| Auteur |
Bericht |
Forum: Discussie Onderwerp: porsche boxster sportieve auto BMW de sportauto!! |
| FW |
|
Geplaatst: 07 maart 2009 13:24
|
|
Reacties: 123
Bekeken: 17303

|
| wat een discussie:) merk wel dat het gevoelig ligt. Maar de boxster is een super auto, zeker met mooi weer! Alleen BMW heeft ook hele goede rij eigenschappen heb ik ontdekt. |
|
 |
Forum: Discussie Onderwerp: porsche boxster sportieve auto BMW de sportauto!! |
| FW |
|
Geplaatst: 03 maart 2009 20:37
|
|
Reacties: 123
Bekeken: 17303

|
| Hehe, wat een discussie volgens mij heb ik iets te veel gezegd. De BMW is wel een coupe geen cabrio versie. De cabrio versie vind ik zelf ook veel minder dan de boxster. :D BMW is 2.8 liter en 1999. Porsche is 1998 en 2.5 scheelt dus niet heel veel. Het viel me gewoon op na 2 maanden rijden in de BM... |
|
 |
Forum: Discussie Onderwerp: porsche boxster sportieve auto BMW de sportauto!! |
| FW |
|
Geplaatst: 03 maart 2009 0:58
|
|
Reacties: 123
Bekeken: 17303

|
| misschien ligt het ook gewoon aan het model boxster? |
|
 |
Forum: Discussie Onderwerp: porsche boxster sportieve auto BMW de sportauto!! |
| FW |
|
Geplaatst: 03 maart 2009 0:44
|
|
Reacties: 123
Bekeken: 17303

|
| Sorry maar ik moet dit echt even kwijt. Na een tijdje gereden te hebben in mijn BMW Z3 coupe heb ik gisteren mijn porsche boxster weer uit de garage gereden. Wat een verschil!! Ik dacht echt dat porsche het merk was maar dit valt me echt tegen. Als ik de deuren dicht sla klinkt dit vele malen mooier... |
|
 |
Forum: Discussie Overige Zaken Onderwerp: Oldtimer coupe ???? |
| FW |
|
Geplaatst: 28 mei 2007 22:41
|
|
Reacties: 34
Bekeken: 4739

|
| Het moet wel echt een coupe zijn, waarbij er geen raamstijl zit tussen het voor en achterraam. Vind 5 deur echt veel te groot, ben alleen dus een gezin hoeft toch niet mee. Volgens mij is dit een bmw 3.0 of 2800. Echt informatie kan ik niet vinden over deze auto's. Maar moet ik echt zo bang zijn dat... |
|
 |
Forum: Discussie Overige Zaken Onderwerp: Oldtimer coupe ???? |
| FW |
|
Geplaatst: 27 mei 2007 16:14
|
|
Reacties: 34
Bekeken: 4739

|
is een plaatje toch? ook voor porsche liefhebbers! |
|
 |
Forum: Discussie Overige Zaken Onderwerp: Oldtimer coupe ???? |
| FW |
|
Geplaatst: 27 mei 2007 14:20
|
|
Reacties: 34
Bekeken: 4739

|
| Wat top dat iedereen meedenkt!! thanks, Tuurlijk weet ik dat een oldtimer mogelijk meer problemen geeft. Maar waarom zou je je geld uitgeven aan een standaard bak waar heel nederland in rijdt (golf/307/a3). De charme van een BMW 2800 of 2000 is mij zoveel meer waard. De woonwerk kilometers worden da... |
|
 |
Forum: Discussie Overige Zaken Onderwerp: Oldtimer coupe ???? |
| FW |
|
Geplaatst: 27 mei 2007 2:44
|
|
Reacties: 34
Bekeken: 4739

|
| Autoliefhebbers, ik zit met een vraagje en meestal zetten jullie mij erg aan het denken wat mij altijd verder helpt, vandaar dit berichtje: Voor woonwerkverkeer rij ik ongeveer 12000 km in het jaar. Zelf lijkt mij het geweldig om dit niet in een standaard burgerbak te doen maar in iets specials. Ik ... |
|
 |
Forum: Discussie Onderwerp: jaarbeurt /grote beurt / kleine beurt |
| FW |
|
Geplaatst: 07 feb 2007 12:39
|
|
Reacties: 61
Bekeken: 8748

|
| Ik heb eens bij kwik-fit in garage gestaan (niet met de porsche) en zag toen dat ze een landrover tegen het systeemplafond aandrukte. De garage had een erg laag plafond, en de monteur had niet zo veel zin om de hele tijd krom te staan onder de brug dus de landrover werd tegen het plafond aangedrukt ... |
|
 |
Forum: Discussie Overige Zaken Onderwerp: De rdw weegschaal |
| FW |
|
Geplaatst: 20 dec 2006 12:22
|
|
Reacties: 2
Bekeken: 714

|
| Omdat hier zoveel auto kenners zijn wou ik dit toch even kwijt misschien dat jullie er wat meer van weten. Ik heb een maand geleden een audi a2 met panoramadak uit duitsland gehaald. De auto is voor de keuring geweest en alles is rond. Nu zie ik in een keer een rekening voor de wegenbelasting en bli... |
|
 |
Forum: Discussie Onderwerp: Hardtop voor Boxster |
| FW |
|
Geplaatst: 21 nov 2006 14:36
|
|
Reacties: 12
Bekeken: 1921

|
| Naar lange tijd weer de hardtop er op gedaan en dit reist echt super! Met het normale dakje heb je last van windgeruis, stukken minder comfortabel. Echt ik stond er versteld van hoe comfortabel een hardtop is bij regen en wind. Het plaatsen van de hardtop kost ongeveer 5 minuten. En als je een goede... |
|
 |
Forum: Onderstel & Remmerij Onderwerp: Bandenspecialist Eindhoven e.o. |
| FW |
|
Geplaatst: 21 nov 2006 14:30
|
|
Reacties: 19
Bekeken: 5474

|
| Ik dacht ook altijd als ik nieuwe banden koop doe ik dit goedkoop en niet bij een porsche specialist(steenwijk). Toch de laatste keer wel laten doen en ben er zeer tevreden over. Embleempjes van porsche velgen weer netjes zoals het hoort. Velgen ingesmeerd met een poets middel welke vuil afstoot. Ve... |
|
 |
Forum: Discussie Overige Zaken Onderwerp: BMW 530D of Audi a6 2.0 TDI |
| FW |
|
Geplaatst: 06 sep 2006 10:03
|
|
Reacties: 53
Bekeken: 5925

|
| Heb er nog even over na gedacht en wat natuurlijk ook een oplossing is, is een 2.4 benzine en deze een gas FX installatie laten inbouwen. Dan is de afweging een diesel 2.0 of 2.4 gas. Verstandig gas of niet ? |
|
 |
Forum: Discussie Overige Zaken Onderwerp: BMW 530D of Audi a6 2.0 TDI |
| FW |
|
Geplaatst: 05 sep 2006 22:49
|
|
Reacties: 53
Bekeken: 5925

|
| Wat super al die meningen vind het top. En over die 607 die is er nu en moet eigenlijk weg. Een duitse auto is iets anders dan een franse auto en dat moeten porsche rijders weten!! Enne het rekensommetje: Cataloguswaarde intoetsen bij http://www.vwe.nl. Komt de bijtelling voor een cataloguswaarde op... |
|
 |
Forum: Discussie Overige Zaken Onderwerp: BMW 530D of Audi a6 2.0 TDI |
| FW |
|
Geplaatst: 05 sep 2006 12:11
|
|
Reacties: 53
Bekeken: 5925

|
Dit zijn de modellen welke het eerste geintroduceerd zijn. Andere motor (b.v. 520) types zijn later pas geleverd dus nieuwer en bij invoer dus meer BPM afdracht.
Deze types zijn ongeveer even duur met hetzelfde bouwjaar. |
|
 |
Forum: Discussie Overige Zaken Onderwerp: BMW 530D of Audi a6 2.0 TDI |
| FW |
|
Geplaatst: 05 sep 2006 12:02
|
|
Reacties: 53
Bekeken: 5925

|
| Wie kan mij helpen wat is nu verstandig om aan te schaffen voor iemand van ongeveer 60 jaar. Ben er nog steeds niet uit welke auto nauw werkelijk groter is qua beenruimte en comfort. Wat zouden jullie kiezen als je 60 bent en niet veel geeft om power maar gewoon een degelijke auto zoekt. Haal de aut... |
|
 |
Forum: Overige Techniek Onderwerp: vliegen en nog eens vliegen |
| FW |
|
Geplaatst: 14 jul 2006 17:28
|
|
Reacties: 38
Bekeken: 3404

|
| bedankt voor de tips, helaas heb ik niet z'n buurmeisje waar ik de panty's van kan lenen! Moet denk ik zelf maar naar de winkel om panty's te kopen, hoop alleen dat ze niet denken bij de kassa dat ik andere hobby's heb in het weekend! Was zelf al van plan een thermostaat kraan aan te sluiten in de b... |
|
 |
Forum: Overige Techniek Onderwerp: vliegen en nog eens vliegen |
| FW |
|
Geplaatst: 13 jul 2006 23:27
|
|
Reacties: 38
Bekeken: 3404

|
| Zelf word ik helemaal gek van al die vliegen die voor op mijn bumper mee willen rijden met mijn auto:lol:. Heb alles al geprobeerd maar krijg ze er niet fatsoenlijk af. Weet iemand nog een tip? Hoe doet een garage bedrijf dat voordat de tweedehandsauto in een showroom komt te staan? Alvast bedankt |
|
 |
Forum: Discussie Overige Zaken Onderwerp: Importeren voor bedrijf |
| FW |
|
Geplaatst: 23 apr 2006 8:29
|
|
Reacties: 1
Bekeken: 1086

|
| Heeft iemand ook ervaring met het importeren van een auto welke je op je bedrijf wil zetten? Vraag me nu af hoe het zit met de b.t.w. indien ik een Duitse auto op de b.v. wil zetten. Zelf heb ik al eens een boxster uit Duitsland geimporteerd, alleen die was voor prive gebruik. Iemand ervaring hier m... |
|
 |
Forum: Motor Onderwerp: aanpassen uitlaatstuk van boxster 987 2.7 naar S |
| FW |
|
Geplaatst: 09 apr 2006 19:39
|
|
Reacties: 4
Bekeken: 1499

|
| Beste Maarten, Het is haalbaar, ik heb het bij een boxster gezien hierbij was de complete uitlaat vervangen om hetzelfde eindstuk te krijgen als bij een boxster S. Deze man was er ook zelf mee bezig geweest, lassen etc. Denk dat je een hoop geld kwijt bent als je alles moet laten doen. Misschien is ... |
|
 |
Forum: Overige Techniek Onderwerp: Achteraf inbouwen van stoelverwarming 993 |
| FW |
|
Geplaatst: 03 feb 2006 1:45
|
|
Reacties: 19
Bekeken: 4489

|
| Ik heb ook wel eens gehoord dat de stoelverwarming al standaard in sommige modellen zit. Alleen het knopje is dan achterwege gelaten. Dit schijnt dan goedkoper te zijn dan stoelen zonder en met stoelverwarming te maken. Wat hier van waar is weet ik eigelijk niet, misschien dat iemand anders er iets ... |
|
 |
Forum: Discussie Onderwerp: Verzekering? Wie heeft er een goede tip... |
| FW |
|
Geplaatst: 23 jan 2006 19:09
|
|
Reacties: 23
Bekeken: 7110

|
Als je nog ergens anders een auto hebt verzekerd kun je ook heel makkelijk de auto als tweede auto opgeven bij de verzekering. De kortingspremie kun je mee nemen. Indien er een schade is gaat alleen de korting omlaag van de auto waar schade mee is geweest.
Succes ermee |
|
 |
Forum: Overige Techniek Onderwerp: Boxster slaapt |
| FW |
|
Geplaatst: 18 jan 2006 11:22
|
|
Reacties: 31
Bekeken: 7895

|
Beste Max,
Heb de acculader er op aangesloten en rustig 3 dagen laten staan. En ja hoor zonder de sleutel ook maar in het contact te doen reageert de auto weer op de ontvanger.
Probleem dus vanzelf weer opgelost  |
|
 |
Forum: Overige Techniek Onderwerp: Boxster slaapt |
| FW |
|
Geplaatst: 12 jan 2006 22:45
|
|
Reacties: 31
Bekeken: 7895

|
| Beste Max, Alle lampjes branden wel gewoon alleen is volgens mij de code uit het stuurapparaat van de auto geraakt door een te lage spanning. Het opnieuw calibreren heb ik geprobeerd door de sleutel in contact te doen en op knopje van sleutel te drukken, dit werkt ook niet. Volgens mij zit er niks a... |
|
 |
Forum: Overige Techniek Onderwerp: Boxster slaapt |
| FW |
|
Geplaatst: 08 jan 2006 14:15
|
|
Reacties: 31
Bekeken: 7895

|
| Zal inderdaad een druppellader in het vervolg gaan gebruiken, maar ja ben ik nu weer te laat mee :( . Maar volgens mij ligt het niet aan de zenders want hier heb ik er twee van en beide reageren in een keer niet meer. Zal ook nog eens even op onderzoek onder de bestuurdersstoel om te kijken of daar ... |
|
 |
| Sorteer op: |