26 sep 2005 19:57
Marco schreef:FreudeamFahren schreef:want als ik hem niet betaalbaar kan verzekeren.... Gaat 't feest niet door, ben ik bang...!
als het daar mee valt of staat dan zou ik er helemaal niet aan beginnen
26 sep 2005 19:59
als het daar mee valt of staat dan zou ik er helemaal niet aan beginnen
Neem anders even contact op met Henk Hertog.
Neem even contact op met van Luin of met Asforo.
26 sep 2005 20:03
26 sep 2005 20:08
lindemans schreef:Op mijn polisblad (NN Oldtimer verzekering) staat:
Casco: Verzekerde som EUR 23.000 (= waarde conform tax.rapport).
De eerste 24 maanden na afgifte van dit taxatierapport is uw oldtimer voor de taxatiewaarde verzekerd.
26 sep 2005 20:32
26 sep 2005 21:43
26 sep 2005 22:08
26 sep 2005 23:23
02 okt 2005 12:22
Marcel schreef:Eerder geschreven op prikpagina:
En ja daar gaan we weer - verzekeringen:
Artikel 273:Bij totaalverlies van het voertuig,geschiedt betaling op basis van "dagwaarde".Op basis van die leuke lijstjes dus...
Artikel 274:Bij totaalverlies van het voertuig,geschiedt betaling op basis van taxatierapport minus een redelijke afschrijving.Wat onder redelijk verstaan wordt,blijft "natte vingerwerk".
Artikel 275:Bij totaalverlies van het voertuig,geschiedt betaling op basis van het bedrag vernoemd in het taxatierapport.
Heb ik onlangs mijn verzekering voor mijn 993 overgezet van CB naar turien & Co vanwege het feit dat T&C wel verzekeren op basis van taxatiewaarde. P laten taxeren, rapport netjes opgestuurd, krijg ik de polis thuis staat er doodleuk in dat
"het verzekerde bedrag is gebaseerd op het door de verzekerde overlegde taxatierapport. Dit bedrag is niet bepalend voor de waarde van het motorrijtuig bij schade. De waarde wordt vastgesteld conform de regeling in de polisvoorwaarden met als maximum het in de polis genoemde bedrag"
Lees ik de polis voorwaarden dan staat er :
- vaste afschrijving 10% per jaar of als dit lager is dan de dagwaarde dan geldt de dagwaarde.
maw ik ben weer overgeleverd aan de interpretatie van een of andere door een verzekeringsmaatschappij gesponsorde expert, want die batalen zijn boterham.
VRAAG:
wie van jullie heeft deze clausule 275 duidelijk in zijn polis en meent dat ie is verzekerd voor de taxatiewaarde. Welke maatschappij en indien mogelijk gescanned copietje van de voorwaarden.
Ellenlange discussie gehad met de tussen persoon die met dit beloofde, maar eind van het verhaal was dat zij zich ten alle tijde hard zouden maken voor de taxatiewaarde - ja ja
07 okt 2005 10:07
07 okt 2005 10:21
FreudeamFahren schreef:Vraag
Waar kan ik Henk Hertog bereiken?
16 okt 2005 16:47