Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 05 jun 2024 8:20



Antwoord op onderwerp  [ 144 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Hoe parkeer jij? 

Let jij goed op waar je de Porsche parkeert?
Maakt mij niet uit 11%  11%  [ 14 ]
Let altijd goed op waar ik hem zet 74%  74%  [ 95 ]
Zet hem op 2 parkeerplaatsen 6%  6%  [ 8 ]
Zet hem nooit op een algemene parkeerplaats 9%  9%  [ 11 ]
Totaal aantal stemmen : 128

Hoe parkeer jij? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 SC 3.0, 993
Mechelen
Bericht 
Waar ik wel een grondige hekel aan heb, is dat een Ferrari geparkeerd staat op een plaats voor gehandicapten !
Maar ja, je moet ook al een kreupele zijn om daar in te kruipen
_________________________________________
The sky is the limit !!!


29 nov 2006 22:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
924 `77
Wijchen
Bericht 
guido schreef:
Waar ik wel een grondige hekel aan heb, is dat een Ferrari geparkeerd staat op een plaats voor gehandicapten !
Maar ja, je moet ook al een kreupele zijn om daar in te kruipen


Nee mensen die asociaal de auto op een invaliden parkeerplaats zetten zonder zelf invaliden te zijn! Mijn moeder is zelf invaliden, en heel veel mensen donderen daar de auto neer van tjah plek = plek.

Of mensen zetten asociaal de auto op de stoep, flikkeren de deur recht voor je neus open (niet kijken maar doen) en dan wordt er van je verwacht dat je uitkijkt, maar als je ze erop aanspreekt dan zijn ze niet thuis, worden ze kwaad..

Zelf parkeer ik hem niet zo heel dicht bij de winkel, lang wachten heb ik een hekel aan. Dan maar extra metertjes lopen. Hier is het over het algemeen toch wel ellende met parkeren en parkeren kunnen ze niet.


30 nov 2006 0:28
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
2e prijs Jubileumrit 2013
Bericht 
Ik probeer mijn 968 altijd neer te zetten naast andere nette wagens. Ik denk dat deze mensen daar zuinig op zijn, en dus ook goed met mijn wagen zullen omgaan...


30 nov 2006 0:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
[OFF TOPIC]
Retep968 schreef:
Fout varken zit aan de bar...
hey, kom jij in dezelfde kroegen als ik :?: :cheesy:
[/OFF TOPIC]
_________________________________________
Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.


30 nov 2006 0:43
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex 911 Targa
Dordrecht
Bericht 
Gewoon lang laten staan, uiteindelijk genoeg ruimte om de auto heen....

Afbeelding


30 nov 2006 1:46
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
ex 911 Targa
Dordrecht
Bericht 
PaSCal schreef:
Zoals al eerder aangegeven, parkeren over 2 vakken vind ik ronduit asociaal. En als je het met de Porsche doet, werk je lekker mee aan het stigma wat er toch al rust op "dure sportwagens", dus vind ik het ook nog aso tov. Porsche!


Afbeelding


30 nov 2006 1:54
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
2e prijs Jubileumrit 2013
Bericht 
Harley schreef:
[OFF TOPIC]
Retep968 schreef:
Fout varken zit aan de bar...
hey, kom jij in dezelfde kroegen als ik :?: :cheesy:
[/OFF TOPIC]


Dat kan heel goed. Amersfoort toch? :D


30 nov 2006 11:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
971 Panamera gts 991 Turbo S /ex 930 Turbo (ex) / 970 Panamera (ex)
Zwolle
Bericht 
Ik vind het parkeren altijd een probleem, ik parkeer hem niet tussen andere auto's in op een parkeer plaats. Alleen achter en voor andere auto's. Niet iedereen is even zuinig op hun bezit en om daar niet de dupe van te worden parkeer ik hem dus niet vlak naast een andere auto. Wat resulteerd in lang zoeken naar een goede parkeerplaats en meestal toch nog ver lopen. :lol:
_________________________________________
TURBO EARGASM !


01 dec 2006 10:42
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
M140i
Bericht 
red devil schreef:
Ik vind het parkeren altijd een probleem, ik parkeer hem niet tussen andere auto's in op een parkeer plaats. Alleen achter en voor andere auto's. Niet iedereen is even zuinig op hun bezit en om daar niet de dupe van te worden parkeer ik hem dus niet vlak naast een andere auto. Wat resulteert in lang zoeken naar een goede parkeerplaats en meestal toch nog ver lopen.

Precies mijn aanpak. Mijn auto parkeer ik nooit tussen andere auto's in, sowieso ook nooit naast een andere auto. Ik parkeer de auto uitsluitend achter of voor een andere auto, en dan in beginsel ook in een hoek, zodat ik niet zowel voor als achter me een auto heb... Dit leidt er toe dat ik na 5 jaar nog 0 (nul) parkeerdeuken heb :roll: :lol: Ook heb ik nul beschadingen aan de bumper en zijn de deurranden nog net zo als toen de auto uit de fabriek kwam (geen beschadingen dus). Met deuken en krassen gaat de lol die ik van mijn auto heb snel weg. Verschrikkelijk dat veel mensen zó achteloos met mooie spullen omgaan, zowel met hun eigen spullen als met spullen van een ander. Maar ja, wat doe je er aan? Het gedrag van mensen verander je niet snel.. Daarom pas ik me maar aan...


02 dec 2006 4:55
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Hoeksche Waard
Bericht 
Tja als iedereen dubbel gaat parkeren, omdat diegene zijn auto de mooiste van allemaal vind, dan wordt het overal wel erg krap. :!: :scratch:

En ja als je je auto in een gebied parkeert waar weinig ruimte is en dan ook nog dubbel, wordt de kans wel erg groot dat er "per ongeluk" schade ontstaat, of het nou terecht is of niet :roll: In feite zeg je:........... Zo mijn auto staat en ik heb schijt aan andere mensen, ze bekijken het maar, ik heb "mijn" plek en dat andere mensen daarom niet kunnen parkeren is niet mijn probleem. :bang:

In een dorp of stad komen nou eenmaal meerdere mensen en dien je met elkaar rekening te houden, dat niet altijd iedereen dat doet (schademakers) geeft nog geen vrijbrief om te doen en laten wat je zelf wil.



Als ik in een druk gebied de porsche moet parkeren doe ik dat op een plek waar kans op schade het minste is en dan moet ik misschien maar wat verder lopen, en anders niet piepen. :x

Of je gaat lekker afgelegen wonen in de hoeksche waard :idea: , nergens last van (buren wonen weerskanten minimaal 300 meter verder) :P


O ja, dit bericht is niet persoonlijk, maar zo denk ik erover :wink:


02 dec 2006 12:30
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Bericht 
Ik heb morgen genoeg parkeerplaatsen gereserveerd, dus iedereen kan wat mij betreft op twee plaatsen staan, Ruud. :lol:

Het hoeft overigens niet :roll:


02 dec 2006 13:02
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Hoeksche Waard
Bericht 
Marcel B. schreef:
Ik heb morgen genoeg parkeerplaatsen gereserveerd, dus iedereen kan wat mij betreft op twee plaatsen staan, Ruud. :lol:

Het hoeft overigens niet :roll:
:thumright: :P :wink:


02 dec 2006 14:42
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
Gisteren zag ik een bmw heel dicht naast mijn auto parkeren, ik hield die ff op afstand in de gaten of hij de deur niet tegen mijn deur zou poefen.
Die gast was meer dan voorzichtig uitgestapt zoals het hoort, spijtig is niet iedereen zo, ik heb al eens mogen uitblutsen.
Als ik naar een warenhuis ga parkeer ik zo ver mogelijk van de ingang, is toch veiliger


02 dec 2006 20:07
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
F@RGO schreef:
Als ik naar een warenhuis ga parkeer ik zo ver mogelijk van de ingang, is toch veiliger


Als iedereen dat nou 'ns deed :idea:


02 dec 2006 20:20
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 2.2E targa
Goirle, NB
Bericht 
Dan kon niemand meer wegrijden :wink:


02 dec 2006 20:25
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Ik parkeer regelmatig in de Privium garage van Schiphol en daar zie je ook erg vaak dikke 7-series, Porsches en S-klasses op twee vakken staan. Of SUV, KJN, XC90, Range Rovers etc. die het vak van de buren voor 1/3 deel opvullen, omdat ze anders zelf moeilijker uit kunnen stappen (of in geval van een SUV, eruit kunnen vallen.. :wink: ), resultaat, er kan niks meer naast staan. Hoogst irritant! Heb het wel eens voor elkaar gekregen toen ik aan de late kant was en mijn vlucht niet wilde missen en het echt het laatste plekkie was, om dan mijn auto er zo strak langs te zetten dat de "SUV"fe bestuurder echt de deur niet meer op kan krijgen. Kan ie lekker rechts instappen en over zijn middentunnel klimmen. Van mij mogen ze auto's die echt midden op twee vakken parkeren dan ook direct afslepen.
_________________________________________
The difference between men and boys...
The size of their toys!


02 dec 2006 22:00
Profiel
PorscheForum Rakker
Maasmechelen
Bericht 
KEV-911 schreef:
Wat me wel opvalt is dat met al die ruimte er toch nog mensen zijn die dan net naast u parkeren :?



Vind ik ook zoooo onbegrijpelijk, parkeer je in de verste uithoek van een 3/4 lege parkeerplaats, komt er een naast je staan...
:roll: en dan ook nog met eigenlijk nét iets te weinig ruimte... dan snap je het toch echt niet hoor.


02 dec 2006 22:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Dat had ik in Assisi, Italy dit jaar. S' avonds op een mega parkeer terrein. Bijna leeg, in de verste hoek de auto helemaal alleen weggezet. Kom ik terug, parkeerplaats nog leger, naast me een zwitser met een Saab. Was donker, dus kon niet teveel zien. Volgende dag ontwaarde ik een diepe put tot op het staal! Dwars door alle laklagen heen. Auto was net helemaal opnieuw gespoten! :evil: :(
_________________________________________
The difference between men and boys...
The size of their toys!


02 dec 2006 22:18
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Bericht 
Jeroen, Gelukkig is er maar 5% van de stemmers die hem op 2 plaatsen neerzet (waaronder mijzelve :oops: ). Dus verhoudingsgewijs zul je heel weinig een Porsche tegenkomen die op 2 vakken staat :lol:


02 dec 2006 22:19
Profiel
Bericht 
Parkeren op 2 vakken? Doe ik regelmatig en kreeg wel eens een briefje op de ruitenwisser met de boodschap : "lees het boek: Alleen op de wereld..." :mrgreen:

Als je pech hebt schoppen ze een deuk in je portier. Is een tijdje geleden mijn collega overkomen. :evil:


02 dec 2006 22:20
PorscheForum Super Junkie
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Bericht 
Ach, met die 5000 km per jaar die ik rij parkeer ik misschien 5 keer op een parkeerplaats. De rest is in mijn garage of op het vertrekpunt van een toerrit.


02 dec 2006 22:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Dat zou ik nooit doen, maar ik vind kan er wel iets bij voorstellen. Kan eigenlijk dan ook niet veel medelijden hebben als dat gebeurd. NL is na Bangladesh het dichtst bevolkte land ter wereld, maar in Bangladesh heeft niet iedereen in auto zoals in NL. Vind het dan ook niet raar dat mensen een beetje agressief kunnen worden als anderen dan doodleuk twee plekken gaan innemen. Nogmaals, keur deuken trappen niet goed, maar je vraagt er wel een beetje om... En volgens mij parkeerde je juist op twee plekken om schade te voorkomen aan je auto... Werkt dus schijnbaar averechts....
_________________________________________
The difference between men and boys...
The size of their toys!


02 dec 2006 22:25
Profiel
Bericht 
De auto's van tegenwoordig zijn groter en breder geworden en de parkeervakken zijn relatief te klein, met als gevolg dat je bijna altijd putjes in je deur hebt, als je parkeert in een parkeergarage. Dan ga je automatisch ietsje ruimer parkeren maar.... dit rechtvaardigt niet het trappen van een deuk in iemands deur.


02 dec 2006 22:44
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Ben ik met je eens, deuk schoppen is geen stijl. Maar dubbel parkeren ook niet. En tussen " iets ruimer" en midden op het vak is nog een heel verschil.

Afbeelding

(over invalide vakken dan maar helemaal niet te spreken)

Parkeervakken zijn inderdaad meestal niet bedacht voor SUV-maten, heb abs. geen hekel aan SUV's, zijn alleen niet mijn favo-auto's, maar ik denk dat het probleem van de te kleine vakken (of te grote SUV :wink:) ook niet in de maag van de mede parkeerplaats zoekende geschoven kan worden door dan maar twee plekken op te eisen. Zelfs niet als je twee kaartjes zou kopen (kan in parkeergarages meestal niet). Parkeerplaatsen zijn schaars en krap. Deal with it.

Ook ik heb een hekel aan parkeerschade, maar nogmaals, nog meer aan dubbel-parkeerders. Het staat echt super-aso om in een volle parking een 7-serie of Range Rover pontificaal midden op twee vakken te zien staan. " Proleten/Schijt aan de hele wereld" imago in mijn ogen.
_________________________________________
The difference between men and boys...
The size of their toys!


02 dec 2006 22:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
ECT schreef:
De auto's van tegenwoordig zijn groter en breder geworden en de parkeervakken zijn relatief te klein, met als gevolg dat je bijna altijd putjes in je deur hebt, als je parkeert in een parkeergarage. Dan ga je automatisch ietsje ruimer parkeren maar.... dit rechtvaardigt niet het trappen van een deuk in iemands deur.


Als iedereen netjes parkeerd, zijn de vakken ruim genoeg, maar als er natuurlijk van die figuren zijn, die ietsje ruimer gaan parkeren :roll: :roll:

En zo groot is een 911 nu ook weer niet dacht ik, de doorsnee Mini is breeder tegenwoordig :wink:
_________________________________________
Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.


02 dec 2006 23:13
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 144 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.