Een vriend van mij loopt al een tijdje te tobben met zijn gezondheid.
Hij heeft in 2020 bij PCG een Boxster S 3.4 PDK gekocht met een kilometerstand van 22dkm.
Aangezien de auto meer gestald staat dan er mee gereden wordt heeft hij aan mij gevraagd of ik eens wil kijken wat zo'n Boxster nog mag opbrengen.
Het is een origineel NL geleverde auto, altijd bij PCG in onderhoud geweest.
Kilometerstand op dit moment 31dkm, auto is van binnen en buiten nieuw.
Het is een Boxster S 3.4 PDK (316 pk) vol lederen zwart interieur, Sport Plus (chrono klokje) Bose, sportuitlaat (kleppen)
20 inch, etc, etc.
Zelf denk ik dat de auto nog rond de 45k zou kunnen opbrengen, dit aan de hand van de opties, km stand en dealeronderhouden.
Het lijkt mij een unieke auto, ik zou hem zelf wel willen hebben maar 2 cabrio's is net te gek.
Ik hoor graag wat jullie er van denken.

Laatst bijgewerkt door
SvB op 24 jun 2026 19:32, in totaal 1 keer bewerkt.