| Auteur |
Bericht |
Forum: Meetings & Evenementen Onderwerp: Kars en Koffie Noord Holland |
| Thomas |
|
Geplaatst: 24 jun 2026 23:41
|
|
Reacties: 171
Bekeken: 154965

|
| Kars & Koffie – 21 juni Schagen Afgelopen zondag (21 juni) weer een geslaagde Kars & Koffie meeting gehad! Dit keer perfect georganiseerd door Paul, waarvoor dank :ba: We waren te gast bij een kleinschalig, maar ontzettend sfeervol automuseum in Schagen. Echt zo’n plek waar je de passie voor... |
|
 |
Forum: Even voorstellen Onderwerp: Van 911 jongensdroom naar Cayman zoektocht |
| Thomas |
|
Geplaatst: 21 jun 2026 16:11
|
|
Reacties: 32
Bekeken: 2146

|
| Toen Steve droomde van een 911 was de 911 kleiner dan de huidige Cayman (in dat opzicht zit die dichter op de oude 911) ! lekker kopen waar je blij van wordt |
|
 |
Forum: Meetings & Evenementen Onderwerp: Kars en Koffie Noord Holland |
| Thomas |
|
Geplaatst: 04 jun 2026 21:06
|
|
Reacties: 171
Bekeken: 154965

|
| 21 juni is het alweer tijd voor de tweede Kars & Koffie meeting van het jaar! Met inmiddels al meer dan 30 aanmeldingen belooft het weer een mooie editie te worden. Deze keer heeft Paul de route én de Kars & Koffie-locatie verzorgd. We worden welkom geheten bij het Automuseum Schagen! Zin in... |
|
 |
Forum: Meetings & Evenementen Onderwerp: Puur Porsche Treffen 17 mei 2026 |
| Thomas |
|
Geplaatst: 01 jun 2026 13:39
|
|
Reacties: 58
Bekeken: 43912

|
| Eens (ben dit jaar niet geweest) maar denk dat Puur Porsche er verstandig aan doet het concept zo simpel mogelijk te houden! Ze zijn het vehikel regelen locatie en dan vooral hopen op mooi weer lekker veel Porsches kijken !! |
|
 |
Forum: Meetings & Evenementen Onderwerp: Kars en Koffie Noord Holland |
| Thomas |
|
Geplaatst: 25 mei 2026 21:09
|
|
Reacties: 171
Bekeken: 154965

|
| Hi dm me even je mobiele nr gr thom |
|
 |
Forum: Meetings & Evenementen Onderwerp: Kars en Koffie Noord Holland |
| Thomas |
|
Geplaatst: 25 mei 2026 20:01
|
|
Reacties: 171
Bekeken: 154965

|
| Succesvolle tunnelrit met KaashappeRS Afgelopen zaterdag waren de omstandigheden ons goed gezind en konden we met een mooie opkomst van circa 20 Porsches genieten van een geslaagde tunnelrit. De route, deze keer uitgezet door Jeroen, bood volop rijplezier en mooie momenten onderweg. De rit werd in s... |
|
 |
Forum: Meetings & Evenementen Onderwerp: Kars en Koffie Noord Holland |
| Thomas |
|
Geplaatst: 22 mei 2026 20:45
|
|
Reacties: 171
Bekeken: 154965

|
| at PTT hi Piet ik kreeg in mailbox melding dat je mee wilde morgenavond dat kan nog we zijn dan met 21 app me even DM je mobiele nummer hier en voor zekerheid even ook via kaashappers op instagram thanks |
|
 |
Forum: Meetings & Evenementen Onderwerp: Kars en Koffie Noord Holland |
| Thomas |
|
Geplaatst: 21 mei 2026 13:21
|
|
Reacties: 171
Bekeken: 154965

|
Hi Servi dat kan nog leuk! Ruud en Dr.Knauf hebben zich ook al via PF aangemeld! we zitten nu op 20!
DM me even je mobiele nummer krijg je de informatie gr thom |
|
 |
Forum: Meetings & Evenementen Onderwerp: Kars en Koffie Noord Holland |
| Thomas |
|
Geplaatst: 19 mei 2026 19:45
|
|
Reacties: 171
Bekeken: 154965

|
| Leuk Ruud nog steeds met 997? |
|
 |
Forum: Meetings & Evenementen Onderwerp: Kars en Koffie Noord Holland |
| Thomas |
|
Geplaatst: 19 mei 2026 12:57
|
|
Reacties: 171
Bekeken: 154965

|
Hi we hebben aankomende zaterdag 23 mei rond Amsterdam een Tunnel rit! We zijn nu met 17 Porsche en hebben plek voor 25! Het idee verzamelen rond 18:30 dan Tunnelrit en afsluitend Drankje en Bitterballen op de Golfbaan Spaarnwoude!
Heb je tijd en zin om mee te gaan laat maar weten! |
|
 |
Forum: Meetings & Evenementen Onderwerp: Puur Porsche Treffen 17 mei 2026 |
| Thomas |
|
Geplaatst: 12 mei 2026 20:55
|
|
Reacties: 58
Bekeken: 43912

|
| Het idee is simpel lekker met elkaar oprijden (geen speciale route we volgen Waze! Daarna lekker je eigen gang gaan! Het plan: 8:30 verzamelen Shell Akermaat, Heemskerk A9 8:45 Vertrek richting P&R Vinkeveen (tegenover Harbour Club) 9:15 verzamelen P&R Vinkeveen (Groenlandsekade 3D, 3634 AL ... |
|
 |
Forum: Meetings & Evenementen Onderwerp: Amsterdam PF groepje |
| Thomas |
|
Geplaatst: 12 mei 2026 20:22
|
|
Reacties: 11
Bekeken: 3193

|
| Hi Jay en eventueel anderen. in dit stukje (meetings en evenementen) staat ook topic Kars en Koffie Noord Holland Noord (in 2022 begonnen en dat 2e Noord mag er inmiddels wel af de laatste jaren rijden we door heel Noord Holland. Kijk maar eens in dat topic en idd op instagram kun je plaatjes kijken... |
|
 |
Forum: Meetings & Evenementen Onderwerp: Amsterdam PF groepje |
| Thomas |
|
Geplaatst: 12 mei 2026 20:14
|
|
Reacties: 11
Bekeken: 3193

|
| Ha ha !!! [quote="Octaaf". Goed om te weten dat er tevens een Appeltaart cult is binnen de groep.[/quote] |
|
 |
Forum: Discussie Onderwerp: 964 houden of toch een 991.2 Targa? |
| Thomas |
|
Geplaatst: 02 mei 2026 9:08
|
|
Reacties: 25
Bekeken: 7017

|
| Wat een heerlijk probleem toch ha ja! succes met de keuze en lekker je gevoel volgen er zijn mensen die 40 jaar dezelfde auto hebben en die wie af en toe gewoon lekker wat anders rijden beide top toch |
|
 |
Forum: Even voorstellen Onderwerp: Even Voorstellen |
| Thomas |
|
Geplaatst: 02 mei 2026 0:22
|
|
Reacties: 13
Bekeken: 4802

|
| Gefeliciteerd prachtige auto en mooi op tijd voor leuke ritjes nog dit jaar ! |
|
 |
Forum: Onderdelen / Interieur Aangeboden Onderwerp: VEILING #8 - Twee unieke Porsche boeken. |
| Thomas |
|
Geplaatst: 20 apr 2026 22:02
|
|
Reacties: 5
Bekeken: 4199

|
Net contact gehad met Bastiaan heeft het geld net overgemaakt naar PF en boekje gaat woensdagochtend op de post naar het mooie Hardenberg! g t
Boek 1 is nu te koop op marktplaats als die verkocht is gaat de opbrengst ook weer naar PF |
|
 |
Forum: Meetings & Evenementen Onderwerp: Kars en Koffie Noord Holland |
| Thomas |
|
Geplaatst: 07 apr 2026 17:46
|
|
Reacties: 171
Bekeken: 154965

|
| Hans je bent gemist! Maar volledig begrijpelijk tot een volgende gr thom |
|
 |
Forum: Meetings & Evenementen Onderwerp: Kars en Koffie Noord Holland |
| Thomas |
|
Geplaatst: 06 apr 2026 23:25
|
|
Reacties: 171
Bekeken: 154965

|
| 84995 84994 84993 Vandaag weer een gezellige Kars en Koffie gehad, met 27 Porsches eerst kopje koffie gescoord bij Roberts tankstation Akermaat aan de A9 en toen snel door naar het verzamelpunt. Lekker veel verschillende types deze keer! de 924 van Richard en de Dakar van Hans waren klikvangers. To... |
|
 |
Forum: Meetings & Evenementen Onderwerp: Kars en Koffie Noord Holland |
| Thomas |
|
Geplaatst: 28 maart 2026 20:10
|
|
Reacties: 171
Bekeken: 154965

|
| Morgenochtend zijn we met 11 Kaashappers op het NDSM Plein we hopen op een zonnetje en beet praten met kooje koffie erbij heb je zin kom gerust langs |
|
 |
Forum: Internet & media Onderwerp: Formule 1, Seizoen 2026 |
| Thomas |
|
Geplaatst: 16 maart 2026 12:34
|
|
Reacties: 133
Bekeken: 60303

|
@ Anne dat vind ik nu juist mooi aan Formule1 maximaal ontwikkelen voorsprong vinden en dan zo laat mogelijk de bocht in om zo hard mogelijk eruit te komen!
knap van Mercedes weer ! |
|
 |
Forum: Internet & media Onderwerp: Formule 1, Seizoen 2026 |
| Thomas |
|
Geplaatst: 15 maart 2026 15:26
|
|
Reacties: 133
Bekeken: 60303

|
| okay ik haak na 32 jaar f1 kijken af ! ja altijd technische sport geweest met grote afhankelijkheid van wel of geen goede auto niks mis mee maar aftakeling is begonnen met stoppen met tanken, verplicht soort en max aantal banden, DRS.. wat al maakte dat er minder verschillende strategieën waren en m... |
|
 |
Forum: Discussie Overige Zaken Onderwerp: Weemoed naar electrisch |
| Thomas |
|
Geplaatst: 10 maart 2026 22:52
|
|
Reacties: 47
Bekeken: 16368

|
5 jaar Tesla Model S gereden en tot volle tevredenheid dus verhaal zeker herkenbaar Taycan helemaal mooi maar de Audi variant nog mooier!
er zit wel terecht veel oudzeer bij particulieren die alle voordelen zijn mis gelopen |
|
 |
Forum: Internet & media Onderwerp: Formule 1, Seizoen 2026 |
| Thomas |
|
Geplaatst: 08 maart 2026 12:06
|
|
Reacties: 133
Bekeken: 60303

|
| Ik vond Drive to Survive het eerst jaar ook leuk nu kan ik het niet meer aangluren .. we gaan het zien veel is al gezegd. wat in ieder geval vertrouwen geeft is dat Ferrari’s strategie afdeling onveranderd is |
|
 |
Forum: Internet & media Onderwerp: Formule 1, Seizoen 2026 |
| Thomas |
|
Geplaatst: 08 maart 2026 1:59
|
|
Reacties: 133
Bekeken: 60303

|
| Altijd goed positief zijn!! Maar ik zie hier ook iets met wijn en het gevaar van teveel water… F1 auto’s zijn enorm groot geworden geluid van stofzuiger beetje overdrijven mag ! geforceerd banden protocol niet tanken …. nu voor de helft een golf karretje en we gaan het zo zien ben benieuwd en laat m... |
|
 |
Forum: Internet & media Onderwerp: Formule 1, Seizoen 2026 |
| Thomas |
|
Geplaatst: 07 maart 2026 20:25
|
|
Reacties: 133
Bekeken: 60303

|
| Dat heb je toch al jaren niet gezien.. fuel en banden management is iedere race volop aanwezig het is dat Max vanaf 2015 spanning brengt maar het is al heel lang veel minder dan vroeger.. We moeten nog naar de race natuurlijk, maar na de kwalificatie vraag ik me af waar ik naar heb zitten kijken. He... |
|
 |
| Sorteer op: |