| Auteur | Bericht | 

| sportscarfreak 
					991 GT3 Clubsport Riviera Blau,  , 993 Turbo, 996 GT3 MKI Clubsport 2001 Speedgelb, 996 GT3 MKI 2001Speedgelb, Porsche 109 Junior 1959,   |  Folimex  te Echt faillietIk kreeg zojuist het bericht  via mail dat Folimex  te Echt, doet veel in Porsches , vooral uit Japan, failliet  is.  

| 

| 03 nov 2011 18:23 | 

| 

|  | 

| Olaf 
					The Last of the Mohicans ~ 993   |   Re: Folimex  te Echt faillietOp 31-10-2011 is Folimex  Trading Bv h.o.d.n. Folimex  Auto Group te Echt (Limburg) door de rechtbank in Roermond failliet  verklaard. Als curator is aangesteld mr. J.W.P. Tulfer. Het insolventienummer van deze zaak is F.11/282. Er zijn (nog) geen verslagen beschikbaar.  

| 

| 03 nov 2011 18:28 | 

| 

|  | 

| The Wolffman 
					eigenaar Hanzetechniekharlingen   |   Re: Folimex  te Echt faillietheb hem 2 weken geleden nog gebeld voor een 993 maar vanwege de crisis werdt het te duur om ze te hierheen te transporteren klonk niet onaardig en er was in de toekomst nog wel bereid om ze te impoteren_________________________________________vreemd maar jammer had mooie modellen staan
 het hebben van de zaak is ????

| 

| 03 nov 2011 19:42 | 

| 

|  | 

| molen934 
					993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o   |   Re: Folimex  te Echt failliet_________________________________________Niet best mannen, markt wat stroperig en de kosten gaan door   Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!

| 

| 03 nov 2011 22:38 | 

| 

|  | 

| moekenco 
					Midden van het land   |   Re: Folimex  te Echt faillietmoet hier niet gelijk een slotje op?dat ging met theo jansen ook zo....

| 

| 04 nov 2011 9:07 | 

| 

|  | 

| Franz 
					ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant   |   Re: Folimex  te Echt faillietFolimex is door de Rechtbank failliet verklaard. Dat in tegenstelling tot TJ waar het hele tumult niet op feiten gebaseerd was._________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.

| 

| 04 nov 2011 9:32 | 

| 

|  | 

| horn 
					PF #57   |   Re: Folimex  te Echt failliet_________________________________________heeft geen zin Franz. Als hij dat verschil zelf niet ziet neemt hij het van jou ook niet aan.   Life is too short to drive boring cars

| 

| 04 nov 2011 9:50 | 

| 

|  | 

| moekenco 
					Midden van het land   |   Re: Folimex  te Echt faillietklopt helemaal ! 

| 

| 04 nov 2011 9:51 | 

| 

|  | 

| horn 
					PF #57   |   Re: Folimex  te Echt faillietDat bedoel ik. Selectief lezen en een nog selectiever geheugen. Geen problemen mee._________________________________________ Life is too short to drive boring cars

| 

| 04 nov 2011 9:52 | 

| 

|  | 

| thedutchguy 
					Boxster 25 Jahre   |   Re: Folimex  te Echt faillietWas ook niet bepaald een vlotte handelaar, heb een paar keer contact gehad over een Targa, maar ik kon niets met die man!_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade

| 

| 04 nov 2011 10:04 | 

| 

|  | 

| molen934 
					993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o   |   Re: Folimex  te Echt failliet_________________________________________Ja Meester  Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!

| 

| 04 nov 2011 10:21 | 

| 

|  | 

| PieterZ 
					964 C2 Coupe 91  zwart           
BMW 528i 97 Soewart
EX 964 C4 Cabrio 91 NachtblauwUtrecht   |   Re: Folimex  te Echt failliet_________________________________________Anyway, voor beide weer triest.........

| 

| 04 nov 2011 10:24 | 

| 

|  | 

| Maarten 
					Ex 964, ex C3.oAmsterdam                           PF #109   |   Re: Folimex  te Echt failliet_________________________________________Begint alleen een beetje te lijken op een plaat waar de naald in blijft hangen. Liedje is iets in de trend van Calimero   'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'

| 

| 04 nov 2011 10:41 | 

| 

|  | 

| Franz 
					ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant   |   Re: Folimex  te Echt failliet_________________________________________Dat is zeker triest, ik gun het niemand om voor wat voor redenen dan ook zijn bedrijf te moeten beëindigen. Maar ik ben bang dat het niet bij dit bedrijf alleen zal blijven maar dat geldt helaas ook voor meerdere branches.Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.

| 

| 04 nov 2011 10:48 | 

| 

|  | 

| mivali 

|   Re: Folimex  te Echt faillietHeel vervelend te horen, ik ken Fons al sinds begin '90 er jaren en heb 3 jaar geleden mijn 993 bij hem gekocht. Fons en familie, mocht je dit lezen, heel veel sterkte! 
 Michel

| 

| 07 nov 2011 19:45 | 

| 

|  |