Wegens kraken / piepen wil ik voorzijde draagarmen vervangen. Denk dat ik gelijk links en rechts doe want leeftijd zelfde. Probleem is op dit moment alleen rechtsvoor.
Buiten Porsche origineel heb ik de keus uit een aantal "B merken". Graag jullie ervaring / advies welk B merk voorkeur heeft:
Ik heb vorig jaar Meyle aan de voorkant gedaan. Geen kraakje meer te horen. Bevalt nog steeds. En inderdaad het scheelt ongelofelijk veel geld met origineel. Via Autodoc gedaan.
Ik heb vorig jaar Meyle aan de voorkant gedaan. Geen kraakje meer te horen. Bevalt nog steeds. En inderdaad het scheelt ongelofelijk veel geld met origineel. Via Autodoc gedaan.
Bedankt voor de reacties. Ik ga ook bij autodoc Meyle bestellen
Normaal ga ik ervan uit dat het een week duurt + een dag. Het is wel eens langer geweest. Maar deze week heb ik op maandag nieuwe bobines besteld en had ze nu, op woensdag, al binnen. Maandagbestellingen zijn er blijkbaar sneller.
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar TRW, maar die levert niet meer alle draagarmen. Meyle is een prima alternatief. De voorzijde van mijn 986 heb ik zo'n 2 jaar geleden helemaal vervangen met Meyle spul.
Alpo heeft ze op voorraad en scherp geprijsd; ik had ze daar destijds voordeliger dan via andere (internet)aanbieders.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum