Er voldeden 112 resultaten aan de zoekterm

Keer terug naar uitgebreid zoeken

Handleiding Porsche Cayman 987.2 Engels

26 okt 2023 20:45
Forum: Onderdelen / Interieur Aangeboden
Onderwerp: Handleiding Porsche Cayman 987.2 Engels
0 3899
Engelstalige Owners manual voor Porsche Cayman + S 987.2 (facelift 2.9/3.4).

WKD 987 621 11

25 euro

Re: Klokkies - deel 7 (and counting...)

03 okt 2023 23:11
Forum: Discussie Overige Zaken
Onderwerp: Klokkies - deel 7 (and counting...)
1217 443190
Laatst deze toegevoegd aan mijn collectie. Een TAG Heuer Carrera Calibre 16 Fangio editie. Mooi eerbetoon aan één van mijn helden.

Afbeelding

Re: Even voorstellen

26 aug 2023 14:25
Forum: Even voorstellen
Onderwerp: Even voorstellen
7 5441
Heerlijke kleur op die 911!

Re: Voorstellen Elentinos

22 aug 2023 22:46
Forum: Even voorstellen
Onderwerp: Voorstellen Elentinos
55 34916
Tx, deze had ik ook al gevonden:

https://www.autoweek.nl/autotests/artik ... yman-2008/

https://www.rijtesten.nl/afdrukken/222/ ... man-27.pdf

Re: Voorstellen Elentinos

22 aug 2023 22:06
Forum: Even voorstellen
Onderwerp: Voorstellen Elentinos
55 34916
Even opnieuw voorstellen. Ik ben een tijd afwezig geweest door gebrek aan... Porsche. Maar inmiddels heb ik weer een Porsche aangeschaft. Het is een Cayman 2.7 uit 2007 met de zeldzame opties (voor een basis Cayman) PASM en een 6-bak. Dat maakt de auto een heerlijke stuurauto voor de pretkilometers ...

Re: Even geen Porsche, Alfa-adepten onder elkaar

11 apr 2018 0:54
Forum: Discussie Overige Zaken
Onderwerp: Even geen Porsche, Alfa-adepten onder elkaar
1241 349723
Prachtige auto. Ik vind Grigio Indaco de mooiste kleur op een 105 Alfa.

Re: Voorstellen Elentinos

30 maart 2018 0:41
Forum: Even voorstellen
Onderwerp: Voorstellen Elentinos
55 34916
Och ik heb veel Itialianen gehad, en heb ze nog steeds. Deze Maserati's zijn redelijk probleemloos, zeker zonder Cambiocorsa bak. De auto is ongehoord snel, maar niet zo stijf als de Boxster. De bodem met onderstel is stijf genoeg, ding ligt zeer strak op de weg, maar in de A stijl met stuurkolom zi...

Re: Voorstellen Elentinos

24 maart 2018 6:06
Forum: Even voorstellen
Onderwerp: Voorstellen Elentinos
55 34916
Het kriebelt nu al :) Maar de Spyder is inderdaad een hele andere auto. Niet minder leuk trouwens... Hier nog met de Boxster die plaats heeft moeten maken.

Afbeelding

Re: Voorstellen Elentinos

02 maart 2018 2:05
Forum: Even voorstellen
Onderwerp: Voorstellen Elentinos
55 34916
Ik neem afscheid van de Boxster. Ik heb een Maserati 4200 Spyder met handbak gekocht en ga daar de komende zomer mee toeren. Mijn introductie in de Porsche wereld beviel me wel, dus ik kom me hier nog wel eens melden. Op termijn heb ik mn zinnen gezet op een 996 of 997 turbo met Metzger blok. Mooi s...

Re: Premie autoverzekering

09 feb 2018 3:09
Forum: Discussie Overige Zaken
Onderwerp: Premie autoverzekering & Lo~Jack discussie
255 74296
KNAC verzekering incl lidmaatschap en pechhulp bevalt me prima. En prima betaalbaar als je meerdere auto's hebt.

Re: Even geen Porsche (Jaguar-adepten onder elkaar)

17 jan 2018 10:54
Forum: Discussie Overige Zaken
Onderwerp: Even geen Porsche (Jaguar-adepten onder elkaar)
201 129018
Harry Metcalfe heeft ook een paar leuke filmpjes gemaakt over zijn XJC 5.3 V12 met handbak...

https://www.youtube.com/watch?v=7TMgIkx40tI

https://www.youtube.com/watch?v=vy5t8ttmC1o

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel XI

17 jan 2018 10:24
Forum: Porsche Occasions Aangeboden
Onderwerp: Koopjes van het ogenblik - Deel XI
2498 835611
Ach, ik vind de kleur wel mooi, alleen dat glimmende nephout niet.

Re: Boxster rijder

16 jan 2018 19:50
Forum: Even voorstellen
Onderwerp: Boxster rijder
25 6918
Mooie auto, Ik heb bewust niet voor een rode kap gekozen, omdat de tint net wat anders is dan het interieur. Maar ik moet zeggen, het staat goed.

Re: Porsche 911 - 996 Arenarood ''Rose'' 1999 - Bokicelli

09 jan 2018 21:06
Forum: Projecten
Onderwerp: Porsche 911 - 996 Arenarood ''Rose'' 1999 - Bokicelli
92 26025
Naar huidige maatstaven is 100pk per liter geen uitzondering, maar eind jaren 90 was bijna 90pk per liter best uitzonderlijk voor een NA motor. Alleen BMW M motoren, Ferrari’s, Lambo’s en wat Japanse exoten deden dat beter. En veel van die motoren zijn ook niet vrij van problemen. Ik vind de enige e...

Re: Porsche 911 - 996 Arenarood ''Rose'' 1999 - Bokicelli

08 jan 2018 20:21
Forum: Projecten
Onderwerp: Porsche 911 - 996 Arenarood ''Rose'' 1999 - Bokicelli
92 26025
Je kan ook zeggen dat juist dat uitzonderlijk is... Het blijven allemaal hoge prestatie motoren met veel pk per liter. Daarvan kan je niet de betrouwbaarheid/levensduur verwachten als van een Toyota Leanburn. Als je om je heen kijkt zie dat ook van andere merken met hun high end motoren veel verhale...

Re: Klokkies - deel 7 (and counting...)

24 dec 2017 3:49
Forum: Discussie Overige Zaken
Onderwerp: Klokkies - deel 7 (and counting...)
1217 443190
Ik heb een paar Seiko 5 automatics en deze twee TAG Heuers in mijn collectie. Een WV211A en mijn trots, de re-edition CS3113.

Afbeelding

Re: Voorstellen Elentinos

16 nov 2017 15:35
Forum: Even voorstellen
Onderwerp: Voorstellen Elentinos
55 34916
Ik heb wel gekeken naar een rode kap, maar dan moet de kleur ook echt helemaal overeen komen met het interieur. En dat is niet het geval bij aftermarket rood stof, net een paar tinten feller/roder dan het boxsterrood in het interieur. En ach, zwart staat ook goed. Het glazen ruitje bevalt trouwens g...

Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic d

09 nov 2017 12:50
Forum: Discussie
Onderwerp: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic deel2
1531 514175
Gaaf zeg die Esprit!

Re: Oude reclame pics porsche (eventueel 930)

08 nov 2017 1:18
Forum: Discussie
Onderwerp: Oude reclame pics porsche (eventueel 930)
12 4571
Ik weet niet of dit een officiele foto van Porsche was, maar dit is een foto uit de Auto Motor und Sport uit midden jaren 80. Ik heb die foto toendertijd uitgeknipt en boven mn bureautje gehangen, want dit was toen (en is nu nog steeds voor mij) de meest stoere foto van een 911 ever. http://78.media...

Re: Wheeler dealers

06 nov 2017 11:01
Forum: Discussie Overige Zaken
Onderwerp: Wheeler dealers
63 25816
Ik heb WD nieuwe stijl gisteren voor het eerst gezien. Viel mij ook zeker mee. In dat half uurtje meer technische inhoud gezien dan 1 heel seizoen fast n loud en strip n rip bij elkaar... De formule met gladde optimist Mike en grumpy Ed was ook uitgewerkt.

Re: Even geen Porsche ...(Ferrari-adepten onder elkaar)

02 nov 2017 20:58
Forum: Discussie Overige Zaken
Onderwerp: Even geen Porsche ...(Ferrari-adepten onder elkaar)
829 261160
Ik vind een GTO ook mooier, die zijn ook zeldzamer en dus duurder dan een F40. Van de F40 zijn er meer dan 1300 gemaakt. Best veel voor Ferrari supercar.

https://www.autoscout24.com/offers/ferr ... ?cldtidx=1

Re: Aparte merken / modellen van auto’s / van voorheen

02 nov 2017 19:02
Forum: Discussie Overige Zaken
Onderwerp: Aparte merken / modellen van auto’s / van voorheen
50 14290
Nee, dat is een ander blok. In de 125 zit de Lampredi dubbelnokker. Het blok in de 1500 Osca is nog bebaseerd op de motorgeneratie daarvoor.

Re: Aparte merken / modellen van auto’s / van voorheen

02 nov 2017 14:05
Forum: Discussie Overige Zaken
Onderwerp: Aparte merken / modellen van auto’s / van voorheen
50 14290
Stolze heeft een paar Fiat's 1500 staan met OSCA cilinderkop. Ook erg leuke auto's, maar niet zo apart als de door OSCA in eigen beheer gebouwde auto's.

Re: Aparte merken / modellen van auto’s / van voorheen

02 nov 2017 10:56
Forum: Discussie Overige Zaken
Onderwerp: Aparte merken / modellen van auto’s / van voorheen
50 14290
Inderdaad geen carrosserie was hetzelfde, het was allemaal maatwerk. Nog zo'n vergeten merk is OSCA. Ook daarvan heeft zo'n beetje ieder designhuis een eigen versie gemaakt. https://www.sportscarmarket.com/wp-content/uploads/2016/10/1964-osca-1600-gt-coupe-drivers-front.jpg https://i.pinimg.com/736x...

Re: Aparte merken / modellen van auto’s / van voorheen

01 nov 2017 12:17
Forum: Discussie Overige Zaken
Onderwerp: Aparte merken / modellen van auto’s / van voorheen
50 14290
Ja fantastisch. De eerste auto die opgenomen is in de collectie van het Museum of Modern art in New York... Er is zelfs nog iets Porsche gerelateerd aan deze auto: Het merk Cisitalia is falliet gegaan mede omdat de eigenaar Piero Dusio de borgsom heeft betaald voor Ferdinand Porsche. Die was door de...