Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
08 okt 2014 16:35
Ik heb toendertijd de auto gekocht met kapot blok. Hij liep toen niet. toen eenmaal het blok goed was, toen kwam ik er pas achter wat er allemaal nog meer stuk cq versleten was. Dat is dus ook de reden waarom er zoveel vervangen is. Ik heb toen een nieuwe versnellingsbak gekocht, nieuw differentieel. ( die suisde ), toen dat allemaal klaar was kwamen de kleinere dingen aan bod zoals die condensors en radiateurs. Verder nog knopjes en schakelaars die het begeven hadden, zoals bv de lichtschakelaar en het contactslot. accu ook maar meteen vervangen, draagarmen, gewoon alles wat naar mijn mening niet meer 100% was. later ook nog een rvs uitlaat eronder laten zetten omdat de orginele slecht werden.. nog niet rot, maar voor mijn eigen gevoel wilde ik alles goed hebben. Heb er ook nog de rekeingen bij van het RUF onderstel van ongeveer 8K. en ga zo maar verder, onlangs nog de bestuurdersstoel opnieuw laten opvullen omdat die een beetje ingezeten was ( niet stuk ). De afgelopen 3 jaar is er voor een klein kapitaal aan versleuteld. Mocht er nu iemand komen die bv wat leuks in te ruilen ( mag ook op grijs kenteken ) Dan is dat ook een optie. Ik ga hem nog niet in de verkoop zetten, maar mocht er iemand komen die 32.500 neertelt dan mag ie weg. Ik hoop dat zo mijn verhaal een beetje duidelijk is, en ik begrijp heel goed dat het zeker niet de goedkoopste is, maar wel een hele goede.
08 okt 2014 17:20
Lijkt me een duidelijk verhaal.
Beter deze dan een auto waar nog niets aan gedaan is voor 25K
En je weet; bij een 996 kom je toch een keer aan de beurt, is het geen gevoelige IMS Lager, dan wel de bak of het diff enz enz.
Is bij deze auto allemaal gedaan, dus waar voor zn geld
Kwestie van geduld hebben en er komt een koper die deze auto op waarde weet te schatten.
08 okt 2014 17:32
+1, behalve dan dat je niet alleen met een 996 een keer aan de beurt bent, maar met elke Porsche...
Dit verhaal maakt ook duidelijk waarom Hartwiek dit topic gestart is. Natuurlijk kan iedereen wel inschatten wat een goede 4s moet opleveren, maar aan deze is wel heel veel verspijkerd.
08 okt 2014 17:34
MickRS schreef:Koop er maar een voor onder de 30.
Pietsie duurder [1500] Maar eerste eigenaar met nog geen 60 dkm.
klik. Hartwiek, ik zou de auto houden. Of er met Marco uitkomen. De 4S gaat nog steeds naar beneden qua prijs en de impacts stijgen. Laten keuren en wegzetten. Met Mick heb je ook moeten ruilen, die raakte je ook zo maar niet kwijt.
08 okt 2014 17:53
Jij gaat ook geen uitdaging uit de weg he...
08 okt 2014 20:18
Bij die duitser komt ook nog een duizend of 3 bpm bij denk ik..wel een hele mooie auto.
08 okt 2014 20:24
Als ik in de race was voor een 996 4S, zou ik die zo (bijna blindelings) durven kopen
09 okt 2014 21:28
ik ook Olaf! helaas andere investeringen in de zaak momenteel.
09 okt 2014 21:44
had leoh nou niet die hele bijzondere turbo stoelen erin zitten met de achterkanten vd schalen met leder bekleed
hele fraaie wagen hoor
.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.