Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 25 jun 2026 20:57

Er voldeden 65 resultaten aan de zoekterm
Doorzoek de resultaten:

Zoeken 
Auteur Bericht

 Forum: Porsche Occasions Aangeboden   Onderwerp: Te koop Porsche 996 turbo S uit 2002 handbak 450pk

Geplaatst: 27 mei 2019 20:26 

Reacties: 19
Bekeken: 26647

Mooie auto en ik kan beamen dat hij net is ingereden :)

Heb zelf een 996 Turbo al bijna 5 jaar nu rond de 245.000 en weinig tot geen problemen. Succes met de verkoop !

 Forum: Onderdelen / Interieur Aangeboden   Onderwerp: Velgen / Banden voor o.a. Boxster S / 996 18 inc

Geplaatst: 01 maart 2017 13:51 

Reacties: 3
Bekeken: 1777

Ja daar heb je gelijk in. Dat had ik op een briefje geschreven maar was ik kwijt.
Doet er echter niet meer toe want ze zijn zojuist verkocht dus er kan een slotje op.

Lex

 Forum: Onderdelen / Interieur Aangeboden   Onderwerp: Velgen / Banden voor o.a. Boxster S / 996 18 inc

Geplaatst: 01 maart 2017 13:15 

Reacties: 3
Bekeken: 1777

Te koop 18 inch velgen voor een Boxster S. met Zeer goede Continental Winterbanden. Profiel zeker nog 7 mm of meer. De velgen waren voor de Boxster van mijn vriendin maar daar passen ze zonder spoorverbreders niet onder. Ik denk niet dat de velgen origineel zijn maar ze zijn wel in goede staat. Naaf...

 Forum: Onderdelen / Interieur Aangeboden   Onderwerp: 997 Turbo Stoelen overcompleet

Geplaatst: 24 okt 2016 21:27 

Reacties: 5
Bekeken: 2115

Er kan een slotje op. Ze zijn verkocht en afgehaald......

 Forum: Onderdelen / Interieur Aangeboden   Onderwerp: 997 Turbo Stoelen overcompleet

Geplaatst: 24 okt 2016 19:19 

Reacties: 5
Bekeken: 2115

Hahahaha...ze zijn niet groen maar waarschijnlijk wel weg. Heb veel reacties ook van mensen die mij kennen en het lazen.
Nu zijn ze er nog maar als ze weg zijn dan doe ik er even een slotje op.

Trouwens het leer is zwart, helemaal vergeten om dat erbij te zetten :)

 Forum: Onderdelen / Interieur Aangeboden   Onderwerp: 997 Turbo Stoelen overcompleet

Geplaatst: 24 okt 2016 17:42 

Reacties: 5
Bekeken: 2115

Te koop aangeboden origineel setje 997 Turbo stoelen. Het is de versie met de zilveren achterkant. In te stellen is alleen de rugleuning. Ze zijn compleet met airbags uiteraard. Ik doe de stoelen weg omdat ik de auto waar ze in moesten komen verkocht heb. Prijs voor forumleden gewoon hetzelfde wat i...

 Forum: Porsche Occasions Aangeboden   Onderwerp: Koopjes van het ogenblik - Deel IX

Geplaatst: 01 nov 2014 16:28 

Reacties: 2499
Bekeken: 583467

Dat zal best zo zijn maar voor 8.000 ga ik geen 911 (996) met 6.000 euro aan rekeningen van het afgelopen jaar weg doen. Heb ergens anders gewoon wel een goede en eerlijke prijs teruggekregen en de auto die ik terugkocht was ook best wel een leuke aanbieding...... Ik hoef niet het onderste uit de ka...

 Forum: Porsche Occasions Aangeboden   Onderwerp: Koopjes van het ogenblik - Deel IX

Geplaatst: 01 nov 2014 13:08 

Reacties: 2499
Bekeken: 583467

Ik ben naar die 997 van 23.900 wezen kijken. Hij was toen nog 24.900 ook best een goede prijs en ik was er serieus geinteresseerd in. Auto zag er keurig uit en alle boekjes etc. zaten er bij. Hij liep ook goed. Ik kreeg echter een zeer slechte inruilprijs terug en heb het daarom niet gedaan. Twee we...

 Forum: Porsche Occasions Aangeboden   Onderwerp: Koopjes van het ogenblik - Deel IX

Geplaatst: 21 okt 2014 16:10 

Reacties: 2499
Bekeken: 583467

Ik heb hem gezien bij Paul Aarts in Asten. Ben voor 99% zeker dat het dezelfde auto is. Automaat, witte striping en witte velgen. Paul had niet zo snel een klant voor mijn Millennium en kon deze 964 ook zonder inruil direct kwijt wat natuurlijk altijd beter is. Het moet deze auto zijn omdat de uitvo...

 Forum: Porsche Occasions Aangeboden   Onderwerp: Koopjes van het ogenblik - Deel IX

Geplaatst: 21 okt 2014 11:40 

Reacties: 2499
Bekeken: 583467

Ben drie weken geleden met die Rode 964 bezig geweest. Stond bij mijn garage en voor een heeeeel stuk minder.

Heb ondertussen wat anders gekocht. Foto's volgen nog (996 Turbo)...

 Forum: Porsche Occasions Aangeboden   Onderwerp: Koopjes van het ogenblik - Deel IX

Geplaatst: 09 okt 2014 19:19 

Reacties: 2499
Bekeken: 583467

Hoi Paul, oh geen probleem hoor. Ik zie nu pas dat jij de verkopeer was :)
Had deze auto gisteravond of vanmorgen al gezien.
Echt mooie auto en niet afgeragd.... Top !

Maakt niet uit waar hij naartoe gaat maar ik schat in dat hij snel weg zal zijn.

Thanks !
Lex

 Forum: Porsche Occasions Aangeboden   Onderwerp: Koopjes van het ogenblik - Deel IX

Geplaatst: 09 okt 2014 19:10 

Reacties: 2499
Bekeken: 583467

Ik heb vanmiddag gereageerd via markplaats maar tot op heden helaas geen reactie van de verkoper ontvangen

 Forum: Discussie   Onderwerp: Abnormaal verbruik 911 SC

Geplaatst: 06 jun 2014 14:17 

Reacties: 27
Bekeken: 7646

Een vriend van mij woont ook in Oostenrijk. Ik heb hem 4 jr geleden met de 964 die ik toen nog had bezocht en reed ook 1 op 11. Was echt niet normaal zo zuinig….
Vlak voor Munchen de eerste keer getankt.

 Forum: Porsche Occasions Aangeboden   Onderwerp: Koopjes van het ogenblik - Deel IX

Geplaatst: 26 mei 2014 17:27 

Reacties: 2499
Bekeken: 583467

Of het een koopje is hangt ervan af of hij goed rijdt en blijft rijden volgens mij. De prijs is niet te gek maar de km stand daar zullen de meningen verdeeld over zijn: http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/porsche/m813114201-porsche-911-cabrio-3-4-carrera-aut-hardtop-nap-nl-auto.html?c=a2384ef0ece270f...

 Forum: Meetings & Evenementen   Onderwerp: Treintje naar best vanuit midden des lands

Geplaatst: 04 mei 2014 8:57 

Reacties: 136
Bekeken: 35009

Komt er nog iemand langs de parkeerplaats bij het BP Station ter hoogte van St. Oedenrode aan de A50 ? Ik ga nu snel douchen en dan onderweg..... Ivm. met veel feestjes en verjaardagen dit weekend toch besloten om te gaan. Snel de Porsche gewassen en zo onderweg.... Verwacht daar tussen 09:45 en 10:...

 Forum: Discussie   Onderwerp: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic

Geplaatst: 17 apr 2014 13:08 

Reacties: 2511
Bekeken: 510238

Klepveer, Nokkenas, Koppeling, Drukgroep, Druklager, Koelvloeistof etc…. Dat was aan reparaties :)

Voor het leuke een Bose Subwoofer die ik dit weekend ga inbouwen.

 Forum: Meetings & Evenementen   Onderwerp: Porsche Lentemeeting 2014

Geplaatst: 13 apr 2014 18:53 

Reacties: 229
Bekeken: 43860

Was super leuk vandaag ! Goed geregeld beetje koud at en toe maar gelukkig is het droog gebleven.

Veel mooie auto's gezien en leuke mensen ontmoet !

 Forum: Motor   Onderwerp: 911 millenium deed krak

 Berichttitel: Re: 911 millenium deed krak
Geplaatst: 08 apr 2014 21:11 

Reacties: 68
Bekeken: 18399

Hallo A-Line, Hij is begin vd avond langsgebracht en inderdaad alles prima in orde. Morgen moet ik toch een eindje naar Haarlem heen en weer rijden dus kan ik hem goed testen (ca. 250 km totaal). De motor is gerepareerd, nieuwe koppeling en drukgroep, nieuwe kabels voor naar de versnellingsbak enz.....

 Forum: Motor   Onderwerp: 911 millenium deed krak

 Berichttitel: Re: 911 millenium deed krak
Geplaatst: 08 apr 2014 14:11 

Reacties: 68
Bekeken: 18399

Update:

De auto rijdt weer en goed ook.
Johan is hem op dit moment samen met zijn neef aan het testen.
Ik ga hem of vanavond halen en zoniet dan komen ze hem brengen.
Zit even op een telefoontje te wachten hoe of wat.

In ieder geval ben ik zondag van de partij bij de lentemeeting.

 Forum: Motor   Onderwerp: 911 millenium deed krak

 Berichttitel: Re: 911 millenium deed krak
Geplaatst: 07 apr 2014 23:45 

Reacties: 68
Bekeken: 18399

Goedenavond allemaal, Goed nieuws ! Ik heb zojuist een filmpje gekregen. De motor is ingebouwd en loopt weer. Johan zou e.e.a. proberen te uploaden en nog wat commentaar erbij geven. Als het goed is worden morgen nog wat puntjes op de "i' gezet en is hij dan klaar. Wat betreft de vraag over een...

 Forum: Meetings & Evenementen   Onderwerp: Porsche Lentemeeting 2014

Geplaatst: 07 apr 2014 13:16 

Reacties: 229
Bekeken: 43860

Zojuist een mailtje van Leander gehad en hij had toch mij al meegerekend in het totale aantal deelnemers. Echt super !! Dankjewel !
Ik kom met de Millennium of anders met de Boxster (heb die gelukkig nog achter de hand…….).

Tot Zondag !! En nogmaals bedankt Leander.

 Forum: Meetings & Evenementen   Onderwerp: Porsche Lentemeeting 2014

Geplaatst: 06 apr 2014 17:04 

Reacties: 229
Bekeken: 43860

Oh, dat is jammer ik begrijp het wel maar ik heb deze week, toen ik nog wel kon inschrijven, een pb gestuurd om te vragen of ik evt. later het kenteken kon doorgeven. Mijn auto wordt namelijk op dit moment gerepareerd en ik weet niet of hij op tijd klaar zou zijn. Inschrijven kan niet meer maar ik h...

 Forum: Motor   Onderwerp: 911 millenium deed krak

 Berichttitel: Re: 911 millenium deed krak
Geplaatst: 05 apr 2014 23:35 

Reacties: 68
Bekeken: 18399

Hoi Rob,

Ja bedankt ! Misschien haal ik de lentemeeting nog :)
Dat was eigenlijk wel de bedoeling maar we zien wel hoe het loopt.

Ik heb de auto pas sinds eind december maar ok, na dit akkefietje zal het hopelijk wel ok zijn.

Prettig weekend nog !

 Forum: Motor   Onderwerp: 911 millenium deed krak

 Berichttitel: Re: 911 millenium deed krak
Geplaatst: 05 apr 2014 19:19 

Reacties: 68
Bekeken: 18399

Hoi Rob,

Bedankt voor de tip. Natuurlijk daar heb je gelijk in. Ik heb me er niet zoveel mee bemoeid maar ga Johan wel even bellen.
Weet zelf niet heel veel van motoren af, wel weer van electronica. Maar je hebt natuurlijk 100% gelijk.

Thanks !

Lex

 Forum: Motor   Onderwerp: 911 millenium deed krak

 Berichttitel: Re: 911 millenium deed krak
Geplaatst: 03 apr 2014 23:00 

Reacties: 68
Bekeken: 18399

Vanmiddag nokkenas gehaald en zojuist naar Johan gebracht....250 km gereden + nog 80 voor het ophalen van de nokkenas... Kom net thuis....ben benieuwd, zojuist alles in het "echt" gezien en voor de rest lijkt alles nu te kloppen.... Dus misschien met de lentemeeting met de 996 aanwezig (aa...
Sorteer op:  
Pagina 1 van 3 [ Er voldeden 65 resultaten aan de zoekterm ]




   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.