Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
22 maart 2016 10:14
Als je er na verven, een anti graffiti coating overheen doet (helder) dan is de vloer makkelijk afneembaar. Verfnevel, olie enz. je neemt het zo af en het is ongevoelig voor weekmakers in de banden.
persoonlijk ging ik voor de pvc vloer optie , want als je iets laat vallen op een betonvloer heb je toch altijd weer een beschadiging.
22 maart 2016 15:11
Er bestaat ook altijd nog de sikafloor coating 2 componentenspul dat daar ook veel voor wordt gebruikt...
Het is niet wit, maar wel lichtgrijs. Wij hebben het op de zaak ook liggen maar kan zo snel ff de fotos niet uploaden.
Sikafloor 2540 W
22 maart 2016 15:19

Wat is er mis met een ouderwetse tegelvloer en een lieve vriendin die hem schoon houdt
22 maart 2016 15:43
de missende auto,

maar die staat in een weiland waarschijnlijk op kleur te komen.
22 maart 2016 17:10
Nee hoor, als ze klaar is:
22 maart 2016 22:06
Cazzo Super Veloce schreef:
Wat is er mis met een ouderwetse tegelvloer en een lieve vriendin die hem schoon houdt

Ze kijkt volgens mij gewoon TV.
23 maart 2016 9:40

Ze had deze schoenen moeten dragen.....
28 maart 2016 10:50
Zou vinyl zeil ook kunnen? Of zou het te glad zijn?
28 maart 2016 11:43
Cazzo Super Veloce schreef:Wat is er mis met een ouderwetse tegelvloer en een lieve vriendin die hem schoon houdt

Kind is veel te goed voor je.
28 maart 2016 18:23
Ik heb mijn vloer besteld bij Garageworks.nl. Kunstof tegels, makkelijk te leggen, in diverse kleuren om een eigen design te creƫren. Voordeel is, bestand tegen alle vloeistoffen etc, banden geven ook op wit niet af (en als ze dat al doen, simpel schoon te maken). Wel duurder dan epoxy / coating maar gaat veel langer mee.
29 maart 2016 10:01
Anne 2.7 schreef:Cazzo Super Veloce schreef:Wat is er mis met een ouderwetse tegelvloer en een lieve vriendin die hem schoon houdt

Kind is veel te goed voor je.

Nee hoor, blijkbaar ben ik het waard