05 apr 2019 21:50
06 apr 2019 0:01
06 apr 2019 10:18
Anne 2.7 schreef:
Greem chapter!
06 apr 2019 21:07
Kheldar schreef:Zal ook veel te maken hebben dat bepaald periodiek onderhoud dichterbij komt en er op korte/middellange termijn weer wat euro’s op losgeslagen moeten worden? Wat bij de TT soms rap kan oplopen.
06 apr 2019 22:08
07 apr 2019 12:23
07 apr 2019 19:56
11 apr 2019 21:50
12 apr 2019 16:48
Kheldar schreef:Is het overwegen waard ... met een paar goeie upgrades is zo een transaxle nog meer Fun. En zo eens rondjes rijden zonder elektronica om in te grijpen ... is toch heel puur. Maar goed een 996 GT3 heeft verder ook weinig nanny-stuff buiten de ABS en als het budget daarvoor is een no-brainer. Ach ... luxe-problemen. Leuke combi wel een TT voor de straat en een GT3 voor de leuk!
12 apr 2019 16:51
12 apr 2019 19:06
15 apr 2019 14:59
15 apr 2019 15:14
Bokicelli schreef:Helaas is een Akk enkel ter plaatse mogelijk. En dan denkend aan DEKRA etc.
20 apr 2019 13:08
22 apr 2019 13:15
Johann schreef:Heb ik ook gedaan. Ik ging zoeken naar een Porsche om dagelijks mee te rijden maar na een proefrit koos ik voor de zeer onpraktische GT3 met een VW UP! Black edition er naast om de dagelijkse kilometers te vreten. Ik heb nog geen moment spijt gehad
22 apr 2019 21:43
23 apr 2019 9:49
23 apr 2019 10:24
23 apr 2019 11:09
Cazzo Super Veloce schreef:Wie gaat er ook een toertocht rijden met een GT3?
Zijn die dingen niet voor gemaakt.
Knallen door de Eiffel en de Alpen, dat doe je met zon ding.
23 apr 2019 11:20
23 apr 2019 11:50
23 apr 2019 12:28
23 apr 2019 15:36
Johann schreef: Ik heb ook geen lift kit op de GT3, dat was pas vanaf de 997 mk2 leverbaar.
23 apr 2019 17:36
23 apr 2019 17:41