Alles wat de beheerder op wil merken en wat je zelf kwijt wilt over deze site.
Plaats een reactie

Popup beveiligingscertificaten

02 feb 2010 23:04

Ik krijg sinds vanavond op het PF telkens :twisted: een popup met de melding 'om uw computer beter te beveiligen wordt deze website geblokkeerd voor het weergeven van inhoud met fouten in de beveiligingscertificaten.'. Nogmaals, alleen bij PF. Krijgen meer mensen deze melding, of ligt het aan mijn computer?

Re: Popup beveiligingscertificaten

02 feb 2010 23:07

hier niks aan het handje. nou heb ik vroeger ook wel alle certificaten behaald, inclusief reddend zwemmen. Wellicht dat dat het verschil is :wink:

Re: Popup beveiligingscertificaten

02 feb 2010 23:43

vanuit hier ook nergens last van.

Re: Popup beveiligingscertificaten

02 feb 2010 23:53

Dat ligt aan je Firewall. Welk type gebruik jij? Waarschijnlijk kan jij ergens aangeven dat deze website te (ahum) vertrouwen is. :wink:

Re: Popup beveiligingscertificaten

03 feb 2010 1:00

Hmmm....dan zal het wel aan mijn computer liggen. Het gekke is dat ik - voor zover ik weet - niks heb veranderd, en dat het zich alleen bij het PF voordoet. Voor zover weet heb ik geen Firewall. Bere-irritant. :(

Re: Popup beveiligingscertificaten

03 feb 2010 1:16

Er zijn meerdere programma's die Firewall functionaliteit in zich hebben. Microsoft heeft het standaard in zijn configuratie netwerk programma's zitten. Dan heb je de standaard security programma's zoals virus programma's, spyware programma's etc en als laatste heb jij de dedicated Firewall programma's zoals ZoneAlarm. Zelf gebruik ik meer dan 5 programma's om Malware, virus, intruders, Web browser shields, system cleaners, Trojan horse cleaners, register cleaner etc etc... Als je helemaal geen beveiliging gebruikt, dan loopt je PC binnen een half jaar vast van alle rotzooi die ongewenst binnenkomt en bijhoudt wat je allemaal aan het uitspoken bent en die gegevens weer doorstuurt naar criminelen. :wink:

Re: Popup beveiligingscertificaten

03 feb 2010 1:43

Internet Exploder zeker. Controleer je datum en tijd instellingen eens van de computer :?:

Re: Popup beveiligingscertificaten

03 feb 2010 10:25

Dank voor de tip, zal het vanavond checken (zit nu op andere computer). Wel vreemd zo ineens. :roll:

Re: Popup beveiligingscertificaten

04 feb 2010 23:42

Harley schreef:Internet Exploder zeker. Controleer je datum en tijd instellingen eens van de computer :?:


:cheers: :ba: :salut: Datum stond verkeerd, een maand verschoven. Goed gezet, en nu niks meer aan de hand. Bedankt Stephan!

Re: Popup beveiligingscertificaten

05 feb 2010 1:05

....en daarom zit ik dus liever op mijn Macje of Unix doos. :wink:

Re: Popup beveiligingscertificaten

05 feb 2010 1:15

Het valt mij nog mee dat jij geen Linux gebruikt. :wink:

Re: Popup beveiligingscertificaten

05 feb 2010 1:25

Heb wel een tijd Suse gebruikt op mijn labtob. :wink:

Re: Popup beveiligingscertificaten

05 feb 2010 1:27

Ga naar links boven "extra"' kies "pop-up beveiliging" en dan "instellingen voor pop-up blokkering". In het menu wat dan rechts opend voeg http://www.porscheforum toe aan "adres van de website waarvan pop-ups zijn toegestaan".

Probeer het eens. Geen garantie :idea:

Re: Popup beveiligingscertificaten

05 feb 2010 10:29

Had ik eerst geprobeerd, hielp niet.

Re: Popup beveiligingscertificaten

05 feb 2010 10:34

was toch al gefixt :scratch:
MS964 schreef:
Harley schreef:Internet Exploder zeker. Controleer je datum en tijd instellingen eens van de computer :?:


:cheers: :ba: :salut: Datum stond verkeerd, een maand verschoven. Goed gezet, en nu niks meer aan de hand. Bedankt Stephan!

Re: Popup beveiligingscertificaten

05 feb 2010 11:34

horn schreef:inclusief reddend zwemmen. :wink:


Dat is voor jouw een makkie... Jij blijft toch drijven!

Re: Popup beveiligingscertificaten

05 feb 2010 11:49

toen nog niet... pas vanaf mijn 20e... :lol:

Re: Popup beveiligingscertificaten

05 feb 2010 12:02

:mrgreen:
Plaats een reactie