Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

25 jul 2014 17:54

vorige week met de kids Ferris Buellers Day Off gekeken na "pap, want vond jij nou een koele film toen je kind was?"
ga vanavond Wag the Dog maar eens afstoffen. Al zo lang niet gezien en heeft destijds wel indruk gemaakt.

Zit op Netflix nu The Shield seizoen 1 te kijken. Weet nog niet echt wat ik ervan vind.

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

25 jul 2014 17:55

Expendables 3 is al uitgelekt nog voordat deze in de bioscoop te zien is... :bang:

:popcorn:

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

25 jul 2014 17:57

staat al klaar om dit weekend te gaan kijken. zonder subs weliswaar maar dan moet ik maar weer eens niet lui zijn :lol:

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

25 jul 2014 19:04

Ik heb 'm ook al klaarstaan... :ba:

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

25 jul 2014 21:37

horn schreef:vorige week met de kids Ferris Buellers Day Off gekeken na "pap, want vond jij nou een koele film toen je kind was?"
ga vanavond Wag the Dog maar eens afstoffen. Al zo lang niet gezien en heeft destijds wel indruk gemaakt.

Zit op Netflix nu The Shield seizoen 1 te kijken. Weet nog niet echt wat ik ervan vind.


Weird science, Kelly LeBrock & 928 .....wat een koele film! ;-)

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

25 jul 2014 21:42

Black Betty schreef:Ik heb 'm ook al klaarstaan... :ba:


+2

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

25 jul 2014 22:32

al gekeken. tieten schieten en bandieten. gewoon deel 3 als 1 en 2. vermaak.

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

27 jul 2014 17:06

Ik kijk em vanavond met ondertiteling.

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

27 jul 2014 18:25

Spider-man 2, na 1 uur uitgezet. Zal deze nog wel eens afkijken maar gisteravond even niet. :roll:

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

28 jul 2014 4:16

Nog ff geduld...

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

28 jul 2014 9:36

cool met charlize theron en en paar viktoria secret angels 8)


.

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

28 jul 2014 22:46

Pain and gain eindelijk eens bekeken. Geen al te slechte film. Maar op het einde zag ik dan staan dat het op een waargebeurd verhaal gebaseerd is. Dus heb ik het even opgezocht op internet, blijkt dat de realiteit echt een stuk erger is. :shock:

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

28 jul 2014 23:12

zojuist het programma Beamer gekocht. icm Imac en apple tv reuze handige tool. je sleept de film naar beamer en je kijkt hem op tv. 8)

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

29 jul 2014 22:20

Iemand Locke al gezien? Zit aan de helft nu en ik heb net besloten dat ik de andere helft niet meer ga bekijken.
Het verbaast me echt dat op imdb een score van 7,4 aan gegeven wordt.

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

29 jul 2014 23:14

horn schreef:zojuist het programma Beamer gekocht. icm Imac en apple tv reuze handige tool. je sleept de film naar beamer en je kijkt hem op tv. 8)


Dat is toch ook mogelijk met de standaard ingebouwde airplay mirroring ? : http://support.apple.com/kb/ht5404

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

29 jul 2014 23:36

Als ik dit allemaal lees, besef ik hoeveel lichtjaren ik achter loop. Geen idee waar
jullie (qua techniek) het over hebben. Ik huurde in het verleden nog wel eens een
DVD, gaat ook niet meer, achterhaald enz. net als ik (?)

Inhoudelijk : de beste film die ik in mijn leven heb gezien (met afstand !) is Pulp Fiction
van Quentin Tarantino, jaren '90. Qua muziek, dialogen vooral, de benchmark waar
alles wat daarna komt zich op mag richten.

Maar ik heb meer niet dan wel gezien dus het zo maar kunnen dat er nog pareltjes
onontdekt zijn waardoor ik mijn mening moet heroverwegen.

Reservoir Dogs is wat mij betreft ook een aanrader.

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

30 jul 2014 6:55

BIW 4S schreef:Dat is toch ook mogelijk met de standaard ingebouwde airplay mirroring ? : http://support.apple.com/kb/ht5404

Dat zou zo moeten zijn, maar heel veel films/series heb ik wel beeld maar geen geluid. Schijnt in vrijgegeven licenties of zoiets te zitten. Als je ze op de Imac kijkt is eea wel oke. En dat Beamer werkt wel erg simpel. Je sleept het bestand het Beamer venster in en hij draait op je tv.

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

30 jul 2014 12:00

kheb gisteren pompei gekeken , verhaal gaat wel is wel vermakelijk maar de special effects zijn echt MASTERRRR

die pyroclastische stormvloed is echt meesterlijk gedaan die vloedgolf ook trouwens , en wat je hier op het joetjoep filmpje ziet is egniet alles tgaat gewoon ff 10 minuten door tijdens de film 8)


https://www.youtube.com/watch?v=t6TRwfxDICM


btw jack bauer is de badguy in deze film :mrgreen:

jack bauer ook ff hlml kijken vd week :wink:


.

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

31 jul 2014 13:54

zo net terug van LUCY in de bios

hele dikke vette film :cheers:

8)


.

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

31 jul 2014 15:52

drknauf schreef:hele dikke vette film :cheers:
.

Moet ook zeggen dat de verwachting hoog is na het bekijken van de trailer. :thumleft:

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

16 aug 2014 10:19

Ik ben een beetje mijn laatste vakantieweek 'savonds aan het opvullen met kijken van Netflix-films die ik nog niet eerder heb gezien. Gisteren weer een juweeltje gekeken die ik blijkbaar gemist heb toentertijd. Gone Baby Gone. Toppertje.

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

16 aug 2014 12:52

Bij gebrek aan goede films, ga ik die weer eens downloaden.
Gisteren naar Out of the Furnace gekeken met oa Casey Affleck uit Gone baby gone. Goed acteerwerk script vond ik wat minder.

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

16 aug 2014 12:59

Ik kijk eigenlijk nooit films, maar van de week was Predator op tv.
Blijft een leuke film...... " Get to the chopper!!!!"
Ook heb ik the Good, the Bad and the Ugly opgenomen.
Deze heb ik nog nooit gezien maar lijkt me echt goed, hopelijk valt hij niet tegen.

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

16 aug 2014 14:12

8) kijk ik ook eens per jaar of zo, de scene in het begin met 'painless' verveelt nooit. Surround systeem vol open. :wink:

Re: TV, movie en IMDB - The Sequel

16 aug 2014 14:39

Net als de achtervolgingsscene uit Ronin, met het geluid vol open 8)
Plaats een reactie