Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

12 nov 2019 2:02

ahh dat is die weggelopen zuiplap toch,
en een motorblok wat met 60 a 70km per uur geheel eruit breekt?
nog niet bij een rotte alfasud met die snelheid...

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

12 nov 2019 10:10

Zelden zoveel flauwekul in een paar regels gelezen.

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

13 nov 2019 21:32

bjft schreef:Zelden zoveel flauwekul in een paar regels gelezen.


Nee hoor zijn eigen woorden, dat vind ik idd ook volkomen flauwekul, :thumleft: :thumleft:

als je niks misdaan hebt buiten tegen een boom gereden ga je niet na
zo een klap zonder ef de politie een belletje te doen naar het ziekenhuis,
Ook het feit dat hij 60 a 70 rijd zijn zijn woorden
Als bij zulke lage snelheden bij een porsche van 119.000 euro de motor eral uitbreekt,
zijn ze dus nog slechter als zo ongeveer alles wat er rond rijd,
werk zelf in de berging dus heb denk ik heel wat meer klappers van deze omvang gezien en beoordeeld als jij, Een motorblok breekt niet uit een auto bij 70km per uur, dus zeg het maar

Weggelopen Porsche-bestuurder na crash Den Ham aangetroffen in ziekenhuis

DEN HAM - De 27-jarige man uit Westerhaar die woensdagavond zijn Porsche Panamera total loss reed tegen een boom in Den Ham, rende daarna het weiland in. Later werd de man in het ziekenhuis aangetroffen. „Uren na het ongeval heeft een bloedproef geen zin meer.”

Het motorblok lag 5 meter verderop door de keiharde klap. En van de bestuurder van de Porsche ontbrak lange tijd elk spoor. Het moet een klap van jewelste zijn geweest, toen de bestuurder de peperdure sportauto woensdagavond om een boom vouwde



Overstekend dier

Volgens Jaspers Faijer is door de berichtgeving het beeld ontstaan dat hij onder invloed van alcohol een ongeval heeft veroorzaakt en er daarna vandoor is gegaan. „Ik dacht bij mezelf: laat ik maar wat op Facebook zetten, straks denkt iedereen dat ik voor de alcohol ben weggelopen. Maar dat is niet zo.” Volgens de automobilist is een overstekend dier de oorzaak van het ongeval. „Dat dier knalde tegen mijn auto aan en toen raakte ik de macht over het stuur kwijt. Ik ben een sportieve rijder, maar ik reed niet onbenullig hard. Je mag er 60, laat ik 70 kilometer per uur hebben gereden of zo”, vertelt hij. De Porsche kwam met de zijkant tegen een boom, door de klap werd het motorblok uit de auto geslingerd. De bestuurder kwam er met een gebroken arm vanaf.

Peperduur incoming: iemand trackday speeltje verloren op A10

13 feb 2020 11:41

Afbeelding

https://twitter.com/RWSverkeersinfo/status/1227887093512273920

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

13 feb 2020 13:29

twee stuk(s) :shock:

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

13 feb 2020 15:24

Dat komt natuurlijk door die vleugel die een onevenwichtige druk op de dubbelasser uitvoerde, de dissel van de kogel wippende, de kont tegen de vangrail schurende.

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

13 feb 2020 15:26

Erg jammer inderdaad!
https://www.autoblog.nl/nieuws/twee-losstaande-porsche-ongelukken-op-de-a10-140114

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

13 feb 2020 20:39

Peperduur? Schade iig wel op de A10

https://www.autoblog.nl/nieuws/twee-los ... a10-140114

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

21 feb 2020 13:37

AUW! Geen Porsche, wel peperduur
https://www.nu.nl/279128/video/peperdur ... onaco.html

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

23 feb 2020 15:06

Dit keer geen “peperduur”, maar wat “Porsche-rijder”(vs andere merken) hier nu mee van doen heeft...?

https://www.ad.nl/rivierenland/porsche- ... ~afc4dee7/

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

24 feb 2020 18:00

Hoge bomen vangen veel wind.
Je mag het ook discriminatie noemen hoor, want dat is het, maar tja, schijt er aan.

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

26 mei 2020 18:12

Ik ben niet van de crime scene investigation, maar mij lijkt het dat de tekst niet klopt. Volgens mij is de vrouw gewoon volgas vanuit de parkeerplek over het gat heen gedoken. Hek ligt met de auto mee en de stang gaat lastig door een voorruit bij achteruit rijden.

Oordeel zelf:

https://www.destentor.nl/auto/porsche-b ... ~a393e187/

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

26 mei 2020 18:47

Volgens mij heb je gelijk

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

26 mei 2020 18:53

Schaaaat, ik heb een paar krasjes gemaakt op de Porsche! :mrgreen:

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

26 mei 2020 19:34

Hek ligt met de auto mee en de stang gaat lastig door een voorruit bij achteruit rijden.


Eens, los van de metalen staaf: ook als je de verkeerssituatie ook ziet, dan is het een hele rare plek om dwars op te staan en dan achteruit te knallen.

Ook wel heel bijzonder dat dan een Hyundai rijder vervolgens denkt: “als jij daar gaat staan, pak ik meteen ff jouw plekkie...“ :shock: Vragen... Zoveel vragen...

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

26 mei 2020 21:17

Volgens de stang/paal onder de auto reed ze wel achteruit. Klapt tegen het hek aan de ander kan aan en stuitert stukje terug.. De afgebroken delen wijzen mogelijk door voorwaartse beweging en het losbreken deels naar voren. Maar ik heb het even snel bekeken en ben ook geen CSI. Wel gewoon zonde van het spul.

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

27 mei 2020 1:37

MarcoB schreef:Ik ben niet van de crime scene investigation, maar mij lijkt het dat de tekst niet klopt. Volgens mij is de vrouw gewoon volgas vanuit de parkeerplek over het gat heen gedoken. Hek ligt met de auto mee en de stang gaat lastig door een voorruit bij achteruit rijden.

Oordeel zelf:

https://www.destentor.nl/auto/porsche-b ... ~a393e187/


Maar hoort hier eigenlijk niet thuis want niet "peperduur"... :popcorn:

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

27 mei 2020 9:45

Nou ik vind minimaal €130.000 een aardig bedrag, ofwel toch peperduur. Maar als het nou een Zastava was geweest, zou dan de minimale vanafprijs ook vermeld zijn?

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

27 mei 2020 13:00

Maar er staat geen “peperduur” bij. :salut:

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

27 mei 2020 13:28

@moderator. Mijn bericht mag verwijderd worden want € 130.000,00 is niet peperduur :popcorn:

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

27 mei 2020 14:15

Voor een boxster rijdster wel,dus laat maar staan :-)

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

28 mei 2020 12:44

@Marco: kijk even in het openingstopic. Ging erom dat Porsches (en sommige andere ‘exoten’) in de pers vaak als “peperduur” worden aangeduid. En dat stond er bij het bericht over die Panamera niet bij. Vandaar. :salut:

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

29 mei 2020 13:58

Gelukkig zit de motor niet achterin :)

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

29 mei 2020 15:12

Targa Floriaan schreef:@Marco: kijk even in het openingstopic. Ging erom dat Porsches (en sommige andere ‘exoten’) in de pers vaak als “peperduur” worden aangeduid. En dat stond er bij het bericht over die Panamera niet bij. Vandaar. :salut:



Vandaar dat deze wat mij betreft verwijderd mag worden :thumleft:

Re: Daar is ie weer: "Peperduur".........

29 mei 2020 16:35

Targa Floriaan schreef:@Marco: kijk even in het openingstopic. Ging erom dat Porsches (en sommige andere ‘exoten’) in de pers vaak als “peperduur” worden aangeduid. En dat stond er bij het bericht over die Panamera niet bij. Vandaar. :salut:

Porsches zijn dan ook "peperheet", toch?
Plaats een reactie