Switch to full style
Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Terug naar de luchtkoeler

17 jun 2026 19:13

Na ruim 10 jaar met de Spyder rond getuft te hebben (met veel plezier), was het tijd voor wat nieuws.

Spyder verkocht, eerder dit jaar. Vandaag een 1982 911 super Carrera (SC) aangeschaft. Qua beleving gaat er toch nix boven de luchtkoelers imho.

Een witte met zwarte fuchsen en donkerblauw Pascha interieur, alles in hele mooie staat. Verder lekker clean and basic, geen mistlampen, geen open dak, geen lelijke ruitenwisser achterop..

85171 85172

Hopelijk volgende week ophalen en terugrijden uit Essen (D)

:mrgreen:

Re: Terug naar de luchtkoeler

17 jun 2026 20:18

Ik wist ‘t :D :thumleft:

Gefeliciteerd :ba:

17 jun 2026 20:27

Zeer fraai, geniet ervan! 8)

17 jun 2026 21:07

Gefeliciteerd, ik ben in 2016 overgestapt van een luchtkoeler naar een waterkoker.
Nog niet 1 dag spijt van gehad, diverse waterkokers gehad, 911 997, diverses Boxster's erbij als 2e Porsche, de laatste was uit 2015 in Lime Gold, geweldig ding.
In 2022 beide Porsche's verkocht en een 991.2 cabriolet gekocht, daar hebben wij mijn vrouw en ik heel veel plezier mee.

Nogmaals gefeliciteerd, zoveel mensen, zoveel wensen.
Wel een mooi exemplaar en best bizar dat een Duitser de 911 laat vertrekken, vaak is het andersom.

17 jun 2026 21:12

Gefeliciteerd met deze mooie 911 SC !! snap de keuze helemaal, nog echt puur autorijden en in het wit word je er toch helemaal blij van.

Zelf ook zo'n 4 jaar terug een overstap gemaakt van een 997.1 4S naar een toen 1986 3.2 coupe Crystal green metallic omdat ik de beleving miste ( alles gaat zo makkelijk en word steeds stiller ) na 2 jaar genieten mijn huidige 911 3.2 coupe uit 1989 in grand prix wit ( hij moest perse in het wit :wink: ) gekocht, is ook echt genieten elke km'er is een feestje. Zal zo goed als zeker niet snel overstappen naar een moderne 911 of .... misschien een keer voor erbij haha alle porsche's zijn tenslotte een feestje op zijn eigen manier :cheers:

Geniet er van !!!

Groet Melvin

17 jun 2026 22:47

:cheers:
Yes ! Dat zijn goede beslissingen. Fraaie auto, hoor :thumleft:
Soms ook nog wel eens spijt van de verkoop van mijn SC. Gelukkig heb ik mijn 964 :drive:

17 jun 2026 23:07

Wat een mooi ding. Veel mooie en veilige kms gewenst!

18 jun 2026 8:47

Mooie auto, lekker combi buiten-binnen! Gefeliciteerd en veel veilige kilometers ermee!
Plaats een reactie