_________________________________________ want je leeft maar 1 keer.....
05 maart 2010 23:20
Ernest 986
Cayman S Speedgelb
voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.
Noord Holland
Re: Deurpaneel Boxster openen..( i.v.m. Vocht)
Superdroog gebleven met nieuwe folie. gr. Ernest
_________________________________________ Last Rat standing
08 maart 2010 11:07
986
@Doedens
Heb ook een beetje water onderaan mijn deurkaarten zitten en wil dit oplossen maar begrijp niet helemaal wat jij nu precies gedaan hebt aan de hand van de foto's. Zou je mij dat nog een keer kunnen uitleggen?
24 dec 2011 23:49
doedens
Boxster 2.7
Ik had een soort van waterafvoerstrip gemaakt, het liep bij de deur in ipv er langs. 1 kant heb ik de binnenkant uiteindelijk vervangen.. Bleek echt een kwaaltje te zijn. Ik heb hem pas verkocht dus ik weet niet hoe het nu is... (sorry) heel veel succes..
_________________________________________ want je leeft maar 1 keer.....
25 dec 2011 14:01
Gorter
Heren ik heb een vraag die samenhangt met deze discussie Mijn vloermat is erg nat aan de bestuurderskant ik heb de drains voor en achter nagekeken en die zijn open daarna een rookmachine er in gezet geen lek naar buiten toe,dus iemand enig idee
17 jan 2022 18:04
Evert
Utrecht
Gorter schreef:
Heren ik heb een vraag die samenhangt met deze discussie Mijn vloermat is erg nat aan de bestuurderskant ik heb de drains voor en achter nagekeken en die zijn open daarna een rookmachine er in gezet geen lek naar buiten toe,dus iemand enig idee
Heb je ook de opvang bak ( water drip pan ) waar het water vanaf de kap naar de drains loopt goed gecontroleerd naar beschadegingen of scheurtjes?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum