Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Even voorstellen…

15 sep 2023 13:32

Beste Porsche-liefhebbers,

Sinds enkele jaren lees ik met regelmaat verschillende topics op dit forum. En inmiddels heb ik met plezier een hoop informatie vergaard.

Ik ben Robin, 28 jaar oud (of jong) en woonachtig op het noord Drentse platteland. Sinds een week ben ik de trotse eigenaar van een 993 3.8 WLS.

Twee jaar geleden ben ik besmet geraakt met het Porsche-virus. Toen heb ik een jaar gereden in een 3.2 Carrera, maar dit was voor mij geen geschikte auto voor dagelijks gebruik. Inmiddels heb ik voor dagelijks gebruik een meer geschikte auto gevonden (geen P, maar een LR Defender 110). De 993 lijkt mij een perfecte gezinsauto voor de weekenden.

Ik blijf leren op het PF en ik hoop na verloop van tijd ook zo nu en dan een actievere bijdrage te kunnen leveren.

Groetjes Robin

Re: Even voorstellen…

15 sep 2023 13:36

Welkom Robin en met 28 jaar mag je hier zeer zeker Jong schrijven hoor.

Veel plezier gewenst met je 993.

Re: Even voorstellen…

15 sep 2023 17:57

Welkom hier!
Wil je nog wat meer delen over je auto? Bouwjaar, kleur, km stand etc
En foto's natuurlijk!
Hier ook een 993 met WLS, maar dan als Targa. Is de jouwe ook handgeschakeld?

Re: Even voorstellen…

15 sep 2023 19:54

Welkom! Interessante keuze voor een 28-jarige. :thumleft:

Re: Even voorstellen…

15 sep 2023 21:05

Dank! De 993 is voor mij het icoon uit mijn jonge jeugd. Sindsdien een droom.

Het betreft een zwart exemplaar van 1994 met Tip-tronic S. De 993 heeft 102d km gereden en ik ben de 4e eigenaar. De auto staat vermoedelijk nog wel op de website van Wolbers.

Volgende week zijn wij terug van een weekje vakantie, dan zal ik een paar foto’s maken.

Re: Even voorstellen…

15 sep 2023 22:37

Gefeliciteerd met de aanwinst :!:
AfbeeldingAfbeelding

Re: Even voorstellen…

16 sep 2023 7:50

Je kunt slechter beginnen.... :thumleft:

Veel plezier met je nieuwe aanwinst!
Plaats een reactie