| Auteur |
Bericht |
Forum: Projecten Onderwerp: Mijn verzopen Porsche 968 - Ze is echt af – en ze is thuis |
| eric-986 |
|
Geplaatst: 11 aug 2022 17:50
|
|
Reacties: 459
Bekeken: 222053

|
In jouw laatste filmpje op YT vraag je naar een oplossing voor de lijm. In de comments wordt droogijs voorgesteld. Er bestaat iets met droogijsballetjes wat bijna alles schoonmaakt. Kijk eens op ultech.
Erg gaaf wat je doet!! GRZ Eric. |
|
 |
Forum: Onderdelen / Interieur Gevraagd Onderwerp: Porsche Boxster 986 service manual. |
| eric-986 |
|
Geplaatst: 08 aug 2022 20:04
|
|
Reacties: 6
Bekeken: 5305

|
| Dank, dank, dank. Ik ga er eens rustig voor zitten TOP! |
|
 |
Forum: Onderdelen / Interieur Gevraagd Onderwerp: Porsche Boxster 986 service manual. |
| eric-986 |
|
Geplaatst: 07 aug 2022 20:14
|
|
Reacties: 6
Bekeken: 5305

|
Wie o wie!!
Wie heeft er nog op een stoffige plank het boek liggen welke ik zoek Porsche Boxster service manual van Bentley Puplishers...? Ik zou deze graag overnemen.
GRZ Eric. |
|
 |
Forum: Projecten Onderwerp: Cruise control Boxster 986. |
| eric-986 |
|
Geplaatst: 07 aug 2022 15:49
|
|
Reacties: 2
Bekeken: 3166

|
| Foto's ga in binnenkort naar kijken, is mij tot nu toen nog niet gelukt. Heb wel een beschrijving gevonden. Ik heb een 986 met gaskabel. das ook voor aftermarket niet zo eenvoudig, bovendien vindt ik origineel mooier. Heeft iemand een schema van de bedrading? Ik kan het meeste wel vinden maar er zij... |
|
 |
Forum: Projecten Onderwerp: Cruise control Boxster 986. |
| eric-986 |
|
Geplaatst: 31 jul 2022 18:36
|
|
Reacties: 2
Bekeken: 3166

|
| Ja, daar is het onderwerp weer. Cruise inbouw in een 1999 986! Veel besproken en veel mislukte projecten. Weet ook niet zeker of het bij mij gaat lukken maar ik ga een poging wagen! Schemas zijn wel te vinden, onderdelen niet of heel duur. Ik heb zo ongeveer iedere Porsche specialist in Nederland en... |
|
 |
Forum: ICE & Electronica Onderwerp: Becker FM ontvangst Boxster 986 |
| eric-986 |
|
Geplaatst: 11 maart 2022 13:10
|
|
Reacties: 4
Bekeken: 2712

|
Probleem opgelost!! Ik had voor de voeding van een dashcam de voeding van de radio gebruikt. Ergens vindt de auto dat niet lekker. Binnenkort de voeding omzetten naar de aansteker, die zit daar ook in de buurt! Ik laat weten of dit wel goed werkt. Grz Eric. |
|
 |
Forum: Projecten Onderwerp: Mijn nieuwe 1999 Boxster 2.5 Handgeschakeld - Gewoon doen. |
| eric-986 |
|
Geplaatst: 06 maart 2022 21:32
|
|
Reacties: 24
Bekeken: 7457

|
Iedereen heel erg bedankt!! Ik heb natuurlijk nog meer foto's.Ik duik er deze week nog eens in. Dank voor de uitleg en het plaatsen van mijn foto's. GRZ Eric. |
|
 |
Forum: Projecten Onderwerp: Mijn nieuwe 1999 Boxster 2.5 Handgeschakeld - Gewoon doen. |
| eric-986 |
|
Geplaatst: 06 maart 2022 17:07
|
|
Reacties: 24
Bekeken: 7457

|
| Dat foto plaatsen in voor een techneut nog niet zo makkelijk. Ik heb nu een album gemaakt maar plaatsen is toch wel een dingetje, de URL van de foto, werkelijk geen idee. Ik ben handiger met een doppen doos. |
|
 |
Forum: Projecten Onderwerp: Mijn nieuwe 1999 Boxster 2.5 Handgeschakeld - Gewoon doen. |
| eric-986 |
|
Geplaatst: 02 maart 2022 23:04
|
|
Reacties: 24
Bekeken: 7457

|
| Dank voor de foto uitleg. Ga ik dit weekend naar kijken. |
|
 |
Forum: ICE & Electronica Onderwerp: High low converter? |
| eric-986 |
|
Geplaatst: 02 maart 2022 23:02
|
|
Reacties: 8
Bekeken: 3346

|
Vanmiddag reactie van VDO, kort maar duidelijk, er zit geen line out op onze radio’s. Duidelijk.. Dan is er dus de keuze, een high low converter of nieuwe bedrading naar de speakers..... |
|
 |
Forum: Projecten Onderwerp: Mijn nieuwe 1999 Boxster 2.5 Handgeschakeld - Gewoon doen. |
| eric-986 |
|
Geplaatst: 02 maart 2022 13:55
|
|
Reacties: 24
Bekeken: 7457

|
| Die foto’s….Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat moet doen…….?? |
|
 |
Forum: ICE & Electronica Onderwerp: High low converter? |
| eric-986 |
|
Geplaatst: 01 maart 2022 17:15
|
|
Reacties: 8
Bekeken: 3346

|
964hans, Staat idd erg mooi. Niet mijn ding. Porsche Classics heeft een prachtige 1 din met alles. Helaas staat er Porsche op, met bijbehorende prijs. Grz Eric. |
|
 |
Forum: ICE & Electronica Onderwerp: High low converter? |
| eric-986 |
|
Geplaatst: 01 maart 2022 17:08
|
|
Reacties: 8
Bekeken: 3346

|
| Dank voor jouw reactie. Ik heb hier ook naar gekeken, op de site van VDO Nederland staat deze beschreven als AUX IN. De pin out van deze radio is anders dan de “Becker” pin out die wij gewend zijn. De C connector is totaal anders. Ik heb de vraag over een line out naar VDO gemaild. Ik plaats de reac... |
|
 |
Forum: ICE & Electronica Onderwerp: High low converter? |
| eric-986 |
|
Geplaatst: 01 maart 2022 15:36
|
|
Reacties: 8
Bekeken: 3346

|
| In de zoektocht naar een andere radio ben ik op een Continental uit gekomen. Deze heeft alles wat ik zou wensen, DAB Bluetooth telefoon en een beetje knappe styling voor een Porsche. Een nadeel, het ding heeft geen line-out. Nu kan je natuurlijk met een high-low converter een signaal maken voor de o... |
|
 |
Forum: ICE & Electronica Onderwerp: Becker FM ontvangst Boxster 986 |
| eric-986 |
|
Geplaatst: 28 feb 2022 14:21
|
|
Reacties: 4
Bekeken: 2712

|
Redriver, Heb ik ook al naar gekeken. kan het verloop kabeltje "tulp male naar mini iso female" niet vinden om de org versterker te gebruiken... |
|
 |
Forum: Projecten Onderwerp: Mijn nieuwe 1999 Boxster 2.5 Handgeschakeld - Gewoon doen. |
| eric-986 |
|
Geplaatst: 27 feb 2022 21:31
|
|
Reacties: 24
Bekeken: 7457

|
| Ik heb mn tanden gepoetst. Dit wordt een van de mooiste 986 en in NL. Een MX5 is ook heel mooi, loopt altijd. Ik heb nu een Porsche..... Een 986 of iets anders kan niet moeilijker zijn dan een 747 of 787, links is los, rechts is vast. Mocht iemand vragen hebben over een MX5, vraag maar. GRRRRRRR, Eric |
|
 |
Forum: ICE & Electronica Onderwerp: Becker FM ontvangst Boxster 986 |
| eric-986 |
|
Geplaatst: 27 feb 2022 16:19
|
|
Reacties: 4
Bekeken: 2712

|
| Hallo! In mijn 986 zit een Becker Indianapolis PRO. Aangesloten op de org bedrading. Ik gebruik de org versterker via de mini C1 connector. Werkt goed, tot ik het contact aan zet. Als ik de radio laat spelen is de ontvangst top, contact aan en de ontvangst is ronduit slecht, bijna niks meer. De ante... |
|
 |
Forum: Projecten Onderwerp: Mijn nieuwe 1999 Boxster 2.5 Handgeschakeld - Gewoon doen. |
| eric-986 |
|
Geplaatst: 27 feb 2022 16:12
|
|
Reacties: 24
Bekeken: 7457

|
| Gulia, Kan mijn voorstellen dat je hem niet gekocht hebt. Ik was niet op zoek naar een perfecte auto, deze is verre van.... Technisch is er niks mis mee. Alle filters en bougies waren schoon, geen lekkages of brokken staal in het carter. Alles wat jij gezien hebt is opgelost. Ja hij heeft schade geh... |
|
 |
Forum: Projecten Onderwerp: Mijn nieuwe 1999 Boxster 2.5 Handgeschakeld - Gewoon doen. |
| eric-986 |
|
Geplaatst: 27 feb 2022 12:56
|
|
Reacties: 24
Bekeken: 7457

|
Giulia, Yep, die uit Harderwijk. Een bekende auto van jou?
Grz Eric. |
|
 |
Forum: Projecten Onderwerp: Mijn nieuwe 1999 Boxster 2.5 Handgeschakeld - Gewoon doen. |
| eric-986 |
|
Geplaatst: 26 feb 2022 21:06
|
|
Reacties: 24
Bekeken: 7457

|
| Binko, Ik vind het leuk om er aan te beginnen. Het is wel wat om aan een Porsche te beginnen. Die dingen zijn niet goedkoop en dan komt er nog wel wat bij. Kan mij voorstellen dat iemand in een gekke bui een Porsche koopt, maar dan komt het onderhoud. Dan moet de auto weer snel weg of het resulteert... |
|
 |
Forum: Projecten Onderwerp: Mijn nieuwe 1999 Boxster 2.5 Handgeschakeld - Gewoon doen. |
| eric-986 |
|
Geplaatst: 25 feb 2022 21:23
|
|
Reacties: 24
Bekeken: 7457

|
| Johann, Dank!!! Je zult nog wel meer technische dingen van mij lezen. Ik werk al 35 jaar als techneut in de luchtvaart, bij de MX5club ben ik aanspreekpunt voor de techniek geweest. Na de MX5 nog wat met Audi's en Mercedessen gedaan ( SLK en TT ). Nu op technische zoektocht bij een Porsche. Zoals ik... |
|
 |
Forum: Projecten Onderwerp: Mijn nieuwe 1999 Boxster 2.5 Handgeschakeld - Gewoon doen. |
| eric-986 |
|
Geplaatst: 25 feb 2022 20:49
|
|
Reacties: 24
Bekeken: 7457

|
| Nu mijn eerste Porsche in de garage staat, tijd voor mijn gereedschap. Onlangs heb ik een 986 gekocht. Uit 1999 zonder duidelijke geschiedenis. Tijdens de koop de onderkant van de auto bekeken. Geen lekkage tussen bak en blok! Wel was zweet op het carter en de aftapplug van de versnellingsbak. Geen ... |
|
 |
Forum: Even voorstellen Onderwerp: Mijn eerste.. |
| eric-986 |
|
Geplaatst: 25 feb 2022 20:15
|
|
Reacties: 6
Bekeken: 4368

|
| Hallo, na verschillende cabrio's nu dan de jongensdoom, een Porsche!! Begin jaren 80 mocht ik eens in zuid Duitsland als kleine jongen eens meerijden met een 924. Dat is blijven hangen, dat gevoel heeft mij nooit losgelaten. Nu veel jaren later staat er een in de garage een Boxster 986! BJ 1999, 2.5... |
|
 |
| Sorteer op: |