Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Importeren: ja oder nein?

11 aug 2014 15:28

Heb zelf mijn 997 2S mk1 geimporteerd vorig jaar februari. De auto had nog een half jaar Porsche Approved garantie. Deze heb ik verlengd. Het papierwerk en transport laten afhandelen door Das Importservice. Helemaal top!

Van de 997 heb ik heel veel plezier :drive: :drive: :drive:

11 aug 2014 23:56

Ik heb ook de ervaring dat die coc niet nodig is. Heb toch al menige auto's ingevoerd... Ook een keer een Polo G40 geexporteerd naar Belgie, en daar moest weer wel een coc bij.

Invoeren zou Ik me niet zo druk over maken zolang de historie klopt... Mijn 996 is ingevoerd vanuit Italie. Niks mis mee.

Hoeveel 996-en zijn er eigenlijk geleverd in NL ?

Succes !!

12 aug 2014 0:44

RCG schreef:Heb zelf mijn 997 2S mk1 geimporteerd vorig jaar februari. De auto had nog een half jaar Porsche Approved garantie. Deze heb ik verlengd. Het papierwerk en transport laten afhandelen door Das Importservice.

Je hebt 'm dus laten invoeren :wink:

12 aug 2014 8:33

Ik heb mijn 996 Turbo ook zelf uit Duitsland gehaald. Stappen staan hierboven beschreven. Ik heb hem gekocht bij en Duitse Porsche dealer, die inderdaad voor de Duitse platen zorgde.
Voordeel van kopen bij een P dealer was dat de Porsche garantie erop zat. Later bleek er 1 klein issue te zijn en die werd door Porsche Amsterdam onder die garantie moeiteloos verholpen.
Scheelde veel geld met kopen in NL, ook omdat er in Duitsland veel meer aanbod is.

12 aug 2014 10:21

Over dat CoC; als je bij een duitse p dealer koopt zit die er volgens mij altijd bij. In mijn 2 gevallen in ieder geval wél.
Plaats een reactie