Passagiersraam 996 cabrio werkt niet goed, deur kan niet dic
Auteur
Bericht
robinmg
996.2 c2c
Passagiersraam 996 cabrio werkt niet goed, deur kan niet dic
Hi allen,
Van mijn 996 cabrio is het passagiersraam zojuist gestopt met correct openen bij het openen van het portier. Het raam gaat met de knopjes keurig omhoog of omlaag, maar niet meer juist automatisch bij het openen van het portier. Bij het openen van het portier gaat het raam een centimeter omlaag, maar direct weer omhoog. Dit zorgt ervoor dat de deur niet meer goed dicht kan. Het signaal wordt dus wel doorgegeven, maar niet meer correct.
Heeft iemand tips over welk onderdeel ik hiervoor kan vervangen? Of moet ik hier zelf niet aan beginnen? Alle tips zijn welkom!
Re: Passagiersraam 996 cabrio werkt niet goed, deur kan niet
In de link die ik je stuurde lees je dat er 3 switches een rol spelen. 1 in buitenhendel, 1 in binnenhendel en 1 in slot. Die in het slot is om door te geven of de deur geopend is (want dan moet het raam naar beneden blijven, ongeacht of er aan een hendel wordt getrokken).
Die in het slot kun je vaak zelf weer fixen door het slot open te maken en de boel weer gangbaar te maken/smeren.
30 apr 2021 20:01
robinmg
996.2 c2c
Re: Passagiersraam 996 cabrio werkt niet goed, deur kan niet
Ik had de link even over het hoofd gezien maar dit is echt exact de uitleg die ik nodig had. Dank!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum