Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 apr 2024 22:56



Antwoord op onderwerp  [ 146 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Brexit 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht Re: Brexit
sorry ik doelde op hoek !

effe aangepast :mrgreen:

.
_________________________________________
WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:


28 jun 2016 19:36
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
991.2 GT3 997 GTS 964 C2 930 ex 997 S ex 996 4S
Rotterdam
Bericht Re: Brexit
Ik ga maar weer wat Calimero filmpjes kijken en een lekker stukje met de Porsche rijden. Brexit, EU vriendjes of niet zaterdag fijn naar de meeting bij Haaglanden. Zolang het nog kan natuurlik en de EU alle brandstofmotoren in de ban doet en we ook niet meer zelf mogen rijden. :pale: :pale:


28 jun 2016 21:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S 2009, 924 1977
Bericht Re: Brexit
giulia schreef:
Er wordt teveel uit onderbuikgevoelens gereageerd...zeker bij stemrecht. Dan krijg je dus Trump, Wilders, Johnsson als leiders. Tel je zegeningen.

Amen!

De Trumps, Wilders etc zijn overal tegen maar hebben verder geen goed plan hoe dan wel. Dat heeft Wilders al bewezen en toch stemmen mensen nog steeds op hem. Ik snap dat zij de onvrede van de mensen een gezicht geven maar je moet niet alleen schoppen maar ook échte antwoorden hebben die het land verder helpen.

En mbt tot de Brexit: ze zitten daar niet voor niets op een eiland, los van iedereen. Rare lui die engelsen :mrgreen:
_________________________________________
Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!


28 jun 2016 21:14
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Bericht Re: Brexit
Idd: zitten op een eiland, rijden aan de verkeerde zijde, lopen een uur achter, mijlen ipv km's, avondeten als ontbijt, agenten zonder wapen, kunnen sinds gisteravond ook al niet meer voetballen en ik zal er vast nog wel wat vergeten zijn :mrgreen: :mrgreen: .

Mij benieuwen hoe het af gaan lopen :scratch:
_________________________________________
Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).


28 jun 2016 21:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Bericht Re: Brexit
Hoe spijtig ik het ook vind dat de Brexit er gekomen is, ik kan me toch niet van de indruk ontdoen dat de "NV Europa" zal gebaat zijn met het signaal dat ze nu ontvangen hebben. Denk dat ze zich een beetje onaantastbaar voelden met een "wat gaan jullie anders doen misschien" mentaliteit, nu er een land "Toedeloe" gezegd heeft is het misschien tijd voor herbronning/bezinning, want, wat 'n zegen de EU ook moge zijn, er worden miljoenen en nog eens miljoenen verkwist.
Of ze er effectief lessen gaan uit trekken daar vrees ik dan wel weer voor.
_________________________________________
If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.


28 jun 2016 21:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: Brexit
Mooi, kortom , ook alhier, weet niemand hier ECHT hoe de Brexit zich zal ontwikkelen, pfffff tis hier echt bijna de echte wereld.....Heerlijk...... :mrgreen: 8)


28 jun 2016 21:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Brexit
mbembe schreef:
giulia schreef:
Er wordt teveel uit onderbuikgevoelens gereageerd...zeker bij stemrecht. Dan krijg je dus Trump, Wilders, Johnsson als leiders. Tel je zegeningen.

Amen!

De Trumps, Wilders etc zijn overal tegen maar hebben verder geen goed plan hoe dan wel. Dat heeft Wilders al bewezen en toch stemmen mensen nog steeds op hem. Ik snap dat zij de onvrede van de mensen een gezicht geven maar je moet niet alleen schoppen maar ook échte antwoorden hebben die het land verder helpen.

En mbt tot de Brexit: ze zitten daar niet voor niets op een eiland, los van iedereen. Rare lui die engelsen :mrgreen:

Jullie draaien het nu om. Nederland en Frankrijk hebben zich in 2005 heel duidelijk uitgesproken tegen een Europese grondwet te zijn. De uitslag is compleet genegeerd door de politieke partijen. Het waren de zittende politieke partijen die geen antwoord bood op een duidelijk signaal wat afgegeven werd door de bevolking. Dat heeft de populistische partijen wel een handje geholpen. En neem nu het referendum over Oekraïne? Niet handig allemaal. Ik verwacht overigens dat Engeland niet het enige land zal blijven wat uit de EU zal stappen. In Frankrijk rommelt het ook.

EDIT: Over referendum gesproken. Dat bedoel ik dus. http://www.volkskrant.nl/politiek/rutte ... ~a4329419/
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


28 jun 2016 23:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Bericht Re: Brexit
????Duitsland en Frankrijk http://static.presspublica.pl/red/rp/pdf/DokumentUE.pdf
_________________________________________
Een vriendelijk woord kost niets!
www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA


28 jun 2016 23:22
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Bericht Re: Brexit
Geenpeil heeft het referendum mbt de Oekraine voor elkaar weten te krijgen met een campagne die uitsluitend berustte op onwaarheden. Terecht dat men tracht de uitslag naast zich neer te leggen. Het was een raadgevend referendum. Goed idee om deze raad der onwetenden maar niet op te volgen. Was het Oekraine referendum al niet het bewijs dat een referendum een waardeloos instrument is, dan toont Brexit dat wel aan...
_________________________________________
rouge et noir


28 jun 2016 23:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 gt3 mk1 ex 996 TT ex 993 c2
Amsterdam
Bericht Re: Brexit
Driver4S schreef:
mmmm in het Stalin tijdperk werd ook alles door experts besloten en dat werkte toch niet zo goed. In Zwitserland zijn er aan de lopende band referenda en dat is toch best een fijn land om te wonen en doet het goed. Alle experts die op tv komen hebben een gezond eigen belang en zijn zorgvuldig geselecteerd.

Als je dan toch de mening van een expert wilt horen (Nobelprijs winnaar economie). Lees dan a.u.b. dit boek van Friedrich von Hayek "The road to serfdom" https://en.wikipedia.org/wiki/The_Road_to_Serfdom uit 1942. Dit beschrijft haarfijn hoe het proberen te centraliseren van een economie tot een bureaucratische dictatuur leidt en het type mensen met de slechtste moraal aan de macht brengt.



De rekening van het boekje mag je naar mij sturen ik betaal het graag.


ik wilde eigenlijk mij niet mengen in een discussie op dit forum over een niet porsche gerelateerd onderwerp, maar helaas nu dan toch.

fijn dat je zwitserland aanhaalt want dat is idd precies wat nederland en andere eu landen zouden moeten doen.
mensen laten stemmen over zaken waar ze misschien verstand van zouden kunnen hebben. de lokale dingen laten we maar zeggen. in zwitserland mag je helemaal geen referendum uitschrijven over buitenlands beleid etc.

in nederland mag je dan weer geen referendum hebben over het koningshuis, de grondwet en de antillen..

Ik lees dit topic met kromme tenen. maar het is net een auto ongeluk waar je langs rijdt.. je wil niet kijken, maar je doet het toch.

voor wie zijn blik wil verruimen, lees onderstaand artikel eens

http://www.sueamsterdam.com/brexit-en-d ... -het-volk/

verder hebben naast alle toekomstige effecten zoals eerder genoemde subsidie stops etc een enorm nadelig effect op vooral de lager sociale klassen in de UK. Roept wilders dat de eurofiele elite is verslagen, terwijl realiteit uitwijst dat juist de gehele jeugd (75%) voor EU heeft gekozen en alle ouderen tegen..

om de eerste effecten even te duiden, de britse economie en multinationals hebben in 6 uur tijd meer geld verloren dan de UK in 40 jaar contributie aan de EU heeft betaald!!

Ik ben dus tegen referenda over buitenlands beleid etc, als mensen willen stemmen over een glasbak in de straat.. be my guest

ik ben dus voor een democratie waarbij de bevolking zijn volksvertegenwoordigers mag kiezen die dan het beleid mogen uitzetten. en daar dan elke paar jaar verantwoording voor mogen afleggen tijdens de verkiezingsronde.

ik hoop dat iedereen nu om is en dat we allemaal D66/VVD gaan stemmen, zo niet dan maken we er een dictatuur van en beginnen we met een coup op het forum.
_________________________________________
GT3, roots in racing... not posing!


28 jun 2016 23:50
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Bericht Re: Brexit
Dit dus! :thumleft:
_________________________________________
rouge et noir


29 jun 2016 0:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; Taycan 4S CT
Bericht Re: Brexit
Je hoeft je tenen niet krom te houden hoor. Dit forum is ook gewoon een kleine doorsnee van de nderlandse bevolking en dus kan en moet je verschillende meningen verwachten. Dat is niet hetzelfde als een verkeersongeluk.

Overigens zie ik ook een behoorlijk aantal bijdragen vam mensen die jou mening hierboven delen. Ik ben er zelf een van.


29 jun 2016 1:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 964, nu Cayenne + Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Bericht Re: Brexit
D66 ? Grappig. Het was namelijk diezelfde D66 die het initiatiefvoorstel van een referendumwet mogelijk heeft gemaakt, maar dat terzijde. Maar ik ben het er in hoofdzaak mee eens dat we beter af zijn met de EU dan zonder. Maar er zal toch echt wat moeten gebeuren met de kritiek die de EU nu te verduren krijgt. Anders zie ik het somber in.
_________________________________________
Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.


29 jun 2016 8:26
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 964 C4
Bericht Re: Brexit
Ik denk dat er maar weinig nederlanders zijn die uit de eu willen. Ik denk wel dat er veel nederlanders zijn die willen dat de eu nu eens orde op zake gaat stellen in de huidige migratiecrisis, schuldencrisis, inlijven van nieuwe lidstaten, gelijke pensioenleeftijden in lidstaten, etc.
_________________________________________
Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.


29 jun 2016 9:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Brexit
Ik zou er geen referendum aan durven wagen.
Als malloten als Jan Roos, Baudet, Wilders genoeg publiciteit weten te genereren, steek ik mijn hand niet in het vuur voor de uitslag.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


29 jun 2016 9:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Brexit
Driver4S schreef:
Ik ga maar weer wat Calimero filmpjes kijken

Die Calimero opmerking van mij in een ander topic was niet specifiek op jou gericht, maar op piepers in het algemeen :salut:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


29 jun 2016 9:33
Profiel
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Bericht Re: Brexit
Brulaap schreef:
Idd: zitten op een eiland, rijden aan de verkeerde zijde, lopen een uur achter, mijlen ipv km's, avondeten als ontbijt, agenten zonder wapen, kunnen sinds gisteravond ook al niet meer voetballen en ik zal er vast nog wel wat vergeten zijn :mrgreen: :mrgreen: .

Mij benieuwen hoe het af gaan lopen :scratch:


Is toch heerlijk om anders te zijn! niet met de massa eenheidsworst mee te lopen

(15 landen was groot genoeg geweest) ze gaan maar door en door, wat moeten we eigenlijk met al die oostblok en balkan landen, ellende op de hals halen?
Oh ja, en meneer POETIN boos maken......(

De politiek drijft ons vanzelf in de hoek van G.W en consorten/
stelletje leugenaars met Rutte(schoolmeestertje) voorop!
_________________________________________
Geen andere keus dan een ster op de neus.
200D rules, Immer volle pulle.


Laatst bijgewerkt door w.w.doet. op 29 jun 2016 10:16, in totaal 1 keer bewerkt.



29 jun 2016 9:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Brexit
Kijk, daar hebben we er zo eentje.
_________________________________________
GREEN IS GOOD


29 jun 2016 9:55
Profiel
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Bericht Re: Brexit
Hecht veel waarde aan onze Nederlandse normen en waarde!
_________________________________________
Geen andere keus dan een ster op de neus.
200D rules, Immer volle pulle.


29 jun 2016 10:01
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Brexit
Dan ben je bij GW op het goede adres :roll:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


29 jun 2016 10:02
Profiel
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Bericht Re: Brexit
Dan hoeven de mensen van de nudisten camping tenminste geen kleren aan omdat er een asielzoekers centrum in de buurt komt!!!!!
En dat is nu wel het geval.
_________________________________________
Geen andere keus dan een ster op de neus.
200D rules, Immer volle pulle.


29 jun 2016 10:08
Profiel
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Bericht Re: Brexit
Economie Economie Economie

Dat is het enige wat telt??????
_________________________________________
Geen andere keus dan een ster op de neus.
200D rules, Immer volle pulle.


29 jun 2016 10:10
Profiel
PorscheForum Rakker
sinds 14-11-17 ex-Cayman GTS (981), ex-Cayman 2.7 PDK (981), ex-Cayman S (987 MKII), ex-Audi TTS, ex-een boel auto's (van 2CV4 tot Saab95)
Gem. Overbetuwe
Bericht Re: Brexit
Gaaat lekker hier :popcorn:




:pale:
_________________________________________
TwasunCayman,bleefunPorsche! Yes we Countryman now!


29 jun 2016 10:16
Profiel
PorscheForum Rakker
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.
Immer volle pulle
Bericht Re: Brexit
Heerlijk :D
_________________________________________
Geen andere keus dan een ster op de neus.
200D rules, Immer volle pulle.


29 jun 2016 10:20
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 4S
Bericht Re: Brexit
w.w.doet. schreef:
Dan hoeven de mensen van de nudisten camping tenminste geen kleren aan omdat er een asielzoekers centrum in de buurt komt!!!!!
En dat is nu wel het geval.

Vind ik persoonlijk wel een goed idee, dat nudistencampings verboden worden :mrgreen:
_________________________________________
GREEN IS GOOD


29 jun 2016 10:25
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 146 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.