Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 jun 2026 1:48

Er voldeden 626 resultaten aan de zoekterm
Doorzoek de resultaten:

Zoeken 
Auteur Bericht

 Forum: Even voorstellen   Onderwerp: Mijn ex rijkspolitie 3.2 is helaas verkocht

Geplaatst: 22 apr 2026 14:51 

Reacties: 25
Bekeken: 16229

Toen ik de auto kocht in 2004 zat er een 911 SC bumper op zonder mistlampen. De draden van de mislampen zaten er wel maar waren afgeknipt.
Ik heb de SC bumper verkocht en een 3.2 bumper terug gekocht alsmede de mistlampen en het setje gemonteerd.

 Forum: Even voorstellen   Onderwerp: Mijn ex rijkspolitie 3.2 is helaas verkocht

Geplaatst: 25 jan 2026 22:44 

Reacties: 25
Bekeken: 16229

Even een kleine update na 12 jaar, mijn oude auto is weer terug in Nederland en staat te koop, helaas buiten bereik maar wel leuk dat ie weer terug is.

https://www.autoleitner.nl/aanbod/17650 ... a-politie/

 Forum: Porsche Occasions Aangeboden   Onderwerp: Porsche 911 RSR 3.6 ’73 – ‘74 VERKOCHT (FOTO'S PAGINA 2)

Geplaatst: 30 dec 2015 13:13 

Reacties: 28
Bekeken: 12777

ik moest hem drr ff bijzetten hoor, serieus dikke auto. Succes met de verkoop.

https://www.youtube.com/watch?v=upnqRo7O_jM

 Forum: Discussie   Onderwerp: 964 C2 = ex-964 C2

 Berichttitel: Re: 964 C2 = ex-964 C2
Geplaatst: 29 nov 2015 12:04 

Reacties: 50
Bekeken: 13053

Hoi Erik, Ik zie nu pas dat je de C2 verkocht hebt en een mooie boxster terug hebt, maar toch zonde van die C2. ik heb zelf enorm veel spijt van de verkoop maar het kon helaas niet anders. Ik hoop binnen niet al te lange tijd weer een leuke P te kunnen aanschaffen. Bloed kruipt toch waar het niet ka...

 Forum: Even voorstellen   Onderwerp: Mijn ex rijkspolitie 3.2 is helaas verkocht

Geplaatst: 20 sep 2015 11:23 

Reacties: 25
Bekeken: 16229

:ba: En dan kom je al surfend over het net toch af en toe je oude auto tegen :ba: http://static.autojunk.nl/pictures/2015/0421/171015/porsche-918-911-politie-audi-r8-gt-en-4x-turbo-s_06.jpg http://static.autojunk.nl/pictures/2015/0421/171015/porsche-918-911-politie-audi-r8-gt-en-4x-turbo-s_06.jpg

 Forum: Meetings & Evenementen   Onderwerp: Autorai

 Berichttitel: Re: Autorai
Geplaatst: 19 apr 2015 10:58 

Reacties: 61
Bekeken: 13841

Ik ben gisteren geweest, ik moet eerlijk zeggen ik vond het een beetje tegenvallen. Ik kon weinig nieuws vinden wat me echt kon bekoren. De CLS shootingbrake was goed om te zien maar vond de kattenbak ruimte erg tegenvallen door de daklijn. Verder ben ik beetje aan het oriënteren voor andere daily e...

 Forum: Motor   Onderwerp: 3.2 vonkt niet

 Berichttitel: Re: 3.2 vonkt niet
Geplaatst: 11 apr 2015 14:23 

Reacties: 32
Bekeken: 10505

misschien erg stom, maar toen ik mijn 3.2 nog had heb ik bij het uit en inbouwen van de motor 2 stekkers verwisseld op het aansluitblok aan de linkerzijde. Dat was bij mij het probleem. Ook gewoon rond draaien maar niet starten.

 Forum: Even voorstellen   Onderwerp: Mijn ex rijkspolitie 3.2 is helaas verkocht

Geplaatst: 06 aug 2014 20:41 

Reacties: 25
Bekeken: 16229

Inmiddels heb ik via de nieuwe eigenaar vernomen wat het orginele kenteken is geweest en Alex roepnummer. Het betreft hier dus de Alex 12.82 met kenteken SR-22-ZL. Ook heb ik vernomen dat deze een tijd dienst heeft gedaan vanuit steunpunt Grathem in Limburg. Inmiddels wordt de auto terug gebouwd naa...

 Forum: Even voorstellen   Onderwerp: Mijn ex rijkspolitie 3.2 is helaas verkocht

Geplaatst: 03 mei 2014 22:08 

Reacties: 25
Bekeken: 16229

Waar zit hier de like knop ?? Allemaal bedankt voor de leuke reacties. :cheers: :cheers:

 Forum: Even voorstellen   Onderwerp: Mijn ex rijkspolitie 3.2 is helaas verkocht

Geplaatst: 02 mei 2014 14:08 

Reacties: 25
Bekeken: 16229

Dank je wel, wat een warme woorden. Ik heb het zeker naar mn zin gehad en vooral de eerste jaren. De laatste jaren volg ik het forum niet meer zo fanatiek ivm drukte en persoonlijke omstandigheden. Maar de ritjes waaraan we mee hebben gedaan staan als onvergetelijk in mn geheugen gegrift. Alleen toe...

 Forum: Even voorstellen   Onderwerp: Mijn ex rijkspolitie 3.2 is helaas verkocht

Geplaatst: 02 mei 2014 13:46 

Reacties: 25
Bekeken: 16229

Mis eigenlijk nog een hoofd topic afscheid op het forum, hierbij dan maar even onder voorstellen. Vandaag heb ik helaas afscheid genomen van een trouwe vriend waarvan ik en de kids 10 jaar lang plezier van mocht hebben. Helaas maar het is niet anders, op naar een nieuwe toekomst. Gelukkig gaat hij n...

 Forum: Discussie   Onderwerp: Wie was/waren het?? #4

 Berichttitel: Re: Wie was/waren het?? #4
Geplaatst: 11 maart 2014 0:24 

Reacties: 2499
Bekeken: 509831

horn schreef:
Gisterochtend RicardoP op het hockeyveld in Almere. Gisterenmiddag Gijs356 op het hockeyveld in Bilthoven. Hockey-kakker-dag! 8)



Hihi was leuk je even te zien weer!, :cheers: :cheers:

 Forum: Discussie   Onderwerp: Targa dak Carrera 3.2 - plooibaar of niet

Geplaatst: 07 maart 2014 23:12 

Reacties: 8
Bekeken: 3252

Ik gebruik mn dakje gewoon zoals bedoeld was, bij mooi weer gewoon er af en opvouwen in de kofferbak, bij minder mooi weer of stalling uitklappen en monteren. Ruizen en fluiten doet een dicht dak toch wel bij een targa. Hoewel ik het na goed afstellen aardig stil heb gekregen.

 Forum: Internet & media   Onderwerp: Top Gear (nieuwe afleveringen)

Geplaatst: 26 feb 2014 0:30 

Reacties: 63
Bekeken: 15889

De aflevering van afgelopen zondag, aardig. Maaaaaaar. Die GT3 oven handschoenen van richard hammond wil ik ook !!!! https://www.dropbox.com/s/mhulbu1xelut13j/Photo%2025-02-14%2023%2020%2009.jpg https://www.dropbox.com/s/mhulbu1xelut13j/Photo%2025-02-14%2023%2020%2009.jpg

 Forum: Discussie   Onderwerp: Targa dak Carrera 3.2 - plooibaar of niet

Geplaatst: 25 feb 2014 1:50 

Reacties: 8
Bekeken: 3252

Als je net je auto gekocht hebt en tijdens je eerste pf tourrit niet weet dat ie ook ingeklapt kan worden dan past ie met een beetje passen en meten ook wel onder de voorklep. :jump: :jump: maar ingeklapt is een stuk handiger. En blijft nog wel genoeg ruimte voor wat tassen in of buggy en tasjes.

 Forum: Overige Techniek   Onderwerp: verwarming 911 Carrera 3.2 van '87

Geplaatst: 31 jan 2014 14:48 

Reacties: 6
Bekeken: 2568

:salut: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 Forum: Overige Techniek   Onderwerp: verwarming 911 Carrera 3.2 van '87

 Berichttitel: Re: verwarming
Geplaatst: 31 jan 2014 2:52 

Reacties: 6
Bekeken: 2568

beste Janus911, de bedoeling op het forum is dat je je eerst netjes voorstelt, vandaar de welkom reactie. Maar als je de zoekfunctie gebruikt kun je al veel vinden over de verwarming van de 3.2 er is in het verleden erg veel over geschreven. Er zitten wat specialisten op het forum die je het beste o...

 Forum: Discussie   Onderwerp: Vrijstelling motorrijtuigenbelasting oldtimers geschrapt

Geplaatst: 20 dec 2013 4:42 

Reacties: 1218
Bekeken: 208621

Ook brief binnen, bummer.

Was net 26 geworden.... :flush:

 Forum: Discussie   Onderwerp: Wie was/waren het?? #4

 Berichttitel: Re: Wie was/waren het?? #4
Geplaatst: 22 sep 2013 10:44 

Reacties: 2499
Bekeken: 509831

Retep schreef:
Net gespot: een mooie witte 3.2 Targa op het parkeerterrein van Bad Bloemendaal in Nijkerk. Kenteken PB-xx-xx, met een kentekenplaathouder van porscheforum.nl. Durf het haast niet te vragen... :wink:



Yep, dat was ikke. Ff lekker potje zwemmen.

 Forum: Meetings & Evenementen   Onderwerp: TOURRIT Sportwagenspecialist Manuel Pelzer 24-03-2013 !!!!

Geplaatst: 24 maart 2013 18:11 

Reacties: 344
Bekeken: 64301

Hierbij melden wij ons ook voor vanavond af, de centimeters dikke sneeuw zorgde ervoor dat ik op de snelweg niet eens meer naar boven kwam, tevens de auto een paar keer recht kunnen houden in een flinke slip. Dit was ons te gek en hebben de weg terug genomen. Nog wel even bij spa heerlijk met erike ...

 Forum: Motor   Onderwerp: oliemeter (Carr. 3.2) naast brandstofmeter blijft in 't rood

Geplaatst: 02 dec 2012 0:19 

Reacties: 37
Bekeken: 7284

Of: rechterachterwiel er even af. Contacten van de zender zitten er achter. Draadjes los halen (accu los) contacten goed schoonmaken. Schuifstekkers goed schoonmaken. Dan alles er weer op. Heb hetzelfde gehad aantal jaar geleden. Heb tien zelfs nieuwe schuifstekker gemonteerd. Doet het alweer paar j...

 Forum: Meetings & Evenementen   Onderwerp: Jubirit #9 - 12 augustus 2012 - Water Management...

Geplaatst: 12 aug 2012 0:28 

Reacties: 280
Bekeken: 46535

Ik hoop er de volgende keer weer bij te kunnen zijn maar iedereen een hele leuke dag toegewenst morgen.
Pascal en ester maken er altijd wel iets leuks van.

Richard

 Forum: Discussie Overige Zaken   Onderwerp: Inschrijven: za 30 juni Rotaxkarten Landsard Eindhoven

Geplaatst: 03 jun 2012 8:13 

Reacties: 86
Bekeken: 15921

Sorry, 30 juni zit ik helaas in het vliegtuig naar de zon.

Veel plezier alvast.f

 Forum: Discussie Overige Zaken   Onderwerp: Inschrijven: za 30 juni Rotaxkarten Landsard Eindhoven

Geplaatst: 23 mei 2012 20:40 

Reacties: 86
Bekeken: 15921

Eindhoven :drive:

 Forum: Discussie Overige Zaken   Onderwerp: Inschrijven: za 30 juni Rotaxkarten Landsard Eindhoven

Geplaatst: 22 mei 2012 20:42 

Reacties: 86
Bekeken: 15921

Afhankelijk van de datum wil ik wel meedoen.
Sorteer op:  
Pagina 1 van 26 [ Er voldeden 626 resultaten aan de zoekterm ]



cron
   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.