Switch to full style
Diverse projecten van forum leden aan hun auto's.
Plaats een reactie

Re: Uit met de nieuwe, in met de oude

22 aug 2014 9:07


Voor originele moet je €300 betalen bij de dealer inclusief reflectoren, maar je kan ook nepperts kopen en dan ben je klaar voor €160 inclusief originele reflectoren(er is volgens mij geen aftermarket reflectoren beschikbaar). Maar ik zou voor origineel knipperlichten gaan want de nepperts verkleurd wel erg snel.



Er zijn gewoon nergens Linker knippers te koop, Alpo, PartWise, etc. Zelfs op de site in je link niet.... Heeeeul bijzonder
Ik dacht dat vd nepperts alleen de witte verkleurden.

Re: Uit met de nieuwe, in met de oude

22 aug 2014 9:24

Dat kan ik niet beoordelen, maar ik heb de kwaliteit van de witte gezien naast de origineel oranje knippers en er zit een wereld tussen. Als ik jouw was zou ik ze gewoon bij de dealer bestellen.

Ik ben een goede klant van PCA dus ik ontvang altijd 10% korting, maar ze waren gemiddeld 25% goedkoper dan alle webshops (Rose passion, Design911, FVD, Parts-wise) voor mijn setje onderdelen...

Re: Uit met de nieuwe, in met de oude

22 aug 2014 12:28

Van de witte heb je diverse verschillende kwaliteiten. Erwin heeft me daar destijds op gewezen. Mijn eerste setje kocht ik online in engeland en was na een jaar geel (plastic). Het tweede setje kocht ik bij Erwin en was na 5 jaar g steeds netjes wit.

Re: Uit met de nieuwe, in met de oude

22 aug 2014 13:00

:thumleft:

Re: Uit met de nieuwe, in met de oude

22 aug 2014 13:27

Zijn daar eigenlijk ook spuitbusjes voor om dat weer netjes te krijgen, zoals Motip?

Re: Uit met de nieuwe, in met de oude

22 aug 2014 15:13

Vergelen van wit plastic krijg je niet weg-gemotipt.

Re: Uit met de nieuwe, in met de oude

22 aug 2014 15:46

Dr. Knauf heeft zijn oranje knippers oranje laten spuiten, dus dat kan dan weer wel.

Re: Uit met de nieuwe, in met de oude

22 aug 2014 16:27

Dat is het vervenvan hetglas... Bij die witte goedkope knippers verkleurt de 'binnenkant'.

Re: Uit met de nieuwe, in met de oude

22 aug 2014 16:40

ok thnx
:thumleft:

Re: Uit met de nieuwe, in met de oude

23 aug 2014 12:56

Eerste sticker is gearriveerd :D

Afbeelding

Re: Uit met de nieuwe, in met de oude

23 aug 2014 20:20

giulia schreef:Ja hoor. Zal wel een keer een proeverij op een zondag organiseren. Even de hele Leusderweg volzetten met Porsches.

Ik heb sowieso een klantenkring die goed, sommigen met 3, 4, 5 exemplaren, vertegenwoordigd is in ons merk.


Dat lijkt mij ook wel leuk.. Werk in Leusden en woon in Wijk bij Duurstede dus Doorn is bijna altijd op de route..

Re: Uit met de nieuwe, in met de oude

24 aug 2014 8:27

Leuk idee, ben er ook graag bij als het doorgaat. Woon in de buurt en hele schoonfamilie komt uit Doorn. Plus ooit in '94 het startpunt van de Honk your Horn rit :lol:

Re: Uit met de nieuwe, in met de oude

24 aug 2014 11:03

Johannvb schreef:
Mijn lijstje van projecten groeit gestaagd:
...
- Nieuwe minder flitsende radio

Maar nu is de lange wacht op mijn nieuwe speeltje :cheers:


Voor mij is er maar een autoradio die perfect past in een 964. Had hem zelf ook. De Becker Indianapolis 7922, met ingebouwde navigatie.

Zie bv http://www.marktplaats.nl/a/auto-divers ... ousPage=lr

Re: Uit met de nieuwe, in met de oude

25 aug 2014 12:14

Die had ik ook in de 968, maar helaas met de wagen verkocht :bang:

Maar ik heb nu een een echt period correct radio onderweg vanuit Limboland, en daar ben ik wel erg blij mee. Navigatie doe ik met mijn iPhone, en radio doe ik nooit aan. :drive:

Vandaag op de agenda is een Taxatie door Rietveld Taxaties. Nu maar hopen dat de taxatie waarde gelijk of hoger is dan de prijs die ik heb betaald :-|
Laatst bijgewerkt door Johann op 25 aug 2014 12:44, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: Uit met de nieuwe, in met de oude

25 aug 2014 12:39

Johannvb schreef:Dr. Knauf heeft zijn oranje knippers oranje laten spuiten, dus dat kan dan weer wel.


khad setje witte pinkers bij do op de opgetikt en die oranje laten spuiten, ik persoonlijk vind ze hlml geweldig 8)


.

Re: Uit met de nieuwe, in met de oude

25 aug 2014 15:08

Laten spuiten of Zelf Mike?!
Kan geen oranje vinden, zelfs over de grens is L.V. niet leverbaar! :|

Re: Uit met de nieuwe, in met de oude

27 aug 2014 20:21

Mooie bak! Gefeliciteerd!

Re: Uit met de nieuwe, in met de oude

28 aug 2014 22:45

laten spuiten maakt niet uit welke kleur ze zijn vd spuiter !

als ze maar heel zijn !


.

Re: Uit met de nieuwe, in met de oude

30 aug 2014 22:36

Vanavond, na een dagje op kantoor, toch even aan de slag gegaan met de 964.

Deze Blaupunkt San Diego zat erin toen ik hem kocht...opzicht niet zo heel erg, maar ik wou een zwarte radio. Ik wil ook geen Becker hebben omdat de kaarten allemaal oud zijn, en ik dit keer een period correct radio willen. Dus deze moest eruit
Afbeelding

Ik was niet zeker hoe de bedrading eruit zou zien, dus met gezonde spanning de unit eruit gehaald. Gelukkig heb ik een een mooie setje ISO stekkers getroffen
Afbeelding

De Blaupunkt Atlanta RD105 die ik van Olaf heeft overgenomen ging moeiteloos op zijn nieuwe plaats.
Afbeelding

Ik heb ook nieuwe wisserarmen gekocht omdat de oude armen gecorodeerd waren en de lak op enkele plaatsen hebben losgelaten
AfbeeldingAfbeelding

De nieuwe armen is verbeterd en ziet er ietsjes massiever uit. (Niet mijn foto's)
AfbeeldingAfbeelding

Ik ben blij met de resultaat
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Johann op 30 aug 2014 23:10, in totaal 3 keer bewerkt.

Re: Uit met de nieuwe, in met de oude

30 aug 2014 22:51

Dit zijn toch gewoon de wisserarmen van het latere type ( doet bijna vermoeden dat je oude wissrarmen niet origineel waren)? Ik heb ook die bredere met dubbele veren op mijn gebakkie laten schroeven want die werken ten minste en het verschil valt niet op.

Re: Uit met de nieuwe, in met de oude

30 aug 2014 23:02

De bredere armen waren pas vanaf '92 gemonteerd en mijn wagen is een laat '91'er. Wel met N-serie motor, cup spiels + velgen, maar geen airbag en oude type wisserarmen. Dus mijn 964 is een mix van de eerste en tweede serie.
Laatst bijgewerkt door Johann op 30 aug 2014 23:03, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: Uit met de nieuwe, in met de oude

30 aug 2014 23:03

Peter993 schreef:
giulia schreef:Ja hoor. Zal wel een keer een proeverij op een zondag organiseren. Even de hele Leusderweg volzetten met Porsches.

Ik heb sowieso een klantenkring die goed, sommigen met 3, 4, 5 exemplaren, vertegenwoordigd is in ons merk.


Dat lijkt mij ook wel leuk.. Werk in Leusden en woon in Wijk bij Duurstede dus Doorn is bijna altijd op de route..

We zien het topic wel verschijnen. :cheers:

Re: Uit met de nieuwe, in met de oude

30 aug 2014 23:05

Johannvb schreef:Vanavond, na aan dagje op kantoor, toch even aan de slag gegaan met de 964.]

Goed bezig :thumleft:

Re: Uit met de nieuwe, in met de oude

30 aug 2014 23:09

Johannvb schreef:De bredere armen waren pas vanaf '92 gemonteerd en mijn wagen is een laat '91'er. Wel met N-serie motor, cup spiels + velgen, maar geen airbag en oude type wisserarmen. Dus mijn 964 is een mix van de eerste en tweede serie.


Kijk zo leren we nog eens wat :salut:

P.s.die radio is echt veel beter!

Re: Uit met de nieuwe, in met de oude

30 aug 2014 23:12

De dunne armen is trouwens NLA, dus ik ga ze goed bewaren.
Laatst bijgewerkt door Johann op 30 aug 2014 23:14, in totaal 1 keer bewerkt.
Plaats een reactie