weten wat de andere PF'ers ervan vinden.
Het is hier geen democratiehiehieieieieie :twisted: :wink:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


04 maart 2006 17:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
Wauw, wat het sluiten van een "ik heb deze porsche gezien en gekocht" topic al niet teweeg kan brengen he ;)...

Mensen, zoals horn al zei, de moderators doen hun "werk" (he, wacht, geen salaris, dus het is geen werk, toch?) naar hun eigen goeddunken. Als iemand het daar niet mee eens is, kan hij/zij wat mij betreft beter eerst even netjes een PB'tje sturen, om vervolgens de redenatie van de betreffende mod aan te horen.

Op een openbaar forum zoals dit, zul je altijd 'medestanders' vinden in je strijd tegen iets of iemand. Maar of dat is wat je hier wilt?

Laten we maar hopen op snel weer mooi weer, want dan kan iedereen weer met zijn Porsche buiten spelen en is de stemming (over het algemeen! Dus in heel NL, niet alleen hier!) weer wat beter ;)


05 maart 2006 11:45
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Toch wel interessant om te zien WIE dit topic eigenlijk begonnen is........ :?: :?: :?:

Afbeelding


05 maart 2006 12:19
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
ER schreef:
Toch wel interessant om te zien WIE dit topic eigenlijk begonnen is........ :?: :?: :?:


Tadaaaa, de beroepsazijnpisserd :twisted:








Grapje :lol: :wink:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


05 maart 2006 12:26
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
997S
Belgische kust
Bericht 
Vestig misschien eens de aandacht erop om enkel via PM te werken aangaande het sluiten van een topic :

mailtje van moderator aan topicstarter, die dan ook via PB kan reageren.

't is me zelf eens zo overkomen(door John) en ik vond het prima op die manier !

EN: je krijgt geen klaagtopic dan... :wink:


05 maart 2006 15:36
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
horn schreef:
Tadaaaa, de beroepsazijnpisserd :twisted:
Grapje :lol: :wink:


Tschja, het is maar waarmee je je geld wilt verdienen..... :wink:


06 maart 2006 8:09
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.