| Auteur |
Bericht |
Forum: Porsche Occasions Aangeboden Onderwerp: Te koop Porsche 996 turbo S uit 2002 handbak 450pk |
| lex993 |
|
Geplaatst: 27 mei 2019 20:26
|
|
Reacties: 19
Bekeken: 26647

|
Mooie auto en ik kan beamen dat hij net is ingereden 
Heb zelf een 996 Turbo al bijna 5 jaar nu rond de 245.000 en weinig tot geen problemen. Succes met de verkoop ! |
|
 |
Forum: Onderdelen / Interieur Aangeboden Onderwerp: Velgen / Banden voor o.a. Boxster S / 996 18 inc |
| lex993 |
|
Geplaatst: 01 maart 2017 13:51
|
|
Reacties: 3
Bekeken: 1777

|
Ja daar heb je gelijk in. Dat had ik op een briefje geschreven maar was ik kwijt. Doet er echter niet meer toe want ze zijn zojuist verkocht dus er kan een slotje op.
Lex |
|
 |
Forum: Onderdelen / Interieur Aangeboden Onderwerp: Velgen / Banden voor o.a. Boxster S / 996 18 inc |
| lex993 |
|
Geplaatst: 01 maart 2017 13:15
|
|
Reacties: 3
Bekeken: 1777

|
| Te koop 18 inch velgen voor een Boxster S. met Zeer goede Continental Winterbanden. Profiel zeker nog 7 mm of meer. De velgen waren voor de Boxster van mijn vriendin maar daar passen ze zonder spoorverbreders niet onder. Ik denk niet dat de velgen origineel zijn maar ze zijn wel in goede staat. Naaf... |
|
 |
Forum: Onderdelen / Interieur Aangeboden Onderwerp: 997 Turbo Stoelen overcompleet |
| lex993 |
|
Geplaatst: 24 okt 2016 21:27
|
|
Reacties: 5
Bekeken: 2115

|
| Er kan een slotje op. Ze zijn verkocht en afgehaald...... |
|
 |
Forum: Onderdelen / Interieur Aangeboden Onderwerp: 997 Turbo Stoelen overcompleet |
| lex993 |
|
Geplaatst: 24 okt 2016 19:19
|
|
Reacties: 5
Bekeken: 2115

|
Hahahaha...ze zijn niet groen maar waarschijnlijk wel weg. Heb veel reacties ook van mensen die mij kennen en het lazen. Nu zijn ze er nog maar als ze weg zijn dan doe ik er even een slotje op.
Trouwens het leer is zwart, helemaal vergeten om dat erbij te zetten  |
|
 |
Forum: Onderdelen / Interieur Aangeboden Onderwerp: 997 Turbo Stoelen overcompleet |
| lex993 |
|
Geplaatst: 24 okt 2016 17:42
|
|
Reacties: 5
Bekeken: 2115

|
| Te koop aangeboden origineel setje 997 Turbo stoelen. Het is de versie met de zilveren achterkant. In te stellen is alleen de rugleuning. Ze zijn compleet met airbags uiteraard. Ik doe de stoelen weg omdat ik de auto waar ze in moesten komen verkocht heb. Prijs voor forumleden gewoon hetzelfde wat i... |
|
 |
Forum: Porsche Occasions Aangeboden Onderwerp: Koopjes van het ogenblik - Deel IX |
| lex993 |
|
Geplaatst: 01 nov 2014 16:28
|
|
Reacties: 2499
Bekeken: 583467

|
| Dat zal best zo zijn maar voor 8.000 ga ik geen 911 (996) met 6.000 euro aan rekeningen van het afgelopen jaar weg doen. Heb ergens anders gewoon wel een goede en eerlijke prijs teruggekregen en de auto die ik terugkocht was ook best wel een leuke aanbieding...... Ik hoef niet het onderste uit de ka... |
|
 |
Forum: Porsche Occasions Aangeboden Onderwerp: Koopjes van het ogenblik - Deel IX |
| lex993 |
|
Geplaatst: 01 nov 2014 13:08
|
|
Reacties: 2499
Bekeken: 583467

|
| Ik ben naar die 997 van 23.900 wezen kijken. Hij was toen nog 24.900 ook best een goede prijs en ik was er serieus geinteresseerd in. Auto zag er keurig uit en alle boekjes etc. zaten er bij. Hij liep ook goed. Ik kreeg echter een zeer slechte inruilprijs terug en heb het daarom niet gedaan. Twee we... |
|
 |
Forum: Porsche Occasions Aangeboden Onderwerp: Koopjes van het ogenblik - Deel IX |
| lex993 |
|
Geplaatst: 21 okt 2014 16:10
|
|
Reacties: 2499
Bekeken: 583467

|
| Ik heb hem gezien bij Paul Aarts in Asten. Ben voor 99% zeker dat het dezelfde auto is. Automaat, witte striping en witte velgen. Paul had niet zo snel een klant voor mijn Millennium en kon deze 964 ook zonder inruil direct kwijt wat natuurlijk altijd beter is. Het moet deze auto zijn omdat de uitvo... |
|
 |
Forum: Porsche Occasions Aangeboden Onderwerp: Koopjes van het ogenblik - Deel IX |
| lex993 |
|
Geplaatst: 21 okt 2014 11:40
|
|
Reacties: 2499
Bekeken: 583467

|
Ben drie weken geleden met die Rode 964 bezig geweest. Stond bij mijn garage en voor een heeeeel stuk minder.
Heb ondertussen wat anders gekocht. Foto's volgen nog (996 Turbo)... |
|
 |
Forum: Porsche Occasions Aangeboden Onderwerp: Koopjes van het ogenblik - Deel IX |
| lex993 |
|
Geplaatst: 09 okt 2014 19:19
|
|
Reacties: 2499
Bekeken: 583467

|
Hoi Paul, oh geen probleem hoor. Ik zie nu pas dat jij de verkopeer was  Had deze auto gisteravond of vanmorgen al gezien. Echt mooie auto en niet afgeragd.... Top !
Maakt niet uit waar hij naartoe gaat maar ik schat in dat hij snel weg zal zijn.
Thanks ! Lex |
|
 |
Forum: Porsche Occasions Aangeboden Onderwerp: Koopjes van het ogenblik - Deel IX |
| lex993 |
|
Geplaatst: 09 okt 2014 19:10
|
|
Reacties: 2499
Bekeken: 583467

|
| Ik heb vanmiddag gereageerd via markplaats maar tot op heden helaas geen reactie van de verkoper ontvangen |
|
 |
Forum: Discussie Onderwerp: Abnormaal verbruik 911 SC |
| lex993 |
|
Geplaatst: 06 jun 2014 14:17
|
|
Reacties: 27
Bekeken: 7646

|
Een vriend van mij woont ook in Oostenrijk. Ik heb hem 4 jr geleden met de 964 die ik toen nog had bezocht en reed ook 1 op 11. Was echt niet normaal zo zuinig…. Vlak voor Munchen de eerste keer getankt. |
|
 |
Forum: Porsche Occasions Aangeboden Onderwerp: Koopjes van het ogenblik - Deel IX |
| lex993 |
|
Geplaatst: 26 mei 2014 17:27
|
|
Reacties: 2499
Bekeken: 583467

|
| Of het een koopje is hangt ervan af of hij goed rijdt en blijft rijden volgens mij. De prijs is niet te gek maar de km stand daar zullen de meningen verdeeld over zijn: http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/porsche/m813114201-porsche-911-cabrio-3-4-carrera-aut-hardtop-nap-nl-auto.html?c=a2384ef0ece270f... |
|
 |
Forum: Meetings & Evenementen Onderwerp: Treintje naar best vanuit midden des lands |
| lex993 |
|
Geplaatst: 04 mei 2014 8:57
|
|
Reacties: 136
Bekeken: 35009

|
| Komt er nog iemand langs de parkeerplaats bij het BP Station ter hoogte van St. Oedenrode aan de A50 ? Ik ga nu snel douchen en dan onderweg..... Ivm. met veel feestjes en verjaardagen dit weekend toch besloten om te gaan. Snel de Porsche gewassen en zo onderweg.... Verwacht daar tussen 09:45 en 10:... |
|
 |
Forum: Discussie Onderwerp: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic |
| lex993 |
|
Geplaatst: 17 apr 2014 13:08
|
|
Reacties: 2511
Bekeken: 510238

|
Klepveer, Nokkenas, Koppeling, Drukgroep, Druklager, Koelvloeistof etc…. Dat was aan reparaties
Voor het leuke een Bose Subwoofer die ik dit weekend ga inbouwen. |
|
 |
Forum: Meetings & Evenementen Onderwerp: Porsche Lentemeeting 2014 |
| lex993 |
|
Geplaatst: 13 apr 2014 18:53
|
|
Reacties: 229
Bekeken: 43860

|
Was super leuk vandaag ! Goed geregeld beetje koud at en toe maar gelukkig is het droog gebleven.
Veel mooie auto's gezien en leuke mensen ontmoet ! |
|
 |
Forum: Motor Onderwerp: 911 millenium deed krak |
| lex993 |
|
Geplaatst: 08 apr 2014 21:11
|
|
Reacties: 68
Bekeken: 18399

|
| Hallo A-Line, Hij is begin vd avond langsgebracht en inderdaad alles prima in orde. Morgen moet ik toch een eindje naar Haarlem heen en weer rijden dus kan ik hem goed testen (ca. 250 km totaal). De motor is gerepareerd, nieuwe koppeling en drukgroep, nieuwe kabels voor naar de versnellingsbak enz..... |
|
 |
Forum: Motor Onderwerp: 911 millenium deed krak |
| lex993 |
|
Geplaatst: 08 apr 2014 14:11
|
|
Reacties: 68
Bekeken: 18399

|
Update:
De auto rijdt weer en goed ook. Johan is hem op dit moment samen met zijn neef aan het testen. Ik ga hem of vanavond halen en zoniet dan komen ze hem brengen. Zit even op een telefoontje te wachten hoe of wat.
In ieder geval ben ik zondag van de partij bij de lentemeeting. |
|
 |
Forum: Motor Onderwerp: 911 millenium deed krak |
| lex993 |
|
Geplaatst: 07 apr 2014 23:45
|
|
Reacties: 68
Bekeken: 18399

|
| Goedenavond allemaal, Goed nieuws ! Ik heb zojuist een filmpje gekregen. De motor is ingebouwd en loopt weer. Johan zou e.e.a. proberen te uploaden en nog wat commentaar erbij geven. Als het goed is worden morgen nog wat puntjes op de "i' gezet en is hij dan klaar. Wat betreft de vraag over een... |
|
 |
Forum: Meetings & Evenementen Onderwerp: Porsche Lentemeeting 2014 |
| lex993 |
|
Geplaatst: 07 apr 2014 13:16
|
|
Reacties: 229
Bekeken: 43860

|
Zojuist een mailtje van Leander gehad en hij had toch mij al meegerekend in het totale aantal deelnemers. Echt super !! Dankjewel ! Ik kom met de Millennium of anders met de Boxster (heb die gelukkig nog achter de hand…….).
Tot Zondag !! En nogmaals bedankt Leander. |
|
 |
Forum: Meetings & Evenementen Onderwerp: Porsche Lentemeeting 2014 |
| lex993 |
|
Geplaatst: 06 apr 2014 17:04
|
|
Reacties: 229
Bekeken: 43860

|
| Oh, dat is jammer ik begrijp het wel maar ik heb deze week, toen ik nog wel kon inschrijven, een pb gestuurd om te vragen of ik evt. later het kenteken kon doorgeven. Mijn auto wordt namelijk op dit moment gerepareerd en ik weet niet of hij op tijd klaar zou zijn. Inschrijven kan niet meer maar ik h... |
|
 |
Forum: Motor Onderwerp: 911 millenium deed krak |
| lex993 |
|
Geplaatst: 05 apr 2014 23:35
|
|
Reacties: 68
Bekeken: 18399

|
Hoi Rob,
Ja bedankt ! Misschien haal ik de lentemeeting nog  Dat was eigenlijk wel de bedoeling maar we zien wel hoe het loopt.
Ik heb de auto pas sinds eind december maar ok, na dit akkefietje zal het hopelijk wel ok zijn.
Prettig weekend nog ! |
|
 |
Forum: Motor Onderwerp: 911 millenium deed krak |
| lex993 |
|
Geplaatst: 05 apr 2014 19:19
|
|
Reacties: 68
Bekeken: 18399

|
Hoi Rob,
Bedankt voor de tip. Natuurlijk daar heb je gelijk in. Ik heb me er niet zoveel mee bemoeid maar ga Johan wel even bellen. Weet zelf niet heel veel van motoren af, wel weer van electronica. Maar je hebt natuurlijk 100% gelijk.
Thanks !
Lex |
|
 |
Forum: Motor Onderwerp: 911 millenium deed krak |
| lex993 |
|
Geplaatst: 03 apr 2014 23:00
|
|
Reacties: 68
Bekeken: 18399

|
| Vanmiddag nokkenas gehaald en zojuist naar Johan gebracht....250 km gereden + nog 80 voor het ophalen van de nokkenas... Kom net thuis....ben benieuwd, zojuist alles in het "echt" gezien en voor de rest lijkt alles nu te kloppen.... Dus misschien met de lentemeeting met de 996 aanwezig (aa... |
|
 |
| Sorteer op: |