Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 jun 2024 3:56



Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ] 
aanschaf becker installatie 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht aanschaf becker installatie
Bijzonder: plaats ik een bericht over een slechte aankoop van een becker - via iemand van olaf - wordt dit bericht verwijderd na een quasi advies van ene horn.
Succes met de censuur op dit forum.


12 nov 2016 14:00
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: aanschaf becker installatie
Zeur niet zo gozer. Jij plaatst als eerste post een post op dit forum waarin je Olaf beschuldigt dat hij een defecte incomplete Becker ("fijne troep") heeft verkocht. Jij hebt hem van iemand op dit forum gekocht die hem zelf weer van Olaf gekocht zegt te hebben. Jouw inbouw center zegt dat er zaken missen en jij post - als binnenkomer - dat Olaf een slechte Becker installatie heeft verkocht. Niet eens aan jou overigens.

aewacquier, die als openingspost schreef:
Via een andere Porscherijder een Beckerinstallatie gekocht van ene Olaf. Mijn verkoper heeft de installatie niet laten inbouwen en doorverkocht. prima. Olaf heeft de installatie waarschijnlijk wel ingebouwd gehad. waar het omgaat is dat ik een onvolledige installatie kreeg. De pluggen ontbraken, een LEGE hoes voor de cd voor het navigatiesyteem en ook nog een keer kopieën van de navigatiesoftware. Deze kopieën hebben diepere groeven dan de originele cd's. Dit betekent - volgens het inbouwstation - dat de leesunit in het apparaat eerder kapot gaat. Kortom: fijne troep is aangesmeerd voor relatief veel geld. Ik had niet verwacht dat het ook al zo werkt tussen Porscherijders onderling. Voor de slimme lezers: een nieuwe Becker voor mijn type Porsche is niet meer te koop en omdat ik de auto in originele staat wil brengen, heb ik een tweedehandse Becker gekocht.


Quasi advies?????

Ik zet je post even weg (meld ik je ook, niks verwijderd) en ik stuur je een persoonlijk bericht met uitleg.
Daar je 2e post hierboven weer dezelfde toon kent, zal ik mijn bericht aan jou hier neerzetten.

horn, die in een pb aan TS schreef schreef:
Onderwerp: Slechte aanschaf Beckerinstallatie

Geen idee wie je bent. Als eerste post ook niet echt een lekkere binnenkomer.
Olaf heeft jou niets verkocht en is derhalve geen partij is je verhaal. Echter, ik ken Olaf goed genoeg dat als je contact met hem opneemt, hij je zeker zal willen helpen. De toon waarop je hier echter je entree maakt gaat dat niet veroorzaken.

Ik zet je post even weg zodat je op een normale manier een pb aan Olaf kan sturen en kan vragen of hij je van dienst kan zijn. Hoewel wat mij betreft degene dat zou moeten doen die je de Becker verkocht heeft.

Succes. Groet Horn


Dus geen idee wat je wilt. Je kunt ook op mijn bericht reageren (dat je inmiddels een week geleden gelezen hebt) en mij om uitleg vragen. Als jij dat censuur vindt, so be it. :scratch:
Ik heb deze moeite genomen om je als newbe tegen jezelf in bescherming te nemen en je de kans te geven op een normale manier alsnog voor elkaar te krijgen dat je een werkende Becker in je auto zou krijgen. Als jij het nodig vindt op een dergelijke toon tot twee keer toe hier binnen te vallen, kan je wat mij betreft ook gewoon wegblijven.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


12 nov 2016 14:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 Cabrio 1989
Omgeving Haarlem
Bericht Re: aanschaf becker installatie
Goede actie Horn
_________________________________________
Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig


18 nov 2016 14:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
Bericht Re: aanschaf becker installatie
he Horn je lijkt mijn schoonmoeder wel alleen dat laatste is haar niet gelukt :mrgreen: :mrgreen:
_________________________________________
Picasa album


18 nov 2016 16:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
996 4S cabrio, ex-964 C2 cabrio, ex-911 SC targa. Golf GTE, VW Polo Highline
Huizen
Bericht Re: aanschaf becker installatie
Zeer correct!


18 nov 2016 18:26
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Spyder 718
Vinkeveen
Bericht Re: aanschaf becker installatie
Arme Olaf :mrgreen:


18 nov 2016 19:18
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: aanschaf becker installatie
is sinds 13 nov niet meer terug geweest. onruststoker.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


18 nov 2016 19:21
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Cayman S
Bericht Re: aanschaf becker installatie
Ik kan me indenken dat je je bedonderd voelt als je iets koopt wat niet geheel compleet is.
Maar als mij dit ooit zou overkomen, is natuurlijk wel al eens gebeurd hoor, dan probeer ik dit altijd netjes op te lossen met de verkoper.
Kom ik er niet uit, dan zal ik mijn verlies moeten nemen en opzoek moeten gaan naar onderdelen om het wel compleet te maken.
Zeker ga ik er niet iemand van beschuldingen welke het product verkocht heeft aan de verkoper.

Goed opgelost, indien men zich niet netjes kan gedragen heeft men hier ook niets te zoeken.
_________________________________________
Mvg,

René


18 nov 2016 19:37
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht Re: aanschaf becker installatie
Harald, we kennen elkaar al wat langer :P
Zie toevallig dit draadje en vroeg me af of je wat wijzer, wat softer bent geworden?

:cheers:
_________________________________________
Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche


18 nov 2016 19:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex: 3.2 Targa ex 964 c2 coupe ex 993 Targa BMW 02 1975
Bericht Re: aanschaf becker installatie
Jammer ....had hier nog een boekje met originele cd's liggen.
_________________________________________
Nie janken.


18 nov 2016 20:22
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: aanschaf becker installatie
... van welk type :?: :idea:

:popcorn:


18 nov 2016 20:25
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: aanschaf becker installatie
Paul II schreef:
Harald, we kennen elkaar al wat langer :P
Zie toevallig dit draadje en vroeg me af of je wat wijzer, wat softer bent geworden?

Zie mijn avatar. Men is hier weekhartiger geworden, dus heb ik me aangepast en ben een heel stuk softer en toegankelijker geworden :^: :cheesy:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


18 nov 2016 21:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Bericht Re: aanschaf becker installatie
Paul II schreef:
Harald, we kennen elkaar al wat langer :P
Zie toevallig dit draadje en vroeg me af of je wat wijzer, wat softer bent geworden?

:cheers:


Hallo Paul :!: , is Horn z'n nieuwe avatar je nog niet opgevallen, dat geeft eigenlijk al het antwoord :mrgreen:

EDIT: Horn was zelf ff sneller :res:


18 nov 2016 21:00
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht Re: aanschaf becker installatie
WillemB schreef:
is Horn z'n nieuwe avatar je nog niet opgevallen

Afbeelding :mrgreen: :mrgreen:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


18 nov 2016 21:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Bericht Re: aanschaf becker installatie
:res: :res:

Maar weer "ontopic": begrijp nog steeds niet hoe men het in hun hoofd haalt om bij partij A iets te kopen en dan bij partij B via een forum en publiek luidkeels te reclameren :bang:


18 nov 2016 21:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht Re: aanschaf becker installatie
Wen er maar aan, nieuwe wereld...;-(


18 nov 2016 21:27
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht Re: aanschaf becker installatie
Nog even over de nieuwe avatar van Horn, was me niet echt opgevallen, dacht dat het Horn zelf was.

Overigens wel een hondslievehondekop :wink:
_________________________________________
Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche


21 nov 2016 19:45
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 17 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot]


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.