Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
17 apr 2015 23:31
Handbak. Altijd handbak kiezen.
De DD heeft al automaat, dus als ik rustig wil rijden pak ik de DD.
Het blijft juist leuk om zelf te schakelen in de Porsche. Werken en genieten tegelijk.
Ik zou zelfs met minder vermogen genoegen nemen, aks ik zelf maar kan schakelen.
18 apr 2015 9:02
Jaco schreef:Deze? heeft al wel heel vaak te koop gestaan

Rare foto's, maar goedkoper op nl kenteken heb ik nog niet gezien......
Niet veel geld inderdaad maar het lijkt wel alsof de foto's vanachter een raam gemaakt zijn. Op zich is de kleurstelling prima, al vind ik 'm in zo'n blauwe kleur ook heel erg gaaf.
18 apr 2015 9:03
Appie G schreef:Handbak. Altijd handbak kiezen.
Ik zou zelfs met minder vermogen genoegen nemen, aks ik zelf maar kan schakelen.
Duidelijk dus, de 964 blijft
18 apr 2015 20:12
Appie G schreef:Handbak. Altijd handbak kiezen.
De DD heeft al automaat, dus als ik rustig wil rijden pak ik de DD.
Het blijft juist leuk om zelf te schakelen in de Porsche. Werken en genieten tegelijk.
Ik zou zelfs met minder vermogen genoegen nemen, aks ik zelf maar kan schakelen.
PDK. Altijd PDK kiezen

.
De DD heeft al een handbak

, dus als ik snel wil rijden pak in de PDK-P

. Beetje werken (in M-stand) en genieten tegelijk

.
18 apr 2015 20:18
Brulaap schreef:Appie G schreef:Handbak. Altijd handbak kiezen.
De DD heeft al automaat, dus als ik rustig wil rijden pak ik de DD.
Het blijft juist leuk om zelf te schakelen in de Porsche. Werken en genieten tegelijk.
Ik zou zelfs met minder vermogen genoegen nemen, aks ik zelf maar kan schakelen.
PDK. Altijd PDK kiezen

.
De DD heeft al een handbak

, dus als ik snel wil rijden pak in de PDK-P

. Beetje werken (in M-stand) en genieten tegelijk

.
He Brulaap, Plagiaat
Wel humor

On topic: Wat rij je zelf ?? "Brul" aap - waardig ??
18 apr 2015 21:52
Jaco schreef:Deze? heeft al wel heel vaak te koop gestaan

Rare foto's, maar goedkoper op nl kenteken heb ik nog niet gezien......
die voor d,r bij is wel vet
.
18 apr 2015 22:18
In deze kleur, verlaagd en rolkooi vind ik 'm ook wel prima af.
18 apr 2015 22:26
kleur dik enkel dat kamelen kleur interieur

is not my cup of tea zeg maar
.
18 apr 2015 22:32
Nee, dat klopt. Dat moet een zwart interieur zijn. Goudkleurige sportecs zouden hem ook niet misstaan.
18 apr 2015 23:23
Niks meer aan doen.
Strikje erom en afleveren.
Ik dacht dat kleuren meer voor de TOTMBO was.
Wij zijn toch van de specs en cijfertjes?
19 apr 2015 10:08
TOTMBO wil zwart. Dan maar dit exemplaar. Ziet er overigens zeer netjes uit
http://www.vanroy.nl/occassion/porsche/ ... 00-%C2%A0/
19 apr 2015 13:06
Appie G schreef:On topic: Wat rij je zelf ?? "Brul" aap - waardig ??
981S met PDK (bijna altijd manueel), sportuitlaat, sport chrono en nog wat rijplezier verhogende zaken. Ik rij altijd met de sport-uitlaat AAN. Met warme motor "brult" ie zo lekker
Wat die "aap" er mee te maken heeft mag je zelf verzinnen
19 apr 2015 13:39
Vet.
(nog een paar maandjes stijgende 964 bubbel en ik kan ruilen..

)
19 apr 2015 14:01
tuurlijk en dan instappen in iets wat zakt
qua waarde dan he , niet in laagte
.
19 apr 2015 17:27
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel 997 turbo's er geproduceerd zijn. Ik las hier al dat 1 op de 3 997's een turbo zou zijn en op de site van Witmerodijk las ik dat er zoiets van 14.000 geproduceerd zouden zijn. Maar ik weet niet of dat alleen over die mk1 gaat. In fat geval zie ik de turbo nog wel een stukkie in prijs dalen.
19 apr 2015 17:50
Rij zelf met een manuele 996 Turbo (weliswaar maar een poor man's 911 volgens de meeste hier) en ik kan je enkel zeggen dat het allemaal héél snel went.
Een echte allemansvriend bij normaal rijden > gezapig, comfortabel, vergevingsgezind en best wel saai...
Moest ik het budget hebben zou ik zeker een GT3 overwegen.
19 apr 2015 17:51
Moet ik je dan toch weer tot de orde roepen Franzie?
Ziet er toch niet uit man, zon Tupperware Turbo.
Al die frutsels en fratsen en die cheapo luchtinlaten op de achterspatborden, nee, das nix.
Lekker doorsparen voor een GT3

(zie dat Patrick me voor was

)
19 apr 2015 18:13
Zolang je niet helemaal leeg loopt op de 964, vasthouden.
Turbo 996/997 is technisch statement, beetje Tupperware.
Moet je van houden of het moet je niks uitmaken.
Anders 964 houden.
19 apr 2015 19:22
Het is niet dat ik de 964 perse kwijt wil, maar een keertje iets anders is ook wel weer leuk. Alleen een nadeel van die gekke prijzen is dat het heel lastig gaat worden als je ooit weer terug wilt naar een lufti. Die stijgen alleen maar in prijs terwijl de rest afschrijft. Dus mocht ik voor iets anders willen gaan dan moet het echt helemaal naar mijn zin zijn. GT3 vind ik natuurlijk super maar ik vraag me af of deze nog iets gaan zakken in prijs. Een ton voor een redelijk net exemplaar is stiekem toch veel geld en aangezien de dd ook een keer aan vervanging toe is.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.