ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
laat gaan die M'tjes, nu krijgen ze alle aandacht....
leuke sportieve auto's, ben er ook op zoek naar geweest maar bij mij wordt het toch iets anders...als ik de 3.2 verkocht krijg
en een keer knallen bij Goch kan altijd geregeld worden, en dan mag iedereen mee want het gaat toch om het 'knallen'
waarmee je komt maakt in mijn optiek dan niet uit, hoofdzaak je hebt FUN (al zal zo'n oproep op het P-forum natuurlijk veel P's aantrekken).
zal wel een keer een balletje opgooien of mag dat niet meer als aankomend ex-P-rijder
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
09 jan 2008 15:47
Pascal
‘64 Kever
anton964 schreef:
wat mij wel opvalt dat het alleen voor de m rijders is.waarom mag iedereen niet mee?net als van het porsche forum?
Wat zeg je nou? Ik organiseer toch regelmatig een "voor-alle-porsches-behalve-964-targa" meetings
09 jan 2008 20:55
RogerM
Ik begrijp door het uitblijven van aanmeldingen dat er geen belangstelling is. Wat mij betreft kan hier een slotje op. De mensen die eventueel wel belangstelling hadden bedankt, maar schijnbaar is er geen klik tussen bijde fora. Wij hebben ook geen Ferrari's helaas. Succes met het forum verder wat ik overigens erg leuk en positief vind. Wellicht kom ik nog eens terug maar dan met een P
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum