| Auteur |
Bericht |
Forum: Porsche Occasions Aangeboden Onderwerp: Koopjes van het ogenblik - Deel XII |
| Polydeukes |
|
Geplaatst: 01 jun 2026 13:03
|
|
Reacties: 154
Bekeken: 116539

|
| Dat zijn zaken die je als potentiële koper eenvoudig via de optielijst moet kunnen checken, maar inderdaad sterk misleidend (en dus ook niet toegestaan) om het zo in de advertentietekst te zetten. Met een paar kleine aanpassingen ("Origineel Porsche Aerokit" in plaats van "af-fabriek ... |
|
 |
Forum: Discussie Onderwerp: Luxe probleem. |
| Polydeukes |
|
Geplaatst: 31 mei 2026 16:16
|
|
Reacties: 127
Bekeken: 12309

|
Ik snap ook niet waarom er mensen bestaan die Van Duitse Schlagers houden, maar toch bestaan ze in grote getalen. Iedere gek zijn gebrek #pdkfan |
|
 |
Forum: Discussie Onderwerp: Overgestapt van 986 naar 996!! |
| Polydeukes |
|
Geplaatst: 29 mei 2026 14:06
|
|
Reacties: 100
Bekeken: 27337

|
| - Tussenbeurt 2,8 u arbeid à €105,- (incl. gratis apk, reinigen paravan en ontstoppen tankvulhals, bijvullen vloeistoffen en banden op de juiste spanning brengen) - PIWIS diagnose €62.50 - carterring €2.01 - interieurfilters €25.60 - oliefilter €43.70 - klein materiaal €4,20 - flacon brandstofsystee... |
|
 |
Forum: Discussie Onderwerp: Overgestapt van 986 naar 996!! |
| Polydeukes |
|
Geplaatst: 28 mei 2026 10:38
|
|
Reacties: 100
Bekeken: 27337

|
| Ja, het leven gooit soms roet in het eten. Maar mooi om te lezen dat je weer in de gelegenheid bent om te rijden waar je echt blij van wordt! Ik denk dat de 981 en 986 al best ver uit elkaar liggen qua rijgevoel... en onderhoud (zelfs bij de specialist ipv dealer) is bij een 981 alles behalve goedko... |
|
 |
Forum: Discussie Onderwerp: Overgestapt van 986 naar 996!! |
| Polydeukes |
|
Geplaatst: 28 mei 2026 8:57
|
|
Reacties: 100
Bekeken: 27337

|
| Welkom terug, het bloed kruipt toch hé :wink: Ik ben wel benieuwd naar je overwegingen om weer in een Porsche met M96-blok te stappen, zeker na je teleurstellende ervaring met de 996 en het gevoel om continu in onzekerheid te rijden Doordat alles heel veel geld kost, begon het rijden met de auto mij... |
|
 |
Forum: Porsche Occasions Aangeboden Onderwerp: Porsche Boxster 3.2 S (987) – zeldzaam complete uitrusting! |
| Polydeukes |
|
Geplaatst: 27 mei 2026 16:58
|
|
Reacties: 13
Bekeken: 12854

|
Ik heb iemand die (via Tweakers.net - Het grote Porsche Topic #1) op zoek is naar een 987 Boxster gewezen op deze advertentie. Hopelijk komt het tot een match!  |
|
 |
Forum: Discussie Onderwerp: Luxe probleem. |
| Polydeukes |
|
Geplaatst: 27 mei 2026 15:24
|
|
Reacties: 127
Bekeken: 12309

|
| Met de Porsche Super Cup op Francorchamps schakelen ze allemaal terug voor ze de Eau Rouge opgaan :| … behalve de boys van Manthey Racing :cool: 1. Dit was geen racen, maar lekker tempo rijden met allerlei auto’s op de baan. Geloof me, als ik zou racen dan zou het er anders uitzien. 2. Als je ziet ... |
|
 |
Forum: Discussie Onderwerp: Luxe probleem. |
| Polydeukes |
|
Geplaatst: 27 mei 2026 9:35
|
|
Reacties: 127
Bekeken: 12309

|
Je koopt een auto toch voor jezelf en om er in te rijden, niet voor anderen om er naar te kijken?  |
|
 |
Forum: Discussie Onderwerp: Wie was/waren het?? #5 |
| Polydeukes |
|
Geplaatst: 26 mei 2026 14:49
|
|
Reacties: 2045
Bekeken: 940254

|
Er komen hier ook Duitssprekende Amerikanen, dus het zou me ook weer niks verbazen  |
|
 |
Forum: Discussie Onderwerp: Luxe probleem. |
| Polydeukes |
|
Geplaatst: 26 mei 2026 14:46
|
|
Reacties: 127
Bekeken: 12309

|
Schakelde je/hij nou terug voor Eau Rouger? Tsssss.... 
 |
|
 |
Forum: Onderdelen / Interieur Gevraagd Onderwerp: Tandwiel kunststof cabriokap ontgrendeling 981 |
| Polydeukes |
|
Geplaatst: 26 mei 2026 14:35
|
|
Reacties: 18
Bekeken: 3958

|
| ÜRO parts maakt vervangingsonderdelen in messing ipv plastic, misschien de moeite waard om hier eens naar te kijken: https://www.fcpeuro.com/products/porsche-convertible-top-transmission-gear-uro-parts-98756117903 https://www.fcpeuro.com/public/assets/products/781586/large/URO-016412-1.jpg |
|
 |
Forum: Discussie Onderwerp: Luxe probleem. |
| Polydeukes |
|
Geplaatst: 21 mei 2026 13:28
|
|
Reacties: 127
Bekeken: 12309

|
Hij verdient ook een kleurtje 
Pfoeh, €168.000 - maar wel waanzinnig. Wat mij betreft qua uiterlijk hoe een GT3 Touring zou moeten zijn, met een subtiele ducktail. |
|
 |
Forum: Onderdelen / Interieur Gevraagd Onderwerp: Tandwiel kunststof cabriokap ontgrendeling 981 |
| Polydeukes |
|
Geplaatst: 21 mei 2026 9:02
|
|
Reacties: 18
Bekeken: 3958

|
| Een onderdeelnummer maakt de zoektocht makkelijker |
|
 |
Forum: Overige Techniek Onderwerp: Accu loopt leeg KJN 3.6S Turbo ‘15 |
| Polydeukes |
|
Geplaatst: 20 mei 2026 9:18
|
|
Reacties: 4
Bekeken: 4221

|
| Een defecte dynamo zou ook kunnen natuurlijk, als je dan veel korte stukjes rijdt, wordt je accu onvoldoende bijgeladen. Meten is weten. |
|
 |
Forum: Discussie Onderwerp: Luxe probleem. |
| Polydeukes |
|
Geplaatst: 20 mei 2026 9:04
|
|
Reacties: 127
Bekeken: 12309

|
Cazzo vindt iets van automaten... iets met één hand vrij om je vagijn te kunnen krabben of zo  |
|
 |
Forum: Discussie Onderwerp: Luxe probleem. |
| Polydeukes |
|
Geplaatst: 18 mei 2026 16:56
|
|
Reacties: 127
Bekeken: 12309

|
| in een Boxster net niet. Cayman nog niet geprobeerd, maar zal vergelijkbaar zijn met Boxster. In een Boxster heb je minder hoofdruimte dan in een Cayman, dus als daar het probleem zit, ga zeker eens proefrijden. Als beenruimte het probleem is, kom je met lange benen idd wat tekort in de Boxster en ... |
|
 |
Forum: Discussie Onderwerp: Luxe probleem. |
| Polydeukes |
|
Geplaatst: 18 mei 2026 13:46
|
|
Reacties: 127
Bekeken: 12309

|
| Wat een heerlijk luxeprobleem Cazzo. De vraag is eigenlijk: waar ben je het meeste bang voor: de keuze die je niet gemaakt hebt, of de keuze die je wel gemaakt hebt? In de psychologie is het zo dat spijt van keuzes die je niet maakt meer impact hebben op hoe je je voelt, dan spijt van keuzes die je... |
|
 |
Forum: Porsche Occasions Aangeboden Onderwerp: Porsche 911 Carrera Targa 3.2 |
| Polydeukes |
|
Geplaatst: 18 mei 2026 12:09
|
|
Reacties: 6
Bekeken: 1503

|
Ik denk dat als je potentiële kopers wil aantrekken, je wel een wat uitgebreidere advertentie kunt maken: km-stand, onderhoudshistorie, opties, aandachtspunten en natuurlijk... foto's! Succes met de verkoop  |
|
 |
Forum: Meetings & Evenementen Onderwerp: Puur Porsche Treffen 17 mei 2026 |
| Polydeukes |
|
Geplaatst: 18 mei 2026 10:02
|
|
Reacties: 58
Bekeken: 41909

|
| Wij zijn met een groepje van 5 P's ook naar PUUR geweest. De rit er naartoe was prima (niet zo spannend als je vooral over de snelweg rijdt, en dankzij mijn beperkte navigatieskills ook naar de verkeerde locatie rijdt :bang: ) Wat ik positief vond: - Heel veel Porsches op 1 locatie, dus genoeg moois... |
|
 |
Forum: Discussie Onderwerp: 911 zoektocht - huidige markt 997.2 |
| Polydeukes |
|
Geplaatst: 11 mei 2026 16:04
|
|
Reacties: 35
Bekeken: 14090

|
| Visser heeft op dit moment (volgens de eigen website) negen 997's te koop staan, de meeste (8) zijn automaten, allemaal S of 4S, km-standen vanaf 99.000 oplopend tot 156.000. De prijzen beginnen bij €54.000 (CS automaat met 142.910 km) en loopt op tot €59.000 voor een CS automaat met 99.000km op de ... |
|
 |
Forum: Even voorstellen Onderwerp: Terug van weggeweest! |
| Polydeukes |
|
Geplaatst: 06 mei 2026 11:17
|
|
Reacties: 50
Bekeken: 33430

|
Prachtig! Veel veilige km's!  |
|
 |
Forum: Meetings & Evenementen Onderwerp: Puur Porsche Treffen 17 mei 2026 |
| Polydeukes |
|
Geplaatst: 06 mei 2026 11:15
|
|
Reacties: 58
Bekeken: 41909

|
|
 |
Forum: Even voorstellen Onderwerp: Newbie from Arkansas, USA |
| Polydeukes |
|
Geplaatst: 01 mei 2026 9:49
|
|
Reacties: 10
Bekeken: 2948

|
|
 |
Forum: Discussie Onderwerp: 964 houden of toch een 991.2 Targa? |
| Polydeukes |
|
Geplaatst: 01 mei 2026 9:44
|
|
Reacties: 25
Bekeken: 6141

|
| Zoals je zelf al zegt: ze zijn niet met elkaar te vergelijken. Persoonlijk vind ik de 911 Targa een van de mooiste moderne Porsches gemaakt, en dan helemaal als '4' met dikke heupen. Als je reviews leest/kijkt leer je dat op hogere snelheid met het Targadak open rijden onprettig is. En een nadeel is... |
|
 |
Forum: Even voorstellen Onderwerp: Newbie from Arkansas, USA |
| Polydeukes |
|
Geplaatst: 29 apr 2026 15:33
|
|
Reacties: 10
Bekeken: 2948

|
Welcome! What Porsche(s) do you own? Or is it just parts?
If you are from from Arkansas USA, it's probably easier to use English instead of German, as we speak Dutch in The Netherlands (not to be confused with Deutsch or German). |
|
 |
| Sorteer op: |