Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 maart 2024 14:17



Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
opgelet voor dit bedrijf.... 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
P O R S C H E
NUTH
Bericht opgelet voor dit bedrijf....
nou nou wat ik gister heb meegemaakt heb ik nog nooit meegemaakt
vanaf afgelopen vrijdag zie ik op marktplaats een jaguar e-type te koop staan bij HANS FRANKE oftewel union jack vintage cars te oldenzaal

bellen hans op en vragen de welbekende dingen.
nou auto zou niet rot zijn wel wat werk aan zitten en de motorkap had wel een klein beetje lakbeschadiging..
hans doet meedelen dat er nog een belg interesse in de auto had en die had een optie tot maandag s`middags 12 uur.. ja ik rij niet op en hij is dan al zo goed als verkocht maar volgens hans zou de belg bellen als die zou vertrekken maandag..

nou gewacht tot maandag en bellen hans op en die zei van nee heb niks gehoord ik geef de optie aan jullie tot dat je hier bent geweest nou dat is goed want ik rij niet graag helemaal vanuit maastricht richting enschede om daar met meerdere mensen om een auto te staan kopen dan krijg je ook maar een soort koe handel..
nou we hadden telefonische de prijs afgehandeld en de auto telefonische gekocht mits hij uitziet zoals hij zegt met weinig werk eraan en niet rot van onder...

nou ik een autoambulance geregeld. en hupsakee om 1 uur waren wij al onderweg naar oldenzaal na file ongelukken en weer file meegemaakt te hebben waren we ondertussen 2 uur en 30 min verder gaat de telefoon...
HANS beld en met de mededeling dat hij de auto verkocht had voor 250 euro meer aan die belg... en ik was al boven apeldoorn ik hem even teruggebeld wat hij wel niet voor een zaken man was en hoe hij zich voorstelde dit te kunnen flikken... de fietsbel.
en wat geeft hans als weerwoord sorry ik was bezopen..
is toch niet normaal he.
nou ik weet niet of dit bedrijf bij jullie bekend is nu dan wel natuurlijk..
maar dan ben je wel op de hoogte van HANS DIE DE GOUDEN EIKEL VOOR MIJ VERDIEND HEEFT..
en natuurlijk voor jullie in de toekomst want hij verkoopt ook porsche`s.

ik zou zeggen bekijk het maar.. de site dan
http://www.unionjack-vintagecars.nl/



Afbeelding

hans anders alleen de zaken regeld hij anders..
_________________________________________
HAPPINESS IS DRIVING A P O R S C H E

NIEMAND IS SLIM GENOEG OM ZIJN EIGEN DOMHEID TE BEVATTEN.


18 okt 2005 11:14
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
‘64 Kever
Bericht 
Whoh, man, serieus, schaf wat punten en komma's aan... Verder een verrot verhaal... Moet wel balen zijn ja :(


18 okt 2005 11:39
Profiel Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht Re: opgelet voor dit bedrijf....
don_carrera schreef:
..... nou ik weet niet of dit bedrijf bij jullie bekend is nu dan wel natuurlijk..
maar dan ben je wel op de hoogte van HANS DIE DE GOUDEN EIKEL VOOR MIJ VERDIEND HEEFT..
en natuurlijk voor jullie in de toekomst want hij verkoopt ook porsche`s.

ik zou zeggen bekijk het maar.. de site dan
http://www.unionjack-vintagecars.nl/

Hier een eerdere ervaring met het bedrijf. :salut:
_________________________________________
Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster! Afbeelding


18 okt 2005 11:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
das wel heel flauw .
een woord is een woord vind ik.
dus is zijn woord minder dan 250 eu waard .

goeie reclame


18 okt 2005 12:30
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Voorlopig niet !
Friesland
Bericht 
Kan je als verkoper niet maken, m.i. is er iets anders aan de hand :!:
_________________________________________
Steel niet !, onze overheid duldt géén concurrentie !


18 okt 2005 12:40
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
Ik heb voor de aardigheid deze meneer eens gemaild en verteld dat ie zo niet klanten moet behandelen en kreeg zowaar antwoord. Waarschijnlijk omdat hij dacht dat ik de betreffende klant was, maar zijn antwoord was:

Citaat:
Hallo Gerco

Was nooit mijn opzet,doe al lang zaken en probeer het zo eerlijk mogelijk
te spelen.Maar die belg was ook zeer wazig of hij nu kwam of niet!
Had de auto gelijk al verkocht aan een Fransman,die kwam ook niet opdagen.
Dus ging ik ervan uit dat deze belg ook niet kwam,daarom heb ik je laten
rijden.
Maar met alle respect,jij had me ook de auto kunnen laten staan,want had nog
geen
definitieve koop met U.
Ben geen boe-man,en had je altijd tegemoet gekomen in de reiskosten
echter deze dreigementen zijn voor mij vreemd,en heb daarom al aangifte
gedaan bij
gemeente Politie Oldenzaal!
Wil echter niet haatdragend zijn en het probleem gewoon oplossen!
mvgr

Hans Franke

0031 622 864 894

:roll:
En nee, ik heb hem echt niet bedreigd of zo hoor :roll:
Ik bemoei me er verder niet meer mee :?


18 okt 2005 19:31
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Westervoort
Bericht 
Werpt een heel ander licht op de zaak...hoe dan ook , ben van mening dat je voorzichtig moet omgaan met het plaatsen van dergelijke berichten...niet dat ik twijfel aan de woorden van Marco, maar wij als lezers kunnen ook niet weten hoeveel moeite er is gedaan om de zaak toch fatsoenlijk af te handelen. Ook in de emotie kunnen er dingen gezegd worden die mss betrekkelijk eenvoudig waren op te lossen. Niet dat ik de handelswijze van dit bedrijf in dit geval goedkeur hoor, een man een man, een woord een woord, maar als hij idd bereid was gemaakte kosten te vergoeden cq te delen spreekt weer vóór'hem.

Terughoudend zijn met zulke posts lijkt me (niet alleen hier) altijd op z'n plaats...


18 okt 2005 20:04
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
onzin - als iemand als reden opgeeft dat hij lam is, verliest de koning zijn recht.

Een deal is een deal. En wedden op twee paarden is voor het risico van de wedder... het feit dat hij reeds aangifte heeft gedaan zegt meer over hem dan over een ander...
kwaad geweten? kent hij de weg wellicht?

vaag verhaal. geen schoonheidsprijs.
wat ik wel met Jurgen eens ben is dat je voorzichtig moet zijn om om één ervaring meteen een bedrijf in een kwaad daglicht te stellen...
Een reputatie wordt langzaam gebouwd, maar is zo onderuit gehaald... :evil:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


18 okt 2005 20:08
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht 
even van de site geplukt:

Mijn naam is Hans Franke, een oldtimerliefhebber. In de loop der jaren heb ik mijn hobby uitgebouwd tot een bedrijf (UJVC) dat zoals naam en vlag al verraden, vooral Engelse klassiekers importeert. Sinds 1989 importeer ik de auto's (grotendeels) vanuit Amerika.
Ik doe dit niet fulltime aangezien ik zelfstandig bakker van beroep ben. Door ervaring,
kennis en het zorgvuldig opgebouwde netwerk, kan ik het aanbod van de klassiekers in
alle facetten goed inschatten en scherpe prijzen bedingen.

Toevallig een kennis van Jurgen :?: :wink: :wink:


ps lijkt me wel een geloofwaardig verhaal,hoop dat beide heren er op een volwassen manier uit komen
_________________________________________
De wijzen komen uit het oosten.....:wink:
Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae
Si vis pacem, para bellum


18 okt 2005 20:14
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht Re: opgelet voor dit bedrijf....
don_carrera schreef:
nou ik een autoambulance geregeld.


Autoambulance??? :roll: alleen in Holland vind je zo'n woorden... up ze vlams es da nen "depanneur" : ook ni mis hé :!: :?:
_________________________________________
Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...


18 okt 2005 21:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Westervoort
Bericht 
André 3.0 schreef:
Toevallig een kennis van Jurgen :?: :wink: :wink:


:wink: Nee hoor...heb nog nooit van de beste man gehoord, anders zou mijn verhaal nog een dubbele bodem hebben ook.. 8)


...en Harald ; ik wilde het niet zo zeggen...maar kan me gewoon niet voorstellen dat een verkoper zegt dat hij lam was..


18 okt 2005 21:30
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
P O R S C H E
NUTH
Bericht 
jurgen mijn woord is even dik als eikenhout heeft echt verteld dat hij zat was.. echt waar maar mijn intensie is dat ook niet geweest om jullie er mee te bemoeien maar puur om te weten of dit de manier is van zaken doen van deze betreffende hans..

en het is dan beter dat je wat meer weet van dit bedrijf al is het voor als je echter mischien in de toekomst daar een porsche of ander dergelijke auto wil kopen...

en nog wat waarom zou ik daarom liegen denk dat ik meer zakenman ben dan hem....

m/v/g m.crijns
_________________________________________
HAPPINESS IS DRIVING A P O R S C H E

NIEMAND IS SLIM GENOEG OM ZIJN EIGEN DOMHEID TE BEVATTEN.


18 okt 2005 21:46
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Westervoort
Bericht 
Marco , als hij dit echt zo gezegd heeft, heb je helemaal gelijk en is deze beste man geen knip voor z'n neus waard!


18 okt 2005 21:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Lijkt meer op een oud ijzer handel dan oldtimers....Je moet er van houden! En heeeeeeel handig zijn! :wink:
_________________________________________
The difference between men and boys...
The size of their toys!


18 okt 2005 22:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Jurgen schreef:
hoe dan ook , ben van mening dat je voorzichtig moet omgaan met het plaatsen van dergelijke berichten...


Los van de gedetailleerde inhoud van deze discussie ben ik het hier wel roerend mee eens!

Laten we uitkijken met het klakkeloos knippen en plakken van een mailbericht van een ander, inclusief naam, toenaam én telefoonnummer.

Basta.

:|


18 okt 2005 22:21
Profiel
PorscheForum Super Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
wat een eikel

daar zou die mij ook niet blij mee maken :evil:
_________________________________________
duitse laagvlieger


18 okt 2005 22:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Dit even onder je mail plakken, en ik denk dat de plaatser van je mail op het forum dan een probleem heeft.
Citaat:
The information contained in this E-mail and/or its attachment(s) is CONFIDENTIAL and is
intended for the addressee only. Any unauthorised use, dissemination of the information or copying of this message is prohibited. If you are not the intended recipient, any form of disclosure, reproduction, distribution or any action taken or refrained from in relation to it, is prohibited and may be unlawful. Please notify the sender by replying or sending an E-mail
immediately. The content of this E-mail is not legally binding unless confirmed by letter.
Although this e-mail and any attachments are believed to be free of any virus, or other defect which might affect any computer or system into which they are received and opened, it is the responsibility of the recipient to ensure that they are virus free and no responsibility is
accepted by our company for any loss or damage from receipt or use thereof.


Ik vind dat ER gelijk heeft, een persoonlijke mail, waarvan de verzender dacht, dat hij naar iemand anders ging, zomaar met naam en toenaam op een openbaar forum knallen. :roll: :roll:

Dit wil nog niet zeggen dat ik zijn handelswijze goedkeur. Zoals eerder gezegd, een man een man, een woord een woord.
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


18 okt 2005 22:35
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
P O R S C H E
NUTH
Bericht 
ik wil er nog even iets op toe voegen...
hij maild terug naar gerco

(Maar met alle respect,jij had me ook de auto kunnen laten staan,want had nog geen definitieverkoop met U. )

dit is toch niet van rede vatbaar die man wordt toch dagelijks gebeld van hey ik kom langs en de mensen komen niet en bellen niet af..
of ze komen wel en het zijn k.v.p (kijken voelen en pleiten) mensen..

dus hij bedoeld werkelijk als voorbeeld gerco ziet een porsche bij hem te koop staan en zegt hij hans ik ben om 2 uur bij je.
hou hem voor mij vast.
dat als iemand anders op dat moment even komt buurten ziet die de porsche staan en bied hem geld en hij verkoop die dan aan de man. met in de achterhoofd van och gerco koopt hem vast toch niet...

daarbij ik had een deal met hem en een deal is een deal..

en het leuke is ik heb te weten gekomen wie de belg is die de jaguar gekocht heeft en die heeft ook nog met hem in discussie gelegen. hij zei tegen de belg wat kom jij doen.. ja zegt die hoe bedoeld uw ik heb je toch gisteren gemaild dat je tot maandag avond de auto moest vasthouden en dat ie zo goed als verkocht is..
en weer antwoorde hans erop dat hij in het cafe had gezeten en dat hij zich dat niet meer had kunnen herinneren. en hans zei tegen de belg je had moeten bellen dat je naar mij toe kwam.. en de belg benadrukte hem nog eens maar ik heb je toch gemaild dat ik maandag kom en dat je hem moest vasthouden tot in de avond uren..


en de reiskosten vergoeden dat is leuk meegenomen ga hem dan ook morgen even bellen en mijn bank rekening geven..

en de dreigementen zijn bij mij ook niet bekend heb alleen gezegd dat als hans zo zijn zaken voort zou zetten dat ie er nog wel achterkwam dat dit niet zo werkt.. logisch want ik zal noooit meer een auto bij hem kopen
_________________________________________
HAPPINESS IS DRIVING A P O R S C H E

NIEMAND IS SLIM GENOEG OM ZIJN EIGEN DOMHEID TE BEVATTEN.


18 okt 2005 22:42
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Ik ken HET GEVOEL :evil:
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


18 okt 2005 22:46
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
P O R S C H E
NUTH
Bericht 
911-lover schreef:
Ik ken HET GEVOEL :evil:


dat heet dus koehandel...
_________________________________________
HAPPINESS IS DRIVING A P O R S C H E

NIEMAND IS SLIM GENOEG OM ZIJN EIGEN DOMHEID TE BEVATTEN.


18 okt 2005 22:47
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
ER schreef:
Laten we uitkijken met het klakkeloos knippen en plakken van een mailbericht van een ander, inclusief naam, toenaam én telefoonnummer.


Ehh ik zie er absoluut geen probleem in om zijn email te plaatsen op dit forum. Op zijn minst kan je het zien als dat ik tenminste zijn kant van het verhaal vraag en hij zo zijn woord kan doen. En zijn telefoonnummer staat ook op zijn site, dus dat is ook geen geheim lijkt me :roll:


18 okt 2005 23:08
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Sorry mannen, maar dit hele draadje 'voelt' bij mij niet goed. :cry: Het verhaal van Don Carrera is me wat te direct en met teveel emotie geschreven en te weinig terughoudend. De verkoper is hier niet en kan hier zijn verhaal dus niet kwijt. Ook de reacties ('wat een eikel' etc.) vind ik veel te kort door de bocht! De overige PF-ers zijn er niet bijgeweest, dus wat weten wij nou precies van deze situatie? :cry: En zoals al eerder is gememoreerd: een reputatie is sneller afgebroken dan opgebouwd.

Ik denk dat we zorgvuldiger met dit soort dingen moeten omgaan! :!: :idea:


19 okt 2005 0:59
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
Don,

Weet hoe dit voelt, enorm shit gevoel. :twisted:

Flink aantal jaren geleden kocht ik een 911 van een kennis in het oosten van het land.
Auto bekeken en de prijs afgesproken, had al iemand voor mijn 911 en deze verkocht en zou de auto ophalen.
Hij belde op en wou van de verkoop afzien :!: :!: :!: .
Nu zou je zeggen dan maar een andere, maar in die tijd waren niet zoveel goede 911's te koop.
Kan er nog steeds erg boos over worden en weet precies wat je voelt.
(Weet wel verkocht is verkocht maar probeer hem maar los te krijgen)
_________________________________________
Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!


19 okt 2005 8:11
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: opgelet voor dit bedrijf....
don_carrera schreef:
... waren we ondertussen 2 uur en 30 min verder gaat de telefoon...
Hans belde en met de mededeling dat hij de auto verkocht had ...


... vind ik toch schappelijk :wink:

Hij had je ook een mailtje kunnen sturen :arrow: dat heb ik een keer mogen ervaren - op zaterdag een auto gekocht (tenminste: afgesproken om 'm maandag te komen halen en betalen) :arrow: op die maandag, net voordat ik de deur uitging een mailtje ontvangen dat deze auto op zondag (notabene) aan een ander was verkocht ....

Heb de verkoper gebeld meten gezegd dat dat niet zo handig was ... waarom hij niet op zondag had gebeld ..... omdat ik 'm er zo 1000,- meer voor had gegeven ..... toen was 'ie toch ff stil .....

Ach, zo maken we allemaal wel eens wat mee :idea: maar om die persoon dan maar meteen voor de leeuwen te gooien :roll:


19 okt 2005 9:03
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Ex-964 C4, Ex-Boxster, EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3
MESTREECH
Bericht 
Het is en blijft moeilijk vooral als er meerdere partijen zijn.
Er heeft er altijd eentje pech :!: :!:
Heb ook al eens meerdere km's in de wagen gezeten en onderweg telefoon van helaas.tja zonder aanbetaling kun je niet veel ,het is en blijft woord op woord.

Andersom ben ik zelf van mening verkocht = verkocht,
je kunt wel blijven wachten maar houd je hem vast voor iemand anders dan zijn er dadelijk 2/3 geweest en heb je het nog niet verkocht terwijl partij 1 hem wou hebben,ooeeeh dat doet pijn :oops: :oops:
_________________________________________
Life is short,ride hard !!!

http://www.degeusmakelaars.com


19 okt 2005 9:31
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.