|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
Rekarr
991 Carrera S- 2012Rotterdam
|
Porsche Connect App
Sinds vanavond opeens geen verbinding meer met mijn Porsche via de Porsche Connect app. Abonnement loopt nog. Is er een storing dat iemand weet of gemerkt heeft?
_________________________________________ Geld maakt misschien niet gelukkig, maar ik huil liever in een Porsche dan in de bus...
|
25 nov 2023 21:39 |
|
|
Clueless
991.2 C4 GTS, 944 Safari
Ex: Panamera S E-HybridZaanstad
|
Re: Porsche Connect App
Bij mij ook niet meer. Ik heb gebeld en het blijkt dat Vodafone dit weekend onderhoud doet. Het zou morgen weer moeten werken.
|
26 nov 2023 18:51 |
|
|
Clueless
991.2 C4 GTS, 944 Safari
|
Hmmm, doet het nog steeds niet. Zo maar weer even bellen
|
27 nov 2023 10:04 |
|
|
CRB
997 C2
958 Cayenne
970 Panamera 4
991 C4S X51
971 Panamera ST
|
Gebeurt heel vaak heb ik gemerkt, ook dat de auto niet alle data uploadt naar de app/telefoon. Dealer gaat kijken deze week.
_________________________________________ Wat is beter dan een Porsche? Twee Porsches...
|
11 dec 2023 21:20 |
|
|
Rekarr
991 Carrera S- 2012Rotterdam
|
Hij werkte inderdaad na t weekend weer. Maar soms duurt het nog steeds erg lang om te updaten…
_________________________________________ Geld maakt misschien niet gelukkig, maar ik huil liever in een Porsche dan in de bus...
|
11 dec 2023 23:01 |
|
|
Clueless
991.2 C4 GTS, 944 Safari
|
Is gewoon een waardeloos systeem voor veel teveel geld
|
11 dec 2023 23:05 |