12 sep 2019 8:52
Sarolea schreef:Weet iemand hoe het dan zit met 3-punts gordels achteraan? Ik zie ze op foto’s van te koop staande auto’s af en toe. Bijgevolg ging ik er vanuit dat er altijd een bevestigingsmogelijkheid voor handen is ook als er nu geen of slechts 2-punts gordels in zouden zitten? Is niet onbelangrijk want de oplossing van jou met de spanband krijg ik thuis in geen geval verkocht.
Ben er me wel van bewust dat achteraan enkel voor kinderen geschikt is. Maar kan er in afwachting van de verhuis van de baby naar achteraan wel iemand -oncomfortabel- op de achterbank zitten met een maxi-coli vooraan of past dat echt niet zonder eerst je benen te amputeren?
Sarolea schreef:Wie kan er mij wat meer vertellen over de ruitenwisser achteraan. Is dat een zinvolle optie, of is die zolang er wat vaart in zit overbodig door de wind? En, aangezien er in auto’s zonder wisser achteraan gewoon een dop in de ruit zit, kan je hem nu alsnog inbouwen of betekent dat dan bijv. een andere kabelboom en andere schakelaar aan stuur of dashboard?
Sarolea schreef:Het Targa dak. Leek mij essentieel om op zonnige dagen de temperatuur een beetje aangenaam te kunnen houden. Anderzijds merk ik dat het bij veel turbo’s (waar ik op dit moment nog steeds de voorkeur aan geef) ontbreekt.
12 sep 2019 11:54
12 sep 2019 11:57
ronaldbm schreef:Een 3-punt achter is er niet bij mijn weten!
12 sep 2019 15:34
12 sep 2019 16:58
kristof schreef:Hoi, ik woon in Zandhoven. Vraagprijs 12.500 €. Ik heb een brug in de garage, je kan hem van boven tot onder inspecteren als je wil.
Over kleuren valt niet te twisten. Ben ook nooit fan geweest van rode autos, maar het staat de 924 wel heel goed.
Dat het een S is, zou net een pluspunt moeten zijn, ik snap hier uw redenering niet goed![]()
En servostuur : rijdt ook eens met eentje zonder, of beter, laat je vriendin er eens mee proberen parkeren in de stad .......
Groeten
K.
Johann schreef:Voor zover ik het weet is er vanaf 1980 altijd de voorziening voor gordels. Je kunt een auto met voorziening herkennen aan een grote plastic kruiskopschroef in de C-pilaar op de hoogte waar je een gordel zou monteren. Zie onderstaan foto. De twee gaten dicht bij elkaar is voor de neerklapbare achterbank de andere gat is voor het monteren vaan een veiligheidsgordel.
dapatch schreef:3-punts achter is er wel degelijk. Zal alleen niet makkelijk zijn om te vinden (optiecode M335). Alleen beschikbaar geweest op de 924 S.
nielske schreef:Ik heb zelf een 924 gehad en nu een 944. Vind zelf de 944 comfortabeler rijden (type 1 uit 1982) dan de 924 (1984).
Wat betreft roest, op mijn 911 na staan alle auto's gewoon buiten, op dit moment de bmw z4, 944 en een oude escort maar merk niets bijzonders qua roest. Heb ze wel allemaal een uitgebreide roestbehandeling gegeven en de autos zijn bijna allemaal 40 jaar oud dus de volgende 40 jaar overleven ze ook wel en dan mogen er toch geen auto's meer rijden.
12 sep 2019 17:14
13 sep 2019 1:03
13 sep 2019 11:40
13 sep 2019 15:30
14 sep 2019 18:34
kristof schreef:Staat paar maanden hier. Rot is hij absoluut niet, er zit geen laswerk aan !!
Zoals ik het kan zien is hij ergens jaren '80 hersteld na ongevalschade aan linkerzijde, maar niet echt goed herspoten, nooit helemaal afgewerkt en weg gezet sinds dan.
Voor 7000 € mag hij weg.
23 sep 2019 20:02
Niels9?? schreef:De 924 Turbo is van een oudere generatie en nog niet verzinkt zoals de S. Lijkt me iets om rekening mee te houden.