Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Wie wil er deze enquete invullen aub?

19 aug 2014 15:32

Ook maar even ingevuld, na het beantwoorden van de vraag: bent U lid van een Porscheclub (nee) was ik al klaar :roll: :scratch:

19 aug 2014 15:41

"Heeft u een Porsche"?

Nee

"Druk op verzenden om het formulier te versturen".

Glad I could help! :mrgreen:

19 aug 2014 16:05

Beetje kort door de bocht een aantal reacties, jullie zijn toch ook ooit student geweest :roll:

Het is dat ik geen Porsche heb (kan betalen :P )

Succes met de enquete en het eindwerk!

19 aug 2014 16:24

Done :salut: en dat ruim binnen de 7 minuten :shock:

20 aug 2014 10:39

Fertig! In ca. 2 minuten was ik door de enquete van 8 minuten :? :scratch:

27 nov 2014 17:39

Het eindrapport ontvangen en dat zag er zeker goed uit. Ik neem mijn VMBO opmerking weer terug. Wel veel open deuren en weinig tot geen nieuwe inzichten.

27 nov 2014 18:01

Patrick schreef:
Blou schreef:Gedaan! Bent u lid van een autoclub? Nee alleen het PF,maar dat is geen club. Was gelijk klaar met de enquête.

Het kan nog korter. Heeft u een Porsche ? Nee en klaar ben je. :-)

Maarten schreef:+1. En dan bij vraag 2 al dit:
Must select exactly 3 options.

Hoe kwam jij nu bij vraag 2 terecht? :scratch:

27 nov 2014 18:05

barolo schreef:Het eindrapport ontvangen en dat zag er zeker goed uit. Ik neem mijn VMBO opmerking weer terug. Wel veel open deuren en weinig tot geen nieuwe inzichten.

Ben wel benieuwd naar dat rapport... :idea:

27 nov 2014 19:34

Elferhenkie2 schreef:
Patrick schreef:
Blou schreef:Gedaan! Bent u lid van een autoclub? Nee alleen het PF,maar dat is geen club. Was gelijk klaar met de enquête.

Het kan nog korter. Heeft u een Porsche ? Nee en klaar ben je. :-)

Of nog korter: niet op PF komen :wink: (maar dan mis je wel wat)

28 nov 2014 14:12

MickRS schreef:
barolo schreef:Het eindrapport ontvangen en dat zag er zeker goed uit. Ik neem mijn VMBO opmerking weer terug. Wel veel open deuren en weinig tot geen nieuwe inzichten.

Ben wel benieuwd naar dat rapport... :idea:

Heb het document hier neergezet.

https://drive.google.com/file/d/0B7eeV2 ... sp=sharing

28 nov 2014 14:22

Ook zo'n rapport ontvangen. Het viel mij nogal tegen. Zoals Edwin al schreef; ontzettend veel open deuren en geen enkel verfrissend inzicht. Ik zou ieder adviseren je de moeite van het lezen te besparen.

28 nov 2014 14:49

Ik mis ook een goede introductie en een eindconclusie.

Het lijkt erop dat het snel in elkaar is gezet vlug vlug vlug voor een voldoende.

28 nov 2014 23:44

Zoals (bijna) iedereen hier het ook deed dus. :wink:

29 nov 2014 8:21

Erg veel copy-paste.
Geen echte enquete natuurlijk. Zonder iemand iets te vragen kun je dit ook maken.

29 nov 2014 9:12

Toch wel enigzins schandalig dat dit voldoende is om tegenwoordig een Msc te kunnen halen. Ik weet dat dit alleen de presentatie is, maar je mag toch meer diepgang verwachten en een stevigere eindconclusie...

29 nov 2014 11:06

Hessel schreef:Toch wel enigzins schandalig dat dit voldoende is om tegenwoordig een Msc te kunnen halen. Ik weet dat dit alleen de presentatie is, maar je mag toch meer diepgang verwachten en een stevigere eindconclusie...

Absoluut mee eens, maar je kan toch niet van zo'n huppelhamlapje verwachten dat ze uberhaupt al weet hoe ze P O R S C H E spelt, laat staan dat zij in staat is een inhoudelijk diepgaand onderzoek met een uitdagende eindconclusie kan produceren :roll: :roll: :roll:

Wij hebben een studerende dochter, en het buurmeisje zit in hetzelfde circuit (om maar even in de voor ons bekende termen te blijven), maar als je hoort en ziet hoe het er tegenwoordig daar aan toe gaat . . . man man man

Daarnaast, maar dat is uitsluitend een subjectieve mening, vind ik dat "de jeugd" zich overal wel erg gemakkelijk van af maakt . . . knokken voor iets dat hebben ze niet meer geleerd, alleen dat laatste moeten wij ons natuurlijk zelf verwijten !!

29 nov 2014 22:49

Stelletje oude l@llen ;-)

Maar even serieus: kinderen en jongeren worden meer getoetst dan ooit (vanaf 5-6 jaar eerste Cito tests). Er wordt echt hard gewerkt in al die klassen. Engels starten ze ook al vroeg mee. Daarnaast is men veel strenger met het aantal jaren dat je mag studeren. Te lang = geen beurs. Eerste jaar 80% niet halen (ofzo) is einde studie.

Hoe verhoudt zich dit met het algemene beeld dat jongeren steeds slechter opgeleid worden? Dat begrijp ik oprecht niet.

30 nov 2014 1:00

Hap... :wink:
Voel me met m'n 21 jaar aangesproken als het om studerende jeugd gaat.

Nine-eleven schreef:Wij hebben een studerende dochter, en het buurmeisje zit in hetzelfde circuit (om maar even in de voor ons bekende termen te blijven), maar als je hoort en ziet hoe het er tegenwoordig daar aan toe gaat . . . man man man

Daarnaast, maar dat is uitsluitend een subjectieve mening, vind ik dat "de jeugd" zich overal wel erg gemakkelijk van af maakt . . . knokken voor iets dat hebben ze niet meer geleerd, alleen dat laatste moeten wij ons natuurlijk zelf verwijten !!

Mogelijk moeten ze dan een andere opleiding/studie/cursus zoeken?? Daar ben je immers vrij in als student(e) zijnde, je zit er voor jezelf. Is dat niet op niveau, dan ga je toch lekker ergens anders heen?

Volg zelf een opleiding werktuigbouwkunde en studeer me meermaals per maand behoorlijk van de wereld. Dagen achtereen "ijzer vreten" om die stof er in te krijgen en het te beheersen.

Misschien is het naast een subjectieve ook een sterk gegeneraliseerde mening? Of was vroeger toch alles beter :wink:

On topic: vind die presentatie ook weinig om het lijf hebben. A la "verbind de punten en kleur het plaatje in".

30 nov 2014 12:06

Heeft niet zoveel te maken met toetsen, maar ik denk dat je bij een student die een Master wilt afsluiten een goede casus mag verwachten met diepgaand onderzoek en waar je echt je geleerde curriculum moet kunnen toepassen. Zeker bij een master waar je wordt geacht niet alleen de stof te beheersen, maar ook hoe je deze correct toepast. En dat miste ik volledig.

Als ik kijk naar de geraadpleegde bronnen en dan ook op welke manier, de offerte, kan ik mij niet voorstellen dat je je hele Msc studie erin kwijt kan.

Maar misschien benik met mijn 40 jaar erg ouderwets.....
Plaats een reactie