Re: Wat heb jij nog recent gekocht voor je Porsche - topic
19 apr 2014 20:00
Schuurpapier, blanke lak, baselak, wéér blanke lak, nieuwe rubbers en kabelboompjes, bevestigingsclips en boutjes, nieuwe rode Koni's. Hopelijk voor 1 mei klaar...
23 apr 2014 10:26
Een nieuw combischakelaar besteld bij Alpogros en al met 2 dagen in huis, geweldige service daar. Richting aanwijzer bleef rechts niet staan en links wilde hij niet terug, schijnt een euvel te zijn van de 964, 993 en de 996 (+ de Boxster) zal nu wel weer een poosje meegaan anders steek ik mijn hand wel uit bij het afslaan.
23 apr 2014 16:58
Taxi Hans schreef:Een nieuw combischakelaar besteld bij Alpogros en al met 2 dagen in huis, geweldige service daar. Richting aanwijzer bleef rechts niet staan en links wilde hij niet terug, schijnt een euvel te zijn van de 964, 993 en de 996 (+ de Boxster) zal nu wel weer een poosje meegaan anders steek ik mijn hand wel uit bij het afslaan.
Is zeker een vaak voorkomend euvel, maar ik dacht persoonlijk voornamelijk bij de 996/986.
24 apr 2014 17:25
Eindelijk een zilverkleurig model van m'n Targa 1:18, van UT models, via Marktplaats. Er stonden er 2, 1 vraagt er 129 euro voor Was zelf incl verzenden 70 euri kwijt voor de andere. Nog steeds veel, maar nog acceptabel. Nu interieur nog groen laten spuiten
25 apr 2014 8:00
Een knipperlichtlampje, een grootlichtschakelaar (sprong namelijk af en toe spontaan aan), een APK-keuring en een afkoopsom aan de overheid om er 9 maanden in te mogen rijden per jaar.
En gekregen: de linkerhandschoen van de actie van Porschecentrum Leusden van 2 jaar geleden. Ik kwam bij opruimen de rechterhandschoen tegen en hoewel de actie dus al lang geleden was toch maar even een mailtje aan gewaagd: en ze hadden ze nog liggen.