Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Nederlandse snelheidsduivels niet meer beboet in België

07 apr 2012 23:01

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/article/detail/1420176/2012/04/07/Nederlandse-snelheidsduivels-niet-meer-beboet-in-Belgie.dhtml#reaction

België op z'n best :mrgreen:

MOD: verplaatst naar Discussie Overige Zaken :idea:

Re: Nederlandse snelheidsduivels niet meer beboet in België

07 apr 2012 23:06

Ha, ff blazen daar, maar ze gaan wel 'direct' bekeuren nu.

Re: Nederlandse snelheidsduivels niet meer beboet in België

07 apr 2012 23:07

Het zou mooi zijn. Op de terugweg van de wispo hoop landgenoten gezien die veel te hard reden in de Ardennen 8)

Re: Nederlandse snelheidsduivels niet meer beboet in België

07 apr 2012 23:16

Denk dat het voor deze mevrouw dan ook beter is om haar kenteken om te ruilen dan haar wagen :wink:

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/article/detail/1417749/2012/04/02/Mevrouw-ruil-uw-Porsche-eens-in-voor-andere-wagen.dhtml

Re: Nederlandse snelheidsduivels niet meer beboet in België

07 apr 2012 23:28

Kan ik maandag op de weg terug van Parijs nog even knallen :cheers:

Re: Nederlandse snelheidsduivels niet meer beboet in België

07 apr 2012 23:41

Diegenen die dat geloven, kunnen straks aangenaam verrast worden..... :ass:

Re: Nederlandse snelheidsduivels niet meer beboet in België

08 apr 2012 0:00

Beter dat we dan daar gaan wonen ....... :wink:

Re: Nederlandse snelheidsduivels niet meer beboet in België

08 apr 2012 8:37

ed-naat schreef:Diegenen die dat geloven, kunnen straks aangenaam verrast worden..... :ass:


Hoezo? Dit is een van de grootste kranten van belgie.
Dit is volgens mij toch betrouwbaar, voor zover een krant betrouwbaar kan zijn natuurlijk.

Re: Nederlandse snelheidsduivels niet meer beboet in België

08 apr 2012 9:03

Ik zou het toch niet te gek maken ...

HLN die in hetzelfde artikel schreef:"Er wordt aan gewerkt"


.. want ongetwijfeld kunnen ze het systeem op rij krijgen binnen de verjaringstermijn van die boetes - en kom je er mss alleen onderuit als je binnen die tijd het betreffende voertuig hebt verkocht :idea:

Ander nadeel (zou kunnen zijn) dat je nu (als Nederlander) niet meer een waarschuwend "handje" van de Belgische politie krijgt, maar meteen staande wordt gehouden - omdat ze van hogerhand die opdracht hebben gekregen :popcorn:

Re: Nederlandse snelheidsduivels niet meer beboet in België

08 apr 2012 9:09

Ik denk ook dat men hier blij gemaakt wordt met een dooie mus.
Overigens heb ik volgens mij al een jaar of twee geen fanmail van justitie meer mogen ontvangen terwijl ik daar wel regelmatig aanleiding voor geef. :D
Je kunt dus ook in NL best lekker doorrijden.
Afkloppen maar :pale:

Re: Nederlandse snelheidsduivels niet meer beboet in België

08 apr 2012 11:16

jaren terug was het ook al zo dat ze je staande moesten houden en dat deden ze vol overgave! hollanders laten ze graag betalen, dus kijk uit zou ik zeggen!

Re: Nederlandse snelheidsduivels niet meer beboet in België

08 apr 2012 13:26

dobbelsteen schreef:
ed-naat schreef:Diegenen die dat geloven, kunnen straks aangenaam verrast worden..... :ass:


Hoezo? Dit is een van de grootste kranten van belgie.
Dit is volgens mij toch betrouwbaar, voor zover een krant betrouwbaar kan zijn natuurlijk.


Hoe betrouwbaar een krant ook is, het is en blijft een kat en muis spel tussen hardrijders en justitie. De krant is daar maar
een buitenstaander die enkel de krant vult met artikels als deze, en als bestuurder ga ik dan niet bewust harder rijden
in belgie. Ze zullen het wel niet direct doorgeven dat het systeem uptodate is, dan kunnen ze de schade beperken cq inhalen.
Als je het dan al leest is het voor enkelen al te laat.

Heb er eentje liggen hier van 25 sept 2011, 147 mesurée, A3-E40 richting Brussel en nog steeds niks gehoord :scratch:
Plaats een reactie