Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

02 jan 2014 15:33

Afgelopen dagen gekeken:

The Machinist
Al wat ouder (2004) met een extreem magere Christian Bale
http://www.imdb.com/title/tt0361862/?ref_=fn_al_tt_1

Mud
2012 met Matthew McConaughey
http://www.imdb.com/title/tt1935179/?ref_=nv_sr_1

Out of the Furnace (2013)
Super cast, super gespeeld, met o.a. Christian Bale, Casey Affleck, Woody Harrelson, Forrest Withaker en Willem Dafoe
http://www.imdb.com/title/tt1206543/?ref_=fn_al_tt_1

Alle drie aan te raden als je ff geen zin hebt in tieten-en-schieten...

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

02 jan 2014 15:47

Mud gezien. Vond ik goed. Dank voor de andere twee tips.

Gisteren Safety not guaranteed (7.1 op IMDB) gezien; ik denk dat ik te dom ben want ik vond hem onwijs warrig en eigenlijk zonde van mijn tijd. Daarna de 1e helft van Silver Linings Playbook (7.9 op IMDB) gekeken. Weet nog niet goed wat ik daarvan moet vinden... :scratch:

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

03 jan 2014 16:18

Ben begonnen aan house of cards op Netflix. Heb nu de 1st twee afleveringen gekeken en moet zeggen ik ben onder de indruk.

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

03 jan 2014 16:41

horn schreef:volgens mij hier nog niet voorbij gekomen. maar heb gisteren de eerste twee afleveringen van seizoen 1 gekeken van House of Cards, met Kevin Spacey in de hoofdrol. Ziet ernaar uit alsof het een goede serie is. Ik vond de eerste twee iig erg leuk.


Dat zei ik toch man! :mrgreen:

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

03 jan 2014 16:42

horn schreef:Daarna de 1e helft van Silver Linings Playbook (7.9 op IMDB) gekeken. Weet nog niet goed wat ik daarvan moet vinden... :scratch:

Gisterenavond af gekeken. Goede film. Vanochtend om kwart voor 6 (last van slapeloosheid :lol: ) Rush opgezet. Mooi gemaakt in de tijdgeest, coole film!

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

03 jan 2014 16:51

Gisteren "Disconnect" gezien. Zit leuk in elkaar.
http://www.imdb.com/title/tt1433811/?ref_=fn_al_tt_1

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

03 jan 2014 16:54

horn schreef:Vanochtend om kwart voor 6 (last van slapeloosheid :lol: ) Rush opgezet. Mooi gemaakt in de tijdgeest, coole film!


Dat schreef ik toch man :mrgreen:

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

03 jan 2014 16:59

:cheesy: :mrgreen:

Onze smaken komen, wat dit betreft, wel overeen :wink:

Ik moet zeggen dat ik dit topic wel handig vind. Er is een aantal mensen die een beetje dezelfde smaak heeft als ik qua films. Die tips neem ik altijd wel over...

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

03 jan 2014 17:12

Rush ook bekeken deze nacht. Good movie indeed :)

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

03 jan 2014 20:33

horn schreef:Ik moet zeggen dat ik dit topic wel handig vind. Er is een aantal mensen die een beetje dezelfde smaak heeft als ik qua films. Die tips neem ik altijd wel over...

Daar hoor ik iig niet meer bij :mrgreen:
Franz schreef:Safety not guaranteed. Leuke film met een origineel verhaal over een stagiaire, krant, tijdmachine en een man met kunstoor. 8)

horn schreef:Gisteren Safety not guaranteed (7.1 op IMDB) gezien; ik denk dat ik te dom ben want ik vond hem onwijs warrig en eigenlijk zonde van mijn tijd.

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

03 jan 2014 21:23

Goed geheugen. Jij hoorde daar overigens wel bij en ik vergeef je deze misser. Of, zoals aangegeven ben jij waarschijnlijk gewoon een stuk slimmer dan ik...

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

04 jan 2014 20:21

Gisteren de eerste aflevering van de misdaadserie Broadchurch zitten kijken op RTL4. Toppertje. Nu vind ik over het algemeen Engelse series sowieso wat realistischer overkomen dan de vergelijkbare Amerikaanse series.

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

04 jan 2014 21:43

Voor de genen die het gemist hadden:
Afgelopen woensdag is een nieuw seizoen "Sherlock" op BBC begonnen

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

04 jan 2014 21:49

Maandag begint de serie Blacklist... Is ook een toppertje!

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

04 jan 2014 23:23

heb net de eerste 8 afleveringen klaargezet.

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

05 jan 2014 13:08

Jeroen914 schreef:Voor de genen die het gemist hadden:
Afgelopen woensdag is een nieuw seizoen "Sherlock" op BBC begonnen

Dan ga ik vandaag toch maar eens BBC op een wat schappelijkere plek neerzetten. Loop me iedere keer rot te zoeken op de tv.

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

10 jan 2014 15:59

About Time is leuk voor diegenen die houden van het genre Love Actually en Bridget Jones Diary. Een zeseneenhalf.

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

10 jan 2014 16:07

Black Betty schreef:Maandag begint de serie Blacklist... Is ook een toppertje!

Wat een tegenvaller. Ongelofelijke commerciele A-team anno 2014 serie. Had er veel van verwacht maar de eerste twee series vielen bar tegen.

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

10 jan 2014 16:13

kweet niet of deze al langs was gekomen maar ik vond hem dik

hannibal the series :



kheb hem in een teug uitgekeken :thumleft:

die kop vd hannibal geweldig karakteristiek en vette kleding combi,s (vooral die stropdassen 8) ) die die aan heeeft :cheers:

ik heb zitten smullen


.

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

10 jan 2014 16:18

horn schreef:
Black Betty schreef:Maandag begint de serie Blacklist... Is ook een toppertje!

Wat een tegenvaller. Ongelofelijke commerciele A-team anno 2014 serie. Had er veel van verwacht maar de eerste twee series vielen bar tegen.


Zo zie je maar: zoveel mensen, zoveel smaken...

Ik vond het dus wél keigoed! Verrassende wendingen (je begint je af te vragen waarom hij de mensen die hij wil pakken eerst zelf inhuurt om ze vervolgens... Tja... You catch my drift...)

En hoe zit dat nou met die meid met wie hij absoluut wil samenwerken? En met haar 'man'?

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

10 jan 2014 16:24

Gisteren Escape Plan, een 7 van mij :wink:

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

10 jan 2014 16:49

Sly en Arnold in één film was voor mij juist een reden om deze over te slaan. Maar ik zal de moeite eens gaan nemen.

O ja, Kick Ass II viel ontzettend tegen vond ik. Hadden ze nooit moeten uitbrengen.

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

10 jan 2014 17:22

Hmmm.... net klaargezet voor het weekend. Kan dus beter 2 uur met mijn ogen dicht op de bank gaan liggen dan Kick Ass 2 kijken? Vond Kick Ass 1 wel verrassend en best leuk.

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

10 jan 2014 17:53

Blacklist is qua verhaallijn idd geen hoogstandje, maar wel een briljante rol van James Spader en daarom het kijken wel waard

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

10 jan 2014 20:41

horn schreef:Hmmm.... net klaargezet voor het weekend. Kan dus beter 2 uur met mijn ogen dicht op de bank gaan liggen dan Kick Ass 2 kijken? Vond Kick Ass 1 wel verrassend en best leuk.

Het is geen slechte film hoor, alleen een slecht vervolg.
Plaats een reactie