Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Overspuiten of toch niet?

03 jan 2023 11:59

Laat dit voorjaar mijn kofferdeksel (voorzijde) ook spuiten i.v.m.steenslag, dus geen schade. Voorbumper is om die reden 2 jaar geleden ook al gespoten, was toen verzekeringswerk i.v.m. kras parkeerschade.

Re: Overspuiten of toch niet?

09 maart 2023 9:47

Bij twijfel zeker doen, heb je er het langste plezier van! Gaat anders toch ooit een keer gebeuren...

Re: Overspuiten of toch niet?

09 maart 2023 10:20

Gewoon spuiten als dat je blij maakt!
Zelf rij ik gewoon door want straks in oktober zitten er vast weer wat pitjes in de lak :drive:

Merk wel dat ik met een dergelijke auto meer 'zoekt en nadenkt' over verbeteringen en dan in fases denkt.
'....eerst de grote beurt en dan einde jaar wellicht dat onderdeel of anders de coating laten doen....' En zo zal het spuiten later ook wel in het lijstje terecht komen. Feitelijk is het een grote diepe (geld)put waar we mee rondrijden :D

Re: Overspuiten of toch niet?

09 maart 2023 10:30

anton964 schreef:Gewoon lekker laten spuiten maakt nix uit, ze zeiken toch. Als je het wel laat doen zeiken ze over dat het niet origineel is en anders over steenslag. Mensen zijn vreselijke wezens


Dit inderdaad.

Je kunt de spuiter vragen om een klein rapportje met foto's vóór en na. Ben dat wel eens tegengekomen bij voertuighistorie, komt toch vertrouwder over bij een volgende eigenaar.
Plaats een reactie