Alles wat de beheerder op wil merken en wat je zelf kwijt wilt over deze site.
Plaats een reactie

Re: Wanneer mag je iets te koop zetten hier?

23 aug 2010 20:35

Oh, dan kunnen we best een tientje gaan vragen :mrgreen:

Re: Wanneer mag je iets te koop zetten hier?

23 aug 2010 20:39

Ewout schreef:@maarten: Dan kan Pascal straks de hele dag achter wanbetalers gaan aanbellen.
Ik kan me voorstellen dat hij wel wat beters te doen heeft :wink:

Nee hoor. Op Rolexforum is het heel simpel: binnen 2 dagen dokken of advertentie pleite. En ik neem aan dat 1x niet dokken nooit meer verkopen betekent. Hoe moeilijk kan het zijn. Ik houd erg van het niet-commerciele karakter van PF maar dat karakter wordt nu ook aangetast door de hit-and-runners die alleen komen om wat te verkopen.

Re: Wanneer mag je iets te koop zetten hier?

23 aug 2010 20:42

Nou, zoveel zijn het er nou ook niet.

Re: Wanneer mag je iets te koop zetten hier?

23 aug 2010 20:43

Richard schreef:is nieuwsgierigheid om te kijken wat je auto waard is :salut:


Afbeelding

Re: Wanneer mag je iets te koop zetten hier?

23 aug 2010 20:45

En het rolexforum is verder wel heel saai, idd iets kopen of verkopen, daar hebben ze zeker niet maak de zin af.

Re: Wanneer mag je iets te koop zetten hier?

23 aug 2010 20:45

De meeste nutteloze dienst ooit. En dan dure zendtijd inkopen op SBS etc. Hoe ze dat rendebal krijgen... :roll: (waarschijnlijk niet).

Maarten, jij ouwe regelnicht, laat lekker gaan die verkopers! Je hoeft er idd niet op te klikken. :wink:

Re: Wanneer mag je iets te koop zetten hier?

23 aug 2010 21:20

De meeste nutteloze dienst ooit.



Ik ken iemand die er 2 porsches van rijd :ass: :wink:

Re: Wanneer mag je iets te koop zetten hier?

23 aug 2010 22:59

doettie goed. geld verdienen aan - inderdaad - een nutteloze dienst. waarbij ik me bij iedere reclamespot weer afvraagt welke mensen daar nou gebruik van maken... Team Forward (eigenaar van carspotter) zal waarschijnlijk haar geld wel verdienen met advertenties verzenden.

Carspotter die op hun eigen site schreef:Wat doet CarSpotter met mijn 06-nummer?
CarSpotter gebruikt je 06-nummer voor het leveren van de informatie per SMS en voor de kostenafhandeling via je telecomprovider. Het kan voorkomen dat je tevens gratis een additionele (commerciële) boodschap ontvangt.

Het kan voorkomen... ja ja :lol:

Re: Wanneer mag je iets te koop zetten hier?

24 aug 2010 6:36

Doet onze forummer het toch goed :mrgreen:

Re: Wanneer mag je iets te koop zetten hier?

24 aug 2010 10:54

Tientje per auto vind ik nog niet eens zo'n slecht idee. :!:

Re: Wanneer mag je iets te koop zetten hier?

24 aug 2010 10:58

Dat carspotter van Paul(neefje) en al die andere sms diensten zijn altijd geld verdienen, want men doet het gewoon. Vooral de jeugd, die nog niet verder denkt dan 1 berichtje(en dan helaas de klos is).
Ik ken een forummer die er niet van wakker ligt :wink:


Maar al die advertenties, lijkt me een goede zaak om een x bedrag er voor te vragen.
Maar dat zal wel democratisch weggestemd worden.

Re: Wanneer mag je iets te koop zetten hier?

24 aug 2010 12:25

Denk jij nog steeds dat het hier een democratie is? Je zou zo langzamerhand toch beter moeten weten. :mrgreen:

Re: Wanneer mag je iets te koop zetten hier?

24 aug 2010 12:28

porscheforum heeft geen winstoogmerk. is allemaal liefdewerkoudpapier. administratie van bedragen voor advertenties vraagt ook aandacht en tijd. commerciele advertenties zijn hier niet gewenst. voor zowel commerciele als niet commerciele advertenties is er - naast de geeigende kanalen als MP etc - ook http://www.porschemarkt.nl

Vooralsnog mogen mensen hier gewoon hun Porsche spulletjes gratis aanbieden als ze zich aan de richtlijnen van de PF advertentie conformeren. Zo niet, wordt de advertentie verwijderd (na eerst een verzoek om deze aan te passen). En als je dan een hit-and-run adverteerder hebt - so be it.

Re: Wanneer mag je iets te koop zetten hier?

24 aug 2010 12:32

Sprak hij verstandig....maar "niet beslissers" op jullie forum denken er wel eens anders over. Dat blijkt nu.

Re: Wanneer mag je iets te koop zetten hier?

24 aug 2010 12:48

Dat is de basis van een forum. Dat mensen over zaken verschillend denken. Ik kan er niet wakker van liggen, zeker niet als het om zoiets als dit gaat...

En zoals reeds gememoreerd eerder in dit topic en op dit forum: het is hier inderdaad geen democratie. :idea: Het is wat mij betreft overigens ook niet 'jullie' forum (lees: ons forum). Een forum staat of valt bij de bezoekers. Die maken of breken een forum. Wij trekken alleen het onkruid uit de plantsoentjes en vegen de paden aan...

Afbeelding

Re: Wanneer mag je iets te koop zetten hier?

24 aug 2010 12:57

Geheel blindelings op jou
Afbeelding :wink:

Re: Wanneer mag je iets te koop zetten hier?

24 aug 2010 13:34

Sigrid schreef:Maar al die advertenties, lijkt me een goede zaak om een x bedrag er voor te vragen.

Zoveel zijn het er imo ook weer niet. En soms is het ook lachen als ze met totaal onrealistische vraagprijzen komen :wink:

Re: Wanneer mag je iets te koop zetten hier?

24 aug 2010 14:42

Ja, maar dan mag je er weer niet op ingaan want dan is het afkraken/negatief/niet van toepassing... :lol: :lol:

Re: Wanneer mag je iets te koop zetten hier?

24 aug 2010 14:46

Inderdaad ;)....

Re: Wanneer mag je iets te koop zetten hier?

24 aug 2010 15:03

Ik denk er een vrij éénvoudige oplossing is waarbij een ieder krijgt wat hij wil.

Ik denk de meeste forummers net als mij standaard onder de knop "toon nieuwe berichten" kijken waarbij een deel (ik niet zozeer) zich er aan ergert dat er deels marktplaats toppics tussen staan.

Indien technisch mogelijk voor forum technicus;
maakt het mogelijk per toppic groep deze middels een vinkjes systeem al dan niet op te nemen in in jou persoonlijke nieuwe berichten.
Wie het wil zien kan het zien, wie het niet wil zien niet...........

Re: Wanneer mag je iets te koop zetten hier?

24 aug 2010 15:05

Van mij mag het blijven zoals het is, als ik het niet interessant vind klik ik door.

Re: Wanneer mag je iets te koop zetten hier?

24 aug 2010 15:16

+2 :thumleft:

Re: Wanneer mag je iets te koop zetten hier?

24 aug 2010 15:40

Ewout schreef:Van mij mag het blijven zoals het is, als ik het niet interessant vind klik ik door.

+3 :thumleft:

ik zie ook liever een mooie porsche aangeboden op het forum dan discussies over joran&friends, voetbal of foto's van ontbijttafels langskomen :popcorn: . ook totaal niet relevant voor een autoforum :ass: maar als forummers daar plezier aan beleven zonder iemand verder actief kwaad daarmee te doen, vooral mee doorgaan :thumleft: :cheers: :ba:
Plaats een reactie