Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 24 jun 2026 3:10

Er voldeden 66 resultaten aan de zoekterm
Doorzoek de resultaten:

Zoeken 
Auteur Bericht

 Forum: Meetings & Evenementen   Onderwerp: 28 juni Cars & Coffee PCG

Geplaatst: 05 jun 2026 22:33 

Reacties: 3
Bekeken: 1287

hier ook een ticket besteld. Altijd gezellig

 Forum: Motor   Onderwerp: Eerste keer starten na winterstalling

Geplaatst: 04 apr 2026 22:38 

Reacties: 31
Bekeken: 11347

Vandaag eerst mooie nieuwe rode gordels gemonteerd en toen de auto na 5 maanden gestart. HEEEElemaal niets aan de hand. Liep direct mooi en totaal geen geschud ofzo. Denk dat er vorige jaar vuile benzine in zat ofzo en dat hij daardoor niet lekker op alle 6 cilinders liep. Direct een tourtje gemaakt...

 Forum: ICE & Electronica   Onderwerp: onbekende aansluiting radio Cayman S

Geplaatst: 01 apr 2026 21:45 

Reacties: 6
Bekeken: 3263

Zoals bv de stuurbediening van de radio? Aha, dan snap ik e.e.a.

 Forum: ICE & Electronica   Onderwerp: onbekende aansluiting radio Cayman S

Geplaatst: 01 apr 2026 20:43 

Reacties: 6
Bekeken: 3263

Voor de volledigheid is dit de achterzijde van de radio.
84991

 Forum: ICE & Electronica   Onderwerp: onbekende aansluiting radio Cayman S

Geplaatst: 01 apr 2026 20:40 

Reacties: 6
Bekeken: 3263

Hallo, Ik heb via Caraudiogigant een aftermarket radio gekocht. Alles is plug and play zeggen ze, maar vanuit de auto blijft één stekker over. Deze heeft twee oranje draden. Ik heb het vermoeden dat het de canbus-aansluiting betreft, maar ik ben geen expert. Op de radio zie ik geen aansluiting waar ...

 Forum: Motor   Onderwerp: Eerste keer starten na winterstalling

Geplaatst: 01 apr 2026 20:24 

Reacties: 31
Bekeken: 11347

Olaf schreef:
(kleine lettertjes bij dit bericht: Cayman en Cayman S – bouwjaar 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012 en 2013.)


check. :res:

 Forum: Motor   Onderwerp: Eerste keer starten na winterstalling

Geplaatst: 31 maart 2026 20:53 

Reacties: 31
Bekeken: 11347

@B.Oxster: kijk dat zijn de antwoorden waar ik op zat te wachten. Zal dit weekend hem weer eens wakker "schudden"....nee dat niet :mrgreen: Dankjewel :thumleft:

 Forum: Motor   Onderwerp: Eerste keer starten na winterstalling

Geplaatst: 28 maart 2026 23:08 

Reacties: 31
Bekeken: 11347

Zijn er nog tips om rekening te houden bij de eerste keer starten na de winterstalling?

Vorig starte ik mijn Cayman S na 5 maanden stilstand en de eerste minuten schudde de auto behoorlijk en kreeg ik allemaal meldingen op het dashboard. Daarna liep hij als een zonnetje.

Ik hoor het graag.

 Forum: ICE & Electronica   Onderwerp: PCM 2.0 vervangen door een Pioneer en nu een lege accu

Geplaatst: 12 nov 2025 23:16 

Reacties: 2
Bekeken: 4531

oke, dat zal het dan zijn. Ik vraag mij dan wel af hoe de vorige eigenaar dit had aangesloten, omdat deze radio uit een Boxster uit hetzelfde jaar komt.

Zal waarschijnlijk op zoek moeten naar een ander alternatief.

 Forum: ICE & Electronica   Onderwerp: PCM 2.0 vervangen door een Pioneer en nu een lege accu

Geplaatst: 09 nov 2025 17:55 

Reacties: 2
Bekeken: 4531

Goedemiddag, Ik heb onlangs mijn standaard PCM 2.0 radio vervangen door een Pioneer. Wel een wat ouder type, maar mijn 987 is ook niet de nieuwste. De Pioneer kwam uit een Boxster en daardoor hoefde ik niet de bedrading aan te passen. Het was een simpel klusje van klik en klaar. De aansluitingen kwa...

 Forum: Meetings & Evenementen   Onderwerp: Puur Porsche Treffen 2025, 2026 ...

Geplaatst: 04 okt 2025 22:26 

Reacties: 25
Bekeken: 18583

Rottumeroog ? :mrgreen:

 Forum: Even voorstellen   Onderwerp: Blije man

 Berichttitel: Re: Blije man
Geplaatst: 25 sep 2025 22:31 

Reacties: 40
Bekeken: 23067

Hee Joost. Welkom hier met zo'n mooie Cayman. Ik had je natuurlijk ook al gespot in de Cayman groepsapp. Maar ondanks dat er hier ook niet Cayman rijders tussen zitten (kunnen ze ook niets aan doen), is het hier ook wel gezellig hoor. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Geintje jongens en meisjes! Niet m...

 Forum: Even voorstellen   Onderwerp: Blije man

 Berichttitel: Re: Blije man
Geplaatst: 25 sep 2025 22:30 

Reacties: 40
Bekeken: 23067

Hey Joost, ik kwam je op Insta ook al tegen.

Mooie Cayman! Goed dat we met steeds meer hier samen komen.

 Forum: Meetings & Evenementen   Onderwerp: Porscheteffen 2025 Köln

 Berichttitel: Porscheteffen 2025 Köln
Geplaatst: 20 aug 2025 22:40 

Reacties: 1
Bekeken: 4723

Een groot Porschetreffen in Keulen op 7 september: https://porschefreunde-plz5.de/events-reader/porschetreffen-2025.html

Gaan er ook mensen vanuit hier naar toe? Ik ga op zaterdag die kant al op en ben dan benieuwd hoe groot de opkomst dan op zondag is.

 Forum: Meetings & Evenementen   Onderwerp: Porsches liefhebber in Fryslân

Geplaatst: 08 jul 2025 22:21 

Reacties: 38
Bekeken: 35780

Misschien een idee om ergens in September na alle vakantie hier samen eens iets af te spreken?

We hebben volgens mij snel een leuke, niet te grote groep bij elkaar.

 Forum: ICE & Electronica   Onderwerp: mogelijkheden radio 2006

Geplaatst: 03 jun 2025 22:09 

Reacties: 35
Bekeken: 28278

Dank je wel voor jouw reactie MarcoB. In de Cayman zal het scherm niet vaak in de zon staan, maar bedankt voor die opmerking. Ik heb zojuist een exemplaar besteld. Ben erg benieuwd naar alles.

 Forum: ICE & Electronica   Onderwerp: mogelijkheden radio 2006

Geplaatst: 03 jun 2025 21:26 

Reacties: 35
Bekeken: 28278

Ik heb besloten om toch voor de Aliexpressvariant met carplay te gaan. Maar nu valt mij op dat er naast de vele modellen er steeds wordt aangegeven dat Apple Carplay draadloos kan en Android auto via een snoertje gekoppeld moet zijn. @MarcoB: is dat bij die van jou ook zo? En heeft wellicht iemand d...

 Forum: Onderdelen / Interieur Gevraagd   Onderwerp: Dakdragers voor 996 of 997

 Berichttitel: Dakdragers voor 996 of 997
Geplaatst: 09 apr 2025 21:53 

Reacties: 0
Bekeken: 8366

Hallo,

Ik ben op zoek naar een set dakdragers voor een 996 of 997. Origineel betreft dit onderdeel: 996-801-105-00

Maar mocht iemand nog alternatief hebben, zoals bv een Yakima set, dan hoor ik dat graag.

 Forum: Onderdelen / Interieur Aangeboden   Onderwerp: Roof Transport System - Porsche (996-801-105-00)

Geplaatst: 08 apr 2025 21:22 

Reacties: 0
Bekeken: 6732

Hallo,

Ik ben op zoek naar een set dakdragers voor een 996 of 997. Origineel betreft dit onderdeel: 996-801-105-00

Maar mocht iemand nog alternatief zoals een Yakima set hebben liggen, dan hoor ik dat graag.

 Forum: Meetings & Evenementen   Onderwerp: Heaven 911 The Aircooled Exposition 21 september in Rdam

Geplaatst: 02 apr 2025 22:20 

Reacties: 16
Bekeken: 20563

Hier ook twee kaarten gekocht. Even een stukje rijden, maar dat is waar we de 987 voor gekocht hebben. En een leuk evenement lijkt mij.

 Forum: Even voorstellen   Onderwerp: Even voorstellen

 Berichttitel: Re: Even voorstellen
Geplaatst: 04 maart 2025 22:55 

Reacties: 12
Bekeken: 7129

Welkom Koen. Weer een 987 erbij :thumleft:

 Forum: Overige Techniek   Onderwerp: Dakdragers voor 987

 Berichttitel: Re: Dakdragers voor 987
Geplaatst: 17 dec 2024 23:05 

Reacties: 7
Bekeken: 4036

maar als ik voor vaste ga, heeft iemand dan een tip?

De echte vraag is: is het bevestigingssysteem op mijn 987 gelijk aan andere type auto's of echt specifiek Porsche?

 Forum: Overige Techniek   Onderwerp: Dakdragers voor 987

 Berichttitel: Dakdragers voor 987
Geplaatst: 16 dec 2024 22:56 

Reacties: 7
Bekeken: 4036

De kerst staat nog voor de deur, maar ik ben al bezig met kamperen volgend jaar. Doel is om dan een dakkoffer op mijn 987 te monteren. Nu is het vinden van die koffer geen probleem, maar wat betreft de dakdragers kom ik er niet uit. Vaak kom ik universele tegen en specifiek voor de 987 alleen een st...

 Forum: Even voorstellen   Onderwerp: Nieuw lid uit Friesland

 Berichttitel: Re: Nieuw lid uit Friesland
Geplaatst: 14 dec 2024 23:19 

Reacties: 26
Bekeken: 11851

:thumleft:
MarwinC schreef:
Dankjewel Ronald Hoekstra, Nog even wachten en het lijkt me leuk om eens een rit te doen met andere liefhebbers. ik hoop een week of 16 voor het mooie rij weer komt. :)

 Forum: Even voorstellen   Onderwerp: Nieuw lid uit Friesland

 Berichttitel: Re: Nieuw lid uit Friesland
Geplaatst: 10 dec 2024 22:13 

Reacties: 26
Bekeken: 11851

@marwinC; welkom hier vanuit Heerenveen. Hoop je volgend jaar eens te spreken tijdens een leuke rit. :drive:
Sorteer op:  
Pagina 1 van 3 [ Er voldeden 66 resultaten aan de zoekterm ]



cron
   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.