Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 13 jun 2026 14:38

Er voldeden 278 resultaten aan de zoekterm
Doorzoek de resultaten:

Zoeken 
Auteur Bericht

 Forum: Discussie   Onderwerp: Luxe probleem.

 Berichttitel: Re: Luxe probleem.
Geplaatst: 20 mei 2026 3:02 

Reacties: 127
Bekeken: 13758

Vrijdag proefrit in die groene :mrgreen: :drive: Zz, even tegen de algemene mening in… de witte is een 992, prima motor, meer pk en koppel dan de 992.2, weinig, 10000, kilometers maar genoeg voor de leeftijd per jaar. En goedkoper dan de groene die 30000 kilometers heeft gereden. Dus zoek een mooie...

 Forum: Internet & media   Onderwerp: 981: (If) you love it - the (foto) sequel

Geplaatst: 20 apr 2026 1:33 

Reacties: 203
Bekeken: 128200

MarcoB schreef:
85035

Gisteren en vandaag in de omgeving van Winterberg wezen sturen :ba:

Mooi man, die wilde ik ook binnenkort gaan doen!
Tips zijn welkom!

Groeten, Leo

 Forum: Discussie Overige Zaken   Onderwerp: Wou het toch maar met jullie delen

Geplaatst: 18 apr 2026 1:12 

Reacties: 63
Bekeken: 17412

Mooie woorden, we waren erg gek op elkaar :thumleft: 85033 Prachtige foto. We kennen elkaar niet in persoon, toch gecondoleerd van mij en alle kracht voor jou en de kinderen. Forum leden voelen toch ergens speciaal, misschien omdat de passie voor Porsche via het forum ook een band schept, althans z...

 Forum: Projecten   Onderwerp: Op zoek naar "mijn" Cayman

Geplaatst: 09 apr 2026 10:33 

Reacties: 58
Bekeken: 43802

Hi, mooi verhaal! Ik heb nog een nieuwe Isudar Gen 3 Version Carlinkit Wireless Apple Carplay Kit For Porsche/Panamera/Cayenne/Macan/Boxster911 718 PCM 3.1 Suitable for PCM 3.1 System Upgrade to Wireless carPlay & Android Auto Keep OEM System, original steering wheel control, parking sensor, ori...

 Forum: Discussie   Onderwerp: Wat is dat toch met dat open rijden

Geplaatst: 09 feb 2026 1:47 

Reacties: 139
Bekeken: 90754

Autoke schreef:
Vandaag weer zo'n dagje ultiem genieten .. uiteraard open .. maakt de winter wat korter :thumleft: :thumleft: :

 Forum: Overige Techniek   Onderwerp: Hoe vind ik dealerprijzen van Porsche onderdelen?

Geplaatst: 18 dec 2025 1:15 

Reacties: 24
Bekeken: 13352

RosePassion is vaak goedkoper, soms ook duurder dan de dealer :idea: Mijn ervaring is precies het omgekeerde. Als RP al goedkoper is, dan is dit in 99% van de gevallen omdat het niet om een origineel onderdeel gaat. Precies mijn ervaring, helemaal mee eens! Suggestie goedkoper is vaak imitatie.

 Forum: Discussie   Onderwerp: grote verandering maar in beleving het zelfde genot

Geplaatst: 27 nov 2025 1:26 

Reacties: 47
Bekeken: 16441

https://www.porscheforum.nl/album/album_pic.php?pic_id=84561 Prachtige auto, binnen en buiten! Benieuwd hoe je de hardheid (of niet) ervaart. Lijkt mijn een heerlijke motor qua karakter en dito geluid. Hoeveel km op de klok? Geniet ervan, vele fijne en veilige kilometers toegewenst! En met Pa, hoe ...

 Forum: Discussie   Onderwerp: Strooizout

 Berichttitel: Re: Strooizout
Geplaatst: 20 nov 2025 23:24 

Reacties: 650
Bekeken: 209766

PS ADAC training in Neus is goed overigens, beter dan de rijvaardigheidstrainigen in NL, en voor ons dichterbij.. Kon mijn leaseauto op slipplaat nog eruit krijgen, zegt die meneer, bij deze conditie is het nog geen 911 gelukt (hem ook niet), en ze kijken allemaal zuur daarna dat het niet lukt , vo...

 Forum: Discussie   Onderwerp: Strooizout

 Berichttitel: Re: Strooizout
Geplaatst: 20 nov 2025 1:39 

Reacties: 650
Bekeken: 209766

De afgelopen twee jaar nogal war Porsches bekeken, 991.1, 991.2 en 992.1. Steeds meer worden ze nieuw geleased of zakelijk aangeschaft en na 2-4 jaar weer ingeruild voor een nieuwe. Met een beetje geluk komen ze dan bij een liefhebber, maar omdat ze dan ook nog boven 150k kosten gaat er nog een zake...

 Forum: Discussie   Onderwerp: Zuinig met het aantal km’s of zoveel mogelijk genieten

Geplaatst: 14 nov 2025 0:10 

Reacties: 46
Bekeken: 12494

Jongens toch, wat voel ik mij hier toch thuis! Ben het overal mee eens, land de P gelukkig binnen stallen, net bij PCG wintervelgen met winterbanden weer erop (een keer niet bij de dealer gedaan, centrale moer stuk, hadden met 800 Nm aangedraaid.. olieservice eens per jaar erbij, en rijden, zeker me...

 Forum: Onderdelen / Interieur Gevraagd   Onderwerp: Winterset 997 4s gezocht

Geplaatst: 27 okt 2025 0:49 

Reacties: 9
Bekeken: 5852

Ik heb nog een set vrijwel nieuwe 19 inch fuchs replica’s met michelin winternamden (4 jaar oud, maar 2000 km een seizoen gereden) Mag weg voor redelijk bod. Als je serieus interesse hebt zorg ik voor goed foto’s/

 Forum: Onderdelen / Interieur Aangeboden   Onderwerp: Ventieldoppen zwart

 Berichttitel: Re: Ventieldoppen zwart
Geplaatst: 12 okt 2025 0:04 

Reacties: 2
Bekeken: 2581

Verkocht, Mark!

Laar maar even per dm weten hoe we het afhadejen

Groeten, Leo

 Forum: Meetings & Evenementen   Onderwerp: Zondag 5 oktober 2025 Eifel Tour Rally

Geplaatst: 09 okt 2025 0:18 

Reacties: 26
Bekeken: 15274

Top, bedankt! Daar heb ik wat aan, ga het eens bekijken.

 Forum: Meetings & Evenementen   Onderwerp: Zondag 5 oktober 2025 Eifel Tour Rally

Geplaatst: 06 okt 2025 12:16 

Reacties: 26
Bekeken: 15274

Oh, dus ik die arme P-Zero’s de schuld geven en denken had ik maar Michelins.. die ene keer was heftig, daarna nog een paar keer meer gecontroleerd. Kennelijk moet ik nog het een en ander leren over rijden op nat wegdek met een 911.. wellicht eens een cursus doen op een circuit. Droog weet ik wat ik...

 Forum: Meetings & Evenementen   Onderwerp: Zondag 5 oktober 2025 Eifel Tour Rally

Geplaatst: 06 okt 2025 5:05 

Reacties: 26
Bekeken: 15274

Topdag, mooie rit! Volgende keer navigator meenemen.. mocht gelukkig achter Autoke aanrijden. Die heeft mij mooi zien uitbreken na een haakse bocht, P-Zero’s bij 10 graden en nat (nog kouder) wegdek is goede reden voor fatsoenlijke winterbanden :shock: . Buiten dat dus een echte aanrader!

 Forum: Discussie   Onderwerp: Waardevastheid modeltypes

Geplaatst: 21 sep 2025 22:01 

Reacties: 10
Bekeken: 7557

Volgens mij is het meest verstandige om die P te kopen die je het liefste wil. Dan krijg je het hoogste rendement in de vorm van geluk. Ga proefrijden en doe je huiswerk, ontdek wat je het fijnst vindt. Anders zit je straks met die GT3 en dan blijkt die enorm waardevast te zijn maar wel al je vulli...

 Forum: Meetings & Evenementen   Onderwerp: Twentse Arretjes Rit – zaterdag 27 september 2025 (18e)

Geplaatst: 21 sep 2025 21:40 

Reacties: 99
Bekeken: 40133

Hallo Heran,
Even voor de zekerheid , hoop dat je mijn bericht gekregen hebt via PB.
Aan de rest, heel veel plezier zaterdag!

 Forum: Discussie Overige Zaken   Onderwerp: Porsche 935/78 Moby Dick - schaalmodel

Geplaatst: 07 sep 2025 23:53 

Reacties: 211
Bekeken: 144439

Zullen we het nog wat spannender maken? Een bod op de Moby Dick en hetzelfde als je een model maakt van de eigen auto van de bieder! Aan jou en de rest natuurlijk of jullie dat willen en misschien kan het ook allebei. Dan begin ik daarmee, 225 euro voor de Moby Dick en nog een 225 Euro voor een mod...

 Forum: Meetings & Evenementen   Onderwerp: Zondag 5 oktober 2025 Eifel Tour Rally

Geplaatst: 04 sep 2025 23:33 

Reacties: 26
Bekeken: 15274

Hallo,

Bij deze meld ik mij ook aan!

991.2 Carrera GTS RWD Cabrio.

Groeten, Leo

 Forum: Discussie Overige Zaken   Onderwerp: Porsche 935/78 Moby Dick - schaalmodel

Geplaatst: 04 sep 2025 23:17 

Reacties: 211
Bekeken: 144439

Hi Arno, Zullen we het nog wat spannender maken? Een bod op de Moby Dick en hetzelfde als je een model maakt van de eigen auto van de bieder! Aan jou en de rest natuurlijk of jullie dat willen en misschien kan het ook allebei. Dan begin ik daarmee, 225 euro voor de Moby Dick en nog een 225 Euro voor...

 Forum: Projecten   Onderwerp: 718 Cayman GTS 4.0 Techart

Geplaatst: 07 aug 2025 0:04 

Reacties: 13
Bekeken: 9657

Heel mooi, wat een plaatje en wat lijkt mij dat gaaf rijden!

Veel veilige kilometers!

 Forum: Meetings & Evenementen   Onderwerp: Sunday’s Cars & Coffee in Limburg

Geplaatst: 07 aug 2025 0:02 

Reacties: 1774
Bekeken: 550922

Helaas!. Ga naar de Ardennen zondag. Voor wie wel gaat, veel plezier!

 Forum: Discussie   Onderwerp: Welk voertuigtracking systeem

Geplaatst: 06 aug 2025 23:59 

Reacties: 19
Bekeken: 11502

Ik heb nu Clifford Systems, werkt via Vodafone (hoeft geen Vodafone te hebben). Dit is een extract systeem naast PVT,+,maar doet hetzelfde, let idd op periodieke keuring certificaat. Dit is iets goedkoper dan Porsche. Maar vind het verwarrend omdat Porsche nog andere abonnementen biedt voor de app d...

 Forum: Meetings & Evenementen   Onderwerp: Sunday’s Cars & Coffee in Limburg

Geplaatst: 23 jul 2025 23:46 

Reacties: 1774
Bekeken: 550922

Nee, ben in Zwitserland, met de P. Nu aan het bijkomen van de Stelvio en nog 5-6 +2000m anderen..weet dat velen van jullie al in de Alpen zijn geweest, voor mij eerste keer. Dat zou ik 3 keer een week per jaar willen doen. Oostenrijk, Zwitserland, Italië, Franse Alpen, Pyreneeën, etc. De forumrakker...

 Forum: Porsche Occasions Aangeboden   Onderwerp: Verkocht: Porsche 997.2 GTS - PDK cabriolet (2011)

Geplaatst: 23 jul 2025 11:14 

Reacties: 25
Bekeken: 20943

Helemaal correct, polydeukes! Ik had de MA1.03 als ik het goed herinner. Was een 2012 911 C2, dus vrij in het begin van de 991. Had de 997.2 c2/4 ook al 400pk?
Sorteer op:  
Pagina 1 van 12 [ Er voldeden 278 resultaten aan de zoekterm ]




   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.