Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

20 okt 2005 21:02

Ik vind die ADU maar een betweterig drammertje :wink:

20 okt 2005 21:11

adu schreef:
Devils son schreef:Ik denk dat wij het voor een groot deel wel met elkaar eens zijn, maar dat jij volledig objectief naar de zaak kijkt en ik subjectief.

Klopt als een bus amice :thumleft: zo krijg je de leukste discussies.

ik vond het een taalkundig prettig te lezen fijn standpuntgevecht!

p.s. ik was vanaf het begin al geconcentreerd bezig om niet bevooroordeeld te zijn --> hint voor sommige?

20 okt 2005 22:11

porsche9931997 schreef:Ik vind die ADU maar een betweterig drammertje :wink:

En jij begint ook goed.. :shock:

20 okt 2005 22:22

Waar heb ik zoiets eerder gelezen,.........iets van;zorg dat je als eerste de klap uitdeeld............ :roll: :wink:

oh ja, ook welkom hier op dit forum en een :roll: "helder" topic

20 okt 2005 22:33

heerlijk topic met miereneukende advocaten, waar komt dat inagoprobleem toch vandaan? :roll:

20 okt 2005 23:00

ome piet schreef:

En jij begint ook goed.. :shock:

Ja , eerste (en enige) post op het forum en dan zo eentje :shock:
Blijkbaar iemand die zich dadelijk overal thuis voelt vanaf het begin :roll:

21 okt 2005 7:34

Ik vond het ook een beste binnenkomer :lol: ...maar mss leest hij al wel een jaar mee, en voelt zich al thuis...welkom, ook van deze kant.. :wink:

21 okt 2005 9:51

wolf schreef:heerlijk topic met miereneukende advocaten, waar komt dat inagoprobleem toch vandaan? :roll:

ach, zolang ze er geen facturen voor gaan versturen.... :lol: :lol:
(blijft er toch nog een gedeelte van imago overeind...) :wink:

21 okt 2005 9:55

En ook van mij een hartelijk welkom op het PF. Lees de post nog eens goed door en vertel me dan eerst eens waar je het niet mee eens bent. Met deze "one-liner" maak je toch echt geen indruk. :lol:

21 okt 2005 9:59

wolf schreef:heerlijk topic met miereneukende advocaten, waar komt dat inagoprobleem toch vandaan? :roll:

Kan me het ergens wel voorstellen, ja ... :oops: :oops: :oops: Jaren van stof happen boven metersdikke dossiers eisen nu eenmaal zijn tol :wink:

Enne, Horn, voor het Forum wil ik wel een speciaal tarief hanteren als volgt te berekenen: normaal tarief X 2 (= gevarengeld)
Plaats een reactie