| Auteur |
Bericht |
Forum: Discussie Onderwerp: Voorbereiding roadtrip 997.1 |
| GinnFizz |
|
Geplaatst: 09 jun 2026 15:18
|
|
Reacties: 38
Bekeken: 4282

|
1 onderbroek maar, dan moet je ook nog een gummetje meenemen of gebruik je je tandenborstel daarvoor? |
|
 |
Forum: Discussie Onderwerp: Voorbereiding roadtrip 997.1 |
| GinnFizz |
|
Geplaatst: 06 jun 2026 20:40
|
|
Reacties: 38
Bekeken: 4282

|
| Setje reservelampjes, ask me how I know. Je zal zien dat er eentje sneuvelt. Setje inbusjes en torx. Net roadtrip naar Italië (4150km) achter de rug met een 997.1. Geen olieverbruik, geen koelvloeistof verbruik, quasi geen ruitersproeiervloeistof verbruik, maar dat remlichtje. Lampje had ik bij, tor... |
|
 |
Forum: Discussie Onderwerp: Italiaanse benzine |
| GinnFizz |
|
Geplaatst: 01 jun 2026 20:15
|
|
Reacties: 44
Bekeken: 22051

|
| Hoi forummers. Net terug van drie weken Italie. 10 dagen Ligurië en 5 dagen Umbrië + enkele dagen reizen. Italiaanse benzine ... het is een gegeven. Op enkele pompen na, vooral Q8 (bij Eni zijn de 98 octaan pistolen vastgestrapt) is er zo goed als geen 98 octaan te vinden. Bij Q8 kan je 100 octaan k... |
|
 |
Forum: Discussie Overige Zaken Onderwerp: Wou het toch maar met jullie delen |
| GinnFizz |
|
Geplaatst: 11 apr 2026 19:50
|
|
Reacties: 63
Bekeken: 17559

|
| Gecondoleerd Hans, heel veel sterkte. |
|
 |
Forum: Onderstel & Remmerij Onderwerp: Panamera 4 ST - Trillingen tussen 90 en 110km/h |
| GinnFizz |
|
Geplaatst: 01 apr 2026 11:04
|
|
Reacties: 4
Bekeken: 6272

|
| Ik gok op de aandrijfassen/homokineten. Hetzelfde voorgehad met een andere wagen, bleek één van de aandrijfassen een stuk uit het differentieel gekomen te zijn. |
|
 |
Forum: Projecten Onderwerp: Mijn verzopen Porsche 968 - Ze is echt af – en ze is thuis |
| GinnFizz |
|
Geplaatst: 29 maart 2026 12:10
|
|
Reacties: 459
Bekeken: 217604

|
| Kudo's Johann. Wat een prachtig en gedurfd project. En het resultaat mag er wezen. Veel veilige kilometers met de 968. |
|
 |
Forum: Motor Onderwerp: 996/997 Blackstone olie analyse cijfers |
| GinnFizz |
|
Geplaatst: 04 maart 2026 17:50
|
|
Reacties: 4
Bekeken: 11790

|
| Eindelijk een bevestiging dat horror verhalen, ook al gaat het over kleine quota of minderheden, altijd de mainstream media overspoelen en veel te vaak als waarheid worden aangenomen. |
|
 |
Forum: Even voorstellen Onderwerp: intro - Eindlijk kan ik weer lachen...! Update op pagina 7 |
| GinnFizz |
|
Geplaatst: 12 jan 2026 16:32
|
|
Reacties: 168
Bekeken: 35779

|
|
 |
Forum: Mededelingen & Meningen m.b.t. deze site Onderwerp: Forum Upgrade – Stand van Zaken en Vragen aan Jullie |
| GinnFizz |
|
Geplaatst: 29 dec 2025 11:22
|
|
Reacties: 34
Bekeken: 29694

|
| Makkelijker foto's plaatsen komt vaak voor en ikzelf had het ook vermeld. Maar nu ik deze thread opnieuw doorlees bedenk ik mij. Het plaatsen van foto's is ook niet ZO moeilijk. De instructies zijn er en zijn duidelijk. Het wordt wel een ander paar mouwen als het album zou verdwijnen, voor mij altha... |
|
 |
Forum: Mededelingen & Meningen m.b.t. deze site Onderwerp: Forum Upgrade – Stand van Zaken en Vragen aan Jullie |
| GinnFizz |
|
Geplaatst: 17 dec 2025 14:07
|
|
Reacties: 34
Bekeken: 29694

|
Nope  |
|
 |
Forum: Mededelingen & Meningen m.b.t. deze site Onderwerp: Forum Upgrade – Stand van Zaken en Vragen aan Jullie |
| GinnFizz |
|
Geplaatst: 17 dec 2025 12:48
|
|
Reacties: 34
Bekeken: 29694

|
| Beste mensen, Vragen aan jullie: ⋅ Hoe ervaren jullie het plaatsen van berichten, citeren en het toevoegen van foto’s op dit moment? Werkt perfect voor mij. ⋅ De bedoeling is om de huidige look en feel zo veel mogelijk te behouden. Zijn er onderdelen van de vormgeving die jull... |
|
 |
Forum: Discussie Onderwerp: Teleurstellende ervaring met Porsche Centrum Twente |
| GinnFizz |
|
Geplaatst: 16 dec 2025 12:54
|
|
Reacties: 296
Bekeken: 84865

|
| We dwalen af. Dit is een kluwen aan het worden van meningen en ervaringen. Ik denk dat het pesl zelf niet meer interesseert wat hier wordt neergepend. |
|
 |
Forum: ICE & Electronica Onderwerp: LED verlichting - externe verlichting 997 vervangen - |
| GinnFizz |
|
Geplaatst: 14 dec 2025 13:36
|
|
Reacties: 37
Bekeken: 32457

|
| In België is het verboden om te bouwen van halogeen naar xenon en van xenon naar led, behalve als de auto ingeschreven staat als oldtimer. Hetzelfde geldt voor staal omwonden remleidingen. Ik weet niet hoe het in Nederland zit? |
|
 |
Forum: Discussie Onderwerp: Is de Europese autoindustrie nog te redden? |
| GinnFizz |
|
Geplaatst: 14 nov 2025 19:00
|
|
Reacties: 14
Bekeken: 5470

|
| Europa is in vergelijking met China (en in citeer Richvl even, als je daar aan de goede kant van het regime staat) een ontzetten log apparaat dat worstelt met Europese regelgeving. De concurrentie uit China pikt in op elke trend, past zich voortdurend aan, en verbetert continu zijn producten. En dan... |
|
 |
Forum: Discussie Onderwerp: Zuinig met het aantal km’s of zoveel mogelijk genieten |
| GinnFizz |
|
Geplaatst: 14 nov 2025 16:22
|
|
Reacties: 46
Bekeken: 12496

|
| Mijn verstand zegt: "rijden met dat hok! Je hebt 'm niet gekocht om naar te kijken of als investering!". Maar mijn onderbuik doet nu heel raar. Ik zit namelijk op een km-stand van ~99.000 en het doet een beetje pijn om over de 100K heen te gaan... Absurd natuurlijk, maar ik ben het moment... |
|
 |
Forum: Porsche Occasions Gevraagd Onderwerp: De drang |
| GinnFizz |
|
Geplaatst: 12 nov 2025 18:15
|
|
Reacties: 1095
Bekeken: 423836

|
| De Heilige Drievuldigheid. |
|
 |
Forum: Discussie Onderwerp: Zuinig met het aantal km’s of zoveel mogelijk genieten |
| GinnFizz |
|
Geplaatst: 11 nov 2025 11:08
|
|
Reacties: 46
Bekeken: 12496

|
| Rijden met dat ding => 218.000km ondertussen. |
|
 |
Forum: Discussie Onderwerp: Rally schildjes (Afstudeer vraag) |
| GinnFizz |
|
Geplaatst: 05 nov 2025 11:20
|
|
Reacties: 16
Bekeken: 7506

|
Beste Rubens. Ik hou de rally bordjes bij en hang ze omhoog in mijn garage. Leuk aandenken toch? Ik zet de bordjes achter de voorruit met een doekje (in een prop geplooid) erachter zodat ze tegen de voorruit staan en geen reflectie veroorzaken.
Succes met je eindwerk.
Ginne. |
|
 |
Forum: Discussie Onderwerp: Aanschaf 997 |
| GinnFizz |
|
Geplaatst: 10 okt 2025 21:48
|
|
Reacties: 17
Bekeken: 10683

|
Welkom en gefeliciteerd met uw mooie 4S Auto Resto is nog steeds een goede keuze voor onderhoud en modificaties. |
|
 |
Forum: Discussie Onderwerp: Teleurstellende ervaring met Porsche Centrum Twente |
| GinnFizz |
|
Geplaatst: 30 sep 2025 21:47
|
|
Reacties: 296
Bekeken: 84865

|
| We leven in een democratie, dus in principe heeft iedereen het recht om een mening te hebben en te delen. Ook al is het soms wat ongemakkelijk voor de ene of de andere. |
|
 |
Forum: Discussie Onderwerp: Teleurstellende ervaring met Porsche Centrum Twente |
| GinnFizz |
|
Geplaatst: 28 sep 2025 11:03
|
|
Reacties: 296
Bekeken: 84865

|
| Ik ben mee met Clueless maar het deelnemen van de garage in kwestie aan zo een thread kan ook ontaarden in een welles - niettes spelletje. |
|
 |
Forum: Discussie Onderwerp: Teleurstellende ervaring met Porsche Centrum Twente |
| GinnFizz |
|
Geplaatst: 26 sep 2025 10:10
|
|
Reacties: 296
Bekeken: 84865

|
| Dit werpt natuurlijk geen ander maar wel MEER licht op de zaak. Het verhaal van pesl werpt hierdoor (ik ben ook maar een mens *) meer gewicht in de negatieve kant van de PCT weegschaal. Dit doet me sterk denken aan PCA (Porsche Center Antwerpen) waar ik met mijn Skoda bedrijfswagen kwam aangereden o... |
|
 |
Forum: Discussie Onderwerp: Teleurstellende ervaring met Porsche Centrum Twente |
| GinnFizz |
|
Geplaatst: 25 sep 2025 11:46
|
|
Reacties: 296
Bekeken: 84865

|
| Hoe kom je erbij dat het probleem is opgelost? PCT heeft de koop onwettig geannuleerd, en het ligt nu bij de geschillencommisie. De koop is toch geannuleerd en je hebt je oude auto terug, of heb ik dat verkeerd gelezen? Het vervolg zal de geschillencommissie behandelen denk ik dan. Maar goed, ik kr... |
|
 |
Forum: Discussie Onderwerp: Teleurstellende ervaring met Porsche Centrum Twente |
| GinnFizz |
|
Geplaatst: 25 sep 2025 9:44
|
|
Reacties: 296
Bekeken: 84865

|
| Inderdaad, het probleem is opgelost, geen reden om PCT nog te blijven bashen. |
|
 |
Forum: Discussie Onderwerp: Teleurstellende ervaring met Porsche Centrum Twente |
| GinnFizz |
|
Geplaatst: 20 sep 2025 15:07
|
|
Reacties: 296
Bekeken: 84865

|
| @ ArnoM Mee eens, een verhaal heeft altijd twee kanten, die mekaar niet persé tegenspreken. Interpretatie is vaak een stoorzender. Uiteraard horen we hier slechts één kant, maar wat heeft pesl te winnen met een gerenommeerde dealer in een slecht daglicht te stellen. Zoiets komt vroeg of laat toch aa... |
|
 |
| Sorteer op: |