Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Inbraak in auto, ruit omlaag

25 jan 2019 7:22

Ja, is de BMW weg, ligt die radio op straat :cheesy:

25 jan 2019 12:39

Olaf schreef:
Parq schreef: Weet vrij zeker dat dit niet het geval is aangezien ik nog een tas van de passagiersstoel heb gehaald en daarvoor het portier heb geopend. Een open raam was mij dan zeker opgevallen. In dat geval zou de auto ook al een tweetal dagen open moeten hebben gestaan voor mijn huis.

99% blijkbaar ;)

.. en je zult zien, dat als je je auto open laat staan, ze er niet eens in gaan kijken :idea:

Wat is nou echt zeker in het leven hè? ;-)

horn schreef:In de tijd van de radio met slede heb ik voor mijn huis op de Nieuwezijds Kolk (echt centrum centrum Amsterdam) mijn radio uit de slede gehaald, op het dak van mijn witte BMW gelegd, tas eruit gepakt, deur dicht en op slot en naar binnen gegaan. Volgende dag kon ik nergens mijn radio vinden. Bleek nog gewoon op het dak van de auto te liggen... :shock: :mrgreen:

Nieuwezijds Kolk, da's de Wallen... Bedoelde je niet je tweede huis? :mrgreen:

25 jan 2019 14:06

Toen was zn forumnaam nog Horny :mrgreen:

25 jan 2019 18:11

Parq schreef:Nieuwezijds Kolk, da's de Wallen... Bedoelde je niet je tweede huis? :mrgreen:

De provincie aan het woord. NZK is van CS naar rechts, Wallen links. Je was zeker dronken de laatste keer :mrgreen:

25 jan 2019 18:22

Maarten schreef:
Parq schreef:Nieuwezijds Kolk, da's de Wallen... Bedoelde je niet je tweede huis? :mrgreen:

De provincie aan het woord. NZK is van CS naar rechts, Wallen links. Je was zeker dronken de laatste keer :mrgreen:

:lol: Al zitten er wel een paar raampjes vlakbij in de Spuistraat ;-)

(Overigens: woonachtig in Amsterdam :oops:)

25 jan 2019 19:08

Klopt: nog een handjevol. Rest is door Lodewijk A voor veel te veel geld gesaneerd

25 jan 2019 19:20

Vandaag in het Parool:
Overdag staat bijna alles leeg....
Plaats een reactie