| Auteur |
Bericht |
Forum: Meetings & Evenementen Onderwerp: 28 juni Cars & Coffee PCG |
| Ronaldhoekstra |
|
Geplaatst: 05 jun 2026 22:33
|
|
Reacties: 3
Bekeken: 1287

|
| hier ook een ticket besteld. Altijd gezellig |
|
 |
Forum: Motor Onderwerp: Eerste keer starten na winterstalling |
| Ronaldhoekstra |
|
Geplaatst: 04 apr 2026 22:38
|
|
Reacties: 31
Bekeken: 11347

|
| Vandaag eerst mooie nieuwe rode gordels gemonteerd en toen de auto na 5 maanden gestart. HEEEElemaal niets aan de hand. Liep direct mooi en totaal geen geschud ofzo. Denk dat er vorige jaar vuile benzine in zat ofzo en dat hij daardoor niet lekker op alle 6 cilinders liep. Direct een tourtje gemaakt... |
|
 |
Forum: ICE & Electronica Onderwerp: onbekende aansluiting radio Cayman S |
| Ronaldhoekstra |
|
Geplaatst: 01 apr 2026 21:45
|
|
Reacties: 6
Bekeken: 3263

|
| Zoals bv de stuurbediening van de radio? Aha, dan snap ik e.e.a. |
|
 |
Forum: ICE & Electronica Onderwerp: onbekende aansluiting radio Cayman S |
| Ronaldhoekstra |
|
Geplaatst: 01 apr 2026 20:43
|
|
Reacties: 6
Bekeken: 3263

|
Voor de volledigheid is dit de achterzijde van de radio.
 |
|
 |
Forum: ICE & Electronica Onderwerp: onbekende aansluiting radio Cayman S |
| Ronaldhoekstra |
|
Geplaatst: 01 apr 2026 20:40
|
|
Reacties: 6
Bekeken: 3263

|
| Hallo, Ik heb via Caraudiogigant een aftermarket radio gekocht. Alles is plug and play zeggen ze, maar vanuit de auto blijft één stekker over. Deze heeft twee oranje draden. Ik heb het vermoeden dat het de canbus-aansluiting betreft, maar ik ben geen expert. Op de radio zie ik geen aansluiting waar ... |
|
 |
Forum: Motor Onderwerp: Eerste keer starten na winterstalling |
| Ronaldhoekstra |
|
Geplaatst: 01 apr 2026 20:24
|
|
Reacties: 31
Bekeken: 11347

|
check.  |
|
 |
Forum: Motor Onderwerp: Eerste keer starten na winterstalling |
| Ronaldhoekstra |
|
Geplaatst: 31 maart 2026 20:53
|
|
Reacties: 31
Bekeken: 11347

|
@B.Oxster: kijk dat zijn de antwoorden waar ik op zat te wachten. Zal dit weekend hem weer eens wakker "schudden"....nee dat niet Dankjewel  |
|
 |
Forum: Motor Onderwerp: Eerste keer starten na winterstalling |
| Ronaldhoekstra |
|
Geplaatst: 28 maart 2026 23:08
|
|
Reacties: 31
Bekeken: 11347

|
Zijn er nog tips om rekening te houden bij de eerste keer starten na de winterstalling?
Vorig starte ik mijn Cayman S na 5 maanden stilstand en de eerste minuten schudde de auto behoorlijk en kreeg ik allemaal meldingen op het dashboard. Daarna liep hij als een zonnetje.
Ik hoor het graag. |
|
 |
Forum: ICE & Electronica Onderwerp: PCM 2.0 vervangen door een Pioneer en nu een lege accu |
| Ronaldhoekstra |
|
Geplaatst: 12 nov 2025 23:16
|
|
Reacties: 2
Bekeken: 4531

|
oke, dat zal het dan zijn. Ik vraag mij dan wel af hoe de vorige eigenaar dit had aangesloten, omdat deze radio uit een Boxster uit hetzelfde jaar komt.
Zal waarschijnlijk op zoek moeten naar een ander alternatief. |
|
 |
Forum: ICE & Electronica Onderwerp: PCM 2.0 vervangen door een Pioneer en nu een lege accu |
| Ronaldhoekstra |
|
Geplaatst: 09 nov 2025 17:55
|
|
Reacties: 2
Bekeken: 4531

|
| Goedemiddag, Ik heb onlangs mijn standaard PCM 2.0 radio vervangen door een Pioneer. Wel een wat ouder type, maar mijn 987 is ook niet de nieuwste. De Pioneer kwam uit een Boxster en daardoor hoefde ik niet de bedrading aan te passen. Het was een simpel klusje van klik en klaar. De aansluitingen kwa... |
|
 |
Forum: Meetings & Evenementen Onderwerp: Puur Porsche Treffen 2025, 2026 ... |
| Ronaldhoekstra |
|
Geplaatst: 04 okt 2025 22:26
|
|
Reacties: 25
Bekeken: 18583

|
Rottumeroog ?  |
|
 |
Forum: Even voorstellen Onderwerp: Blije man |
| Ronaldhoekstra |
|
Geplaatst: 25 sep 2025 22:31
|
|
Reacties: 40
Bekeken: 23067

|
| Hee Joost. Welkom hier met zo'n mooie Cayman. Ik had je natuurlijk ook al gespot in de Cayman groepsapp. Maar ondanks dat er hier ook niet Cayman rijders tussen zitten (kunnen ze ook niets aan doen), is het hier ook wel gezellig hoor. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Geintje jongens en meisjes! Niet m... |
|
 |
Forum: Even voorstellen Onderwerp: Blije man |
| Ronaldhoekstra |
|
Geplaatst: 25 sep 2025 22:30
|
|
Reacties: 40
Bekeken: 23067

|
Hey Joost, ik kwam je op Insta ook al tegen.
Mooie Cayman! Goed dat we met steeds meer hier samen komen. |
|
 |
Forum: Meetings & Evenementen Onderwerp: Porscheteffen 2025 Köln |
| Ronaldhoekstra |
|
Geplaatst: 20 aug 2025 22:40
|
|
Reacties: 1
Bekeken: 4723

|
|
 |
Forum: Meetings & Evenementen Onderwerp: Porsches liefhebber in Fryslân |
| Ronaldhoekstra |
|
Geplaatst: 08 jul 2025 22:21
|
|
Reacties: 38
Bekeken: 35780

|
Misschien een idee om ergens in September na alle vakantie hier samen eens iets af te spreken?
We hebben volgens mij snel een leuke, niet te grote groep bij elkaar. |
|
 |
Forum: ICE & Electronica Onderwerp: mogelijkheden radio 2006 |
| Ronaldhoekstra |
|
Geplaatst: 03 jun 2025 22:09
|
|
Reacties: 35
Bekeken: 28278

|
| Dank je wel voor jouw reactie MarcoB. In de Cayman zal het scherm niet vaak in de zon staan, maar bedankt voor die opmerking. Ik heb zojuist een exemplaar besteld. Ben erg benieuwd naar alles. |
|
 |
Forum: ICE & Electronica Onderwerp: mogelijkheden radio 2006 |
| Ronaldhoekstra |
|
Geplaatst: 03 jun 2025 21:26
|
|
Reacties: 35
Bekeken: 28278

|
| Ik heb besloten om toch voor de Aliexpressvariant met carplay te gaan. Maar nu valt mij op dat er naast de vele modellen er steeds wordt aangegeven dat Apple Carplay draadloos kan en Android auto via een snoertje gekoppeld moet zijn. @MarcoB: is dat bij die van jou ook zo? En heeft wellicht iemand d... |
|
 |
Forum: Onderdelen / Interieur Gevraagd Onderwerp: Dakdragers voor 996 of 997 |
| Ronaldhoekstra |
|
Geplaatst: 09 apr 2025 21:53
|
|
Reacties: 0
Bekeken: 8366

|
Hallo,
Ik ben op zoek naar een set dakdragers voor een 996 of 997. Origineel betreft dit onderdeel: 996-801-105-00
Maar mocht iemand nog alternatief hebben, zoals bv een Yakima set, dan hoor ik dat graag. |
|
 |
Forum: Onderdelen / Interieur Aangeboden Onderwerp: Roof Transport System - Porsche (996-801-105-00) |
| Ronaldhoekstra |
|
Geplaatst: 08 apr 2025 21:22
|
|
Reacties: 0
Bekeken: 6732

|
Hallo,
Ik ben op zoek naar een set dakdragers voor een 996 of 997. Origineel betreft dit onderdeel: 996-801-105-00
Maar mocht iemand nog alternatief zoals een Yakima set hebben liggen, dan hoor ik dat graag. |
|
 |
Forum: Meetings & Evenementen Onderwerp: Heaven 911 The Aircooled Exposition 21 september in Rdam |
| Ronaldhoekstra |
|
Geplaatst: 02 apr 2025 22:20
|
|
Reacties: 16
Bekeken: 20563

|
| Hier ook twee kaarten gekocht. Even een stukje rijden, maar dat is waar we de 987 voor gekocht hebben. En een leuk evenement lijkt mij. |
|
 |
Forum: Even voorstellen Onderwerp: Even voorstellen |
| Ronaldhoekstra |
|
Geplaatst: 04 maart 2025 22:55
|
|
Reacties: 12
Bekeken: 7129

|
Welkom Koen. Weer een 987 erbij  |
|
 |
Forum: Overige Techniek Onderwerp: Dakdragers voor 987 |
| Ronaldhoekstra |
|
Geplaatst: 17 dec 2024 23:05
|
|
Reacties: 7
Bekeken: 4036

|
maar als ik voor vaste ga, heeft iemand dan een tip?
De echte vraag is: is het bevestigingssysteem op mijn 987 gelijk aan andere type auto's of echt specifiek Porsche? |
|
 |
Forum: Overige Techniek Onderwerp: Dakdragers voor 987 |
| Ronaldhoekstra |
|
Geplaatst: 16 dec 2024 22:56
|
|
Reacties: 7
Bekeken: 4036

|
| De kerst staat nog voor de deur, maar ik ben al bezig met kamperen volgend jaar. Doel is om dan een dakkoffer op mijn 987 te monteren. Nu is het vinden van die koffer geen probleem, maar wat betreft de dakdragers kom ik er niet uit. Vaak kom ik universele tegen en specifiek voor de 987 alleen een st... |
|
 |
Forum: Even voorstellen Onderwerp: Nieuw lid uit Friesland |
| Ronaldhoekstra |
|
Geplaatst: 14 dec 2024 23:19
|
|
Reacties: 26
Bekeken: 11851

|
|
 |
Forum: Even voorstellen Onderwerp: Nieuw lid uit Friesland |
| Ronaldhoekstra |
|
Geplaatst: 10 dec 2024 22:13
|
|
Reacties: 26
Bekeken: 11851

|
@marwinC; welkom hier vanuit Heerenveen. Hoop je volgend jaar eens te spreken tijdens een leuke rit.  |
|
 |
| Sorteer op: |